quote:Op zondag 6 februari 2011 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zei dat ik van de natural look houd, dus minimale make-up, dat mocht en kon niet enzo
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik zei alleen dat als ik geen foundation op heb, ik er verlept uitzie. Dat is heel wat anders. En soms is wat meer make-up ook mooi hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 12:13 schreef L-E het volgende:
[..]
De dames vonden dat veel make-up wel mooi is?
Ik ook. En nu?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben echt verschrikkelijk lelijk dit weekend
de vrouwen waarbij dat zo zou moeten zijn, ken ik nog niet lang/goed genoegquote:
Net was je nog prachtiger, nu geloven we deze opmerking niet meer hequote:
De naturellook is naar mijn idee iets heel anders dan totaal geen make-up. Dat laatste is voor niemand leuk.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik zei alleen dat als ik geen foundation op heb, ik er verlept uitzie. Dat is heel wat anders. En soms is wat meer make-up ook mooi hoor
Voor dit weekend mag het. Daarna weer lief objectief naar jezelf kijken, ok?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben echt verschrikkelijk lelijk dit weekend
Eerder dat ik t niet mocht vindenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:13 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:15 schreef L-E het volgende:
[..]
De naturellook is naar mijn idee iets heel anders dan totaal geen make-up. Dat laatste is voor niemand leuk.
Dank jequote:Op zondag 6 februari 2011 12:15 schreef L-E het volgende:
[..]
De naturellook is naar mijn idee iets heel anders dan totaal geen make-up. Dat laatste is voor niemand leuk.
Objectiefquote:Op zondag 6 februari 2011 12:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Voor dit weekend mag het. Daarna weer lief objectief naar jezelf kijken, ok?
He, jij had een heftige discussie met samzz, niet met mijquote:
't Is net als bij (negatieve) terugkoppeling op versterkers. Sommigen vinden dat je zo min mogelijk moet gebruiken (met bijbehorende [kul]argumenten, of vaak zonder argumenten en vanuit onderbuik), maar ik zeg dat je juist zoveel terugkoppeling moet gebruiken zonder dat je versterker instabiel wordt (oscilleren e.d.).quote:Op zondag 6 februari 2011 12:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik word alleen maar lelijkerquote:Op zondag 6 februari 2011 12:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Mooier dan ik was. Kan ik nog steeds lelijk zijn ja!
Ik ben nu absoluut aantrekkelijker dan vijf jaar geleden. Maar dat zit m wellicht meer in zelfvertrouwen en uitstraling dan iets anders.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de vrouwen waarbij dat zo zou moeten zijn, ken ik nog niet lang/goed genoeg
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik word alleen maar lelijker
Gaan we nu samen onderduiken tot we weer mooi zijn?
dat laatste zei ik er niet bij, misschien dat t daar mis ging, maar als t niet opvalt, vind k t primaquote:Op zondag 6 februari 2011 12:15 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja dat vind ik eigenlijk ook wel. Damn, wat zullen wij beauties zijn als we oud zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben nu absoluut aantrekkelijker dan vijf jaar geleden. Maar dat zit m wellicht meer in zelfvertrouwen en uitstraling dan iets anders.
Lieverd, ik slaap heel slecht, ik eet slecht, en emoties doen mijn huid geen goed.quote:
Zeker, vrouwen die rondlopen met het idee dat ze lelijk zijn en dan ook zo somber kijken die zien er ook gewoon minder aantrekkelijk uit. Dat is mijn mening althans.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben nu absoluut aantrekkelijker dan vijf jaar geleden. Maar dat zit m wellicht meer in zelfvertrouwen en uitstraling dan iets anders.
Ik ken het schat.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lieverd, ik slaap heel slecht, ik eet slecht, en emoties doen mijn huid geen goed.
Het maakt me lelijk. Klaar.
ik heb nog wel een donker hok voor je, kan je je heel diep verbergenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik word alleen maar lelijker
Gaan we nu samen onderduiken tot we weer mooi zijn?
Het moet er idd zo uitzien dat het lijkt alsof het je natuurlijke schoonheid is, dan doe je het goed.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat laatste zei ik er niet bij, misschien dat t daar mis ging, maar als t niet opvalt, vind k t prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |