Wat wil je kopen dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:59 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb zin om zo te winkelen, maar die zijn maar tot 17u openen ik moet nog douchen
Geen idee, ik moet sowieso nieuwe kleding hebben, maar om dat nu te kopen is een beetje te vroeg, aangezien ik nog niet weet wat ik moet hebben.quote:
Jij vrouwquote:Op zondag 6 februari 2011 14:59 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb zin om zo te winkelen, maar die zijn maar tot 17u openen ik moet nog douchen
ik ben best verwijfd somsquote:
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Draag je veel make-up?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben best verwijfd somsSPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk je nu echt dat wij ons laten tegenhouden door een lullig disclaimertje?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Geen, 100% naturalquote:
'Draag' je een luchtje?quote:
Altijdquote:
Kut, ik ben echt een vrouwquote:Op zondag 6 februari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet 100% natuurlijkIk scheer me, ik draag kleren, make-up en een lekker geurtje
Ook kam ik mijn haar en was ik me
Ik vind een luchtje noodzakelijk, anders hou ej zo'n sterke lichaamsgeur over, en das niet altijd even handig als je veel met mensen werkt..quote:
Ben ik met je eens hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 15:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind een luchtje noodzakelijk, anders hou ej zo'n sterke lichaamsgeur over, en das niet altijd even handig als je veel met mensen werkt..
Hoeveel % schat je jezelf?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet 100% natuurlijkIk scheer me, ik draag kleren, make-up en een lekker geurtje
Ook kam ik mijn haar en was ik me
Goede deo?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind een luchtje noodzakelijk, anders hou ej zo'n sterke lichaamsgeur over, en das niet altijd even handig als je veel met mensen werkt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |