Dat lijkt me een goede en gezonde keuze.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef sweety1991 het volgende:
dat heb ik wel gedaan maar wat er ook was en gebeurde het was nooit goed.
ik trek hetzelf ook niet elke dag ruzie om dit.
ben wel bezig voor nu op mij zelf te gaan wonen want thuis blijven wonen zie ik niet meer zitten als ze hun keuze's zo blijven doordrukken.
Wie zegt dat hij van laag niveau is.. misschien juist totaal nietquote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef Arnold_fan het volgende:
]
Wellicht een tikje offtopic, maar je maakt enorm veel taalfouten in je stukje, misschien is het een troost voor je dat het niveauverschil wellicht niet zo groot is als je ouders denken?
Even voor de duidelijkheid, JIJ hebt de keuze gemaakt. Je ouders hebben de keuze alleen mogelijk gemaakt.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:49 schreef sweety1991 het volgende:
mijn ouders willen het liefst nog zelf iemand kiezen als het aan hun ligt![]()
en nu maar lief doen tegen me dat ze het zielig vinden.
Een relatie waarin de vrouw slimmer is dan de man loopt inderdaad vaker op de klippen. Niet dat dat een goede reden is om liefde aan de kant te schuiven.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:53 schreef sweety1991 het volgende:
mijn ouders argumenten. ( of wat ze denken )
- niveau verschil is niet goed.
En dat vind jij ook?quote:- ik zou niet gelukkig met hem worden.
Je reactie is duidelijk, hij is goed genoeg voor jou en dat is waar het om gaat.quote:- hun verwachte een spontanere jongen voor mij ( hij is nog best verlegen af en toe maar so what)
Dit vind ik echt te zielig voor woordenquote:- Tja wij zijn gelovig mijn ouders vinden dat ook erg belangrijk en hij is het eingelijk niet.
Je bepaalt zelf hoe je bent, niet je ouders of je vriend. Jij bepaalt in welke mate je je laat beïnvloeden door je ouders/vriend, zij kunnen hooguit proberen je te beïnvloeden.quote:- ze vinden dat ik mijzelf niet ben en denken dat het zijn schuld is ( ben heel erg druk voor school beetje gestresst )
Eens met beide. Gevalletje van 'overschatting van je eigen kind', zo hoog zal dat niveauverschil echt niet zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:12 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik kan me eigenlijk heel moeilijk voorstellen dat iemand achter kan lopen op het niveau wat TS hier laat zien.
Voor de rest hield/houd je niet genoeg van hem anders was je nu nog wel bij hem geweest en had je op eigen benen proberen te staan.
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:14 schreef JeetjeMina het volgende:
Verlegen , lief en dom = geen goeie combi . Het zal nooit een type worden waar je echt iets aan hebt.
Je ouders hebben gelijk , maar daar ben je nu nog even niet blij mee ..
Sterkte !
Die kans is inderdaad aanwezig.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:09 schreef Tanin het volgende:
Neemt niet weg dat ze waarschijnlijk gelijk hebben en hij niet bij je past, maar daar kunnen ze je beter zelf achter laten komen.
Kan ook zijn dat die ouders bedoelen dat hij van een lager niveau is, als in: hij werkt al vanaf vrij jonge leeftijd en TS leert nog. Dat ze TS te goed vinden voor die jongen zeg maar.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:12 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik kan me eigenlijk heel moeilijk voorstellen dat iemand achter kan lopen op het niveau wat TS hier laat zien.
Maar je hebt het wel ;-)quote:
Nee, dat hoeft absoluut niet zo te zijn. Weet je waarom? Omdat het verschilt qua smaak.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:14 schreef JeetjeMina het volgende:
Verlegen , lief en dom = geen goeie combi . Het zal nooit een type worden waar je echt iets aan hebt.
TS, heeft erg dominante ouders, dat is heel lastig om onderuit te komen als je in die omgeving bent opgegroeid.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:18 schreef nuget het volgende:
Je ouders laten bepalen of je vriend bij je past of niet![]()
Kan je zelf je keuzes niet meer maken ofzo?
Okee , als je jong bent hoeft dit niet zo'n issue te zijn , maar wanneer je eenmaal een gezin/huishouden samen draait , wordt het knap lastig . (ervaringsdeskundigequote:Op zondag 6 februari 2011 12:20 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft absoluut niet zo te zijn. Weet je waarom? Omdat het verschilt qua smaak.
Er zijn vrouwen die op domme mannen vallen?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:20 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft absoluut niet zo te zijn. Weet je waarom? Omdat het verschilt qua smaak.
Als een vrouw net zo dom is heeft ze toch niks in de gaten...quote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die op domme mannen vallen?
Geweldig ja, dat herken ik en ik stond aan de andere kant.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:53 schreef sweety1991 het volgende:
mijn ouders argumenten. ( of wat ze denken )
- niveau verschil is niet goed.
- ik zou niet gelukkig met hem worden.
- hun verwachte een spontanere jongen voor mij ( hij is nog best verlegen af en toe maar so what)
- Tja wij zijn gelovig mijn ouders vinden dat ook erg belangrijk en hij is het eingelijk niet.
- ze vinden dat ik mijzelf niet ben en denken dat het zijn schuld is ( ben heel erg druk voor school beetje gestresst )
Wie zegt dat TS haar ex een exacte kopie als die van jou? Wie zegt dat TS de rest van haar leven, bij dezelfde man blijft? Ze is pas 19 hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:37 schreef JeetjeMina het volgende:
[..]
Okee , als je jong bent hoeft dit niet zo'n issue te zijn , maar wanneer je eenmaal een gezin/huishouden samen draait , wordt het knap lastig . (ervaringsdeskundige)
Als ervaringdeskundige weet je wel dat het per situatie verschilt.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:37 schreef JeetjeMina het volgende:
[..]
Okee , als je jong bent hoeft dit niet zo'n issue te zijn , maar wanneer je eenmaal een gezin/huishouden samen draait , wordt het knap lastig . (ervaringsdeskundige)
Vast wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die op domme mannen vallen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |