Meer dan je denkt wellicht.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt?
Sorry, nu lachte ik ook
Maar heb jij er echt verstand van dan?
Ik generaliseerde en gaf daarna commentaar op jou als individu? Staat misschien niet compleet los van elkaar, maar gaat niet perse samen.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En je zegt daarvoor dat je op zichtbaar make-up afknapt. Dan knap je toch af op mij?
LOLquote:Op zondag 6 februari 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meer dan je denkt wellicht.
Toen ik zei dat ik het wel leuk vond om vrouwengezichten vol te klodderen was mijn reputatie wel weer gered.
Bruin, groen en grijs zijn gewoon natuurlijke kleuren en op de juiste manier aangebracht, erg mooi. Ik heb het over knalroze, rood, blauw, paars. Dat is al minder natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, ik smeer juist eigenlijk alleen donkere kleuren op mijn ogen, bruin, grijs, donkergroen, zwart.. Ik riskeer de toorn van peu
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toen ik zei dat ik het wel leuk vond om vrouwengezichten vol te klodderen was mijn reputatie wel weer gered.
Jij ziet er standaard uit alsof je gestruikeld bent en met je gezicht in een make-updoos bent gevallen?quote:
En je vind het heel gek dat ik het niet los van elkaar zie?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik generaliseerde en gaf daarna commentaar op jou als individu? Staat misschien niet compleet los van elkaar, maar gaat niet perse samen.
[..]
LOL
Het is vooral peuquote:
Ik vind make-up belangrijk omdat dat iets is dat de vrouw zelf kiest, in tegenstelling tot wat lichamelijke eigenschappen die ze meerkreeg bij haar geboorte.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus jij zit ook elke vrouwengezicht te keuren op make-up keuze?
Van de makroquote:Op zondag 6 februari 2011 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet er standaard uit alsof je gestruikeld bent en met je gezicht in een make-updoos bent gevallen?
Verre van.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet er standaard uit alsof je gestruikeld bent en met je gezicht in een make-updoos bent gevallen?
Had ik dat maar van tevoren gewetenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind make-up belangrijk omdat dat iets is dat de vrouw zelf kiest, in tegenstelling tot wat lichamelijke eigenschappen die ze meerkreeg bij haar geboorte.
Of het nou voor de ene vrouw is of voor een andere.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik ben er weg van, lekker knolhobbelen in de storm
Maar jij doet het dus ook echt?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar jij doet het dus ook echt?
Want dan mag je me wel eens wat lessen gevenWat wil je weten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een walgelijke typefout heb ik trouwens gemaakt.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Had ik dat maar van tevoren geweten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |