Haha vette smileyquote:
De automaat zou vanaf 10:00:00 om de 5 secs proberen te connectenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hij loopt er van zelf in denk ik, of koelkast zn pc staat niet aan
hoe kan zijn pc als hij aanstaat dan connecten?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De automaat zou vanaf 10:00:00 om de 5 secs proberen te connecten![]()
Dus dj gezocht met spoed!!
Huh?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoe kan zijn pc als hij aanstaat dan connecten?
Ik weet het niet meer, niks gezegdquote:Op zondag 6 februari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huh?
Je kan dingen instellen in die automaat he.
Kom je ons verlossen?quote:
Ben niet thuis, patje zit hier wel met een laptop.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
draai jij even, automaat ligt eruit
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ben niet thuis, patje zit hier wel met een laptop.ik denk niet dat er gedraaid gaat worden hier.
Okay dan ligt het dus aan de serverquote:Op zondag 6 februari 2011 10:06 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik kan helemaal geen verbinding meer maken?
Ik hoor alleen mn hond snurkenquote:
Stijn heeft de server verpestquote:Op zondag 6 februari 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay dan ligt het dus aan de server
Oei!quote:
Dat is een snelle katerquote:
heb koelkast al 60x horen blerrenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:11 schreef Stokstaart het volgende:
Enige kans dat er iemand komt die wil draaien? Dit heeft vrij weinig zin.
Doe niet die smiley tegen mij jaquote:
Het kostte een uur om haar in bed te krijgen.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe niet die smiley tegen mij ja
whahahahahahaquote:Op zondag 6 februari 2011 10:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het kostte een uur om haar in bed te krijgen.
Wat? Ik heb niks geregeld jongen. De server is onbereikbaar. Daar kan IK helemaal NIETS aan veranderen.quote:
Schandalig werkelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
huppel de schuld geven
Koelkast heeft het zo ingeplugd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ja 8177652dpths probeerde te connecten, lukt niet. Het ligt dus aan de server.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:11 schreef Stokstaart het volgende:
Enige kans dat er iemand komt die wil draaien? Dit heeft vrij weinig zin.
haphapquote:Op zondag 6 februari 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Ik heb niks geregeld jongen. De server is onbereikbaar. Daar kan IK helemaal NIETS aan veranderen.
Begin je nou weer?
/mutequote:
Levensmoe?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit begint te vervelen, wie wekt koelkast uit zijn slaap?
Wat moet ik op de server, ik heb niet veel muziek bij me.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeer jij eens in te loggen op de server? Automaat wil er niet in
we denken dat de server naar de knoppen isquote:Op zondag 6 februari 2011 10:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat moet ik op de server, ik heb niet veel muziek bij me.
ik ook, zag je hoe pizza erbij zat?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
zat jij gister ook bij tinychat?
ik kijk wel evenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
we denken dat de server naar de knoppen is
Jaquote:Op zondag 6 februari 2011 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ook, zag je hoe pizza erbij zat?
Das mooi balen danquote:Op zondag 6 februari 2011 10:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kan niet meer, VDJ start niet op.
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik sms stijn/trolololo wel even wakker.
Heeft geen zin!quote:Op zondag 6 februari 2011 10:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik sms stijn/trolololo wel even wakker.
x281quote:
Jij hebt hem gewoon kapot gemaakt met al je verzoekjesquote:
Geen rickroll in de ochtendquote:Op zondag 6 februari 2011 10:28 schreef Stokstaart het volgende:
Zouden alle verzoekjes nu weg zijn als Koelkast hem opnieuw gaat opstarten?
ik heb er 1 aangevraagd manquote:Op zondag 6 februari 2011 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt hem gewoon kapot gemaakt met al je verzoekjes
Vast nietquote:Op zondag 6 februari 2011 10:28 schreef Stokstaart het volgende:
Zouden alle verzoekjes nu weg zijn als Koelkast hem opnieuw gaat opstarten?
En dan zelf gewoon weggaan.quote:
HIJ DOET HET WEERquote:Op zondag 6 februari 2011 10:30 schreef Ajacied422 het volgende:
ik heb 'm even ingeklikt, werd gek van dat geluid
quote:
Leugenachtig krengquote:
Mogguh gozertquote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
we denken dat de server naar de knoppen is
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja 8177652dpths probeerde te connecten, lukt niet. Het ligt dus aan de server.
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Ik heb niks geregeld jongen. De server is onbereikbaar. Daar kan IK helemaal NIETS aan veranderen.
Begin je nou weer?
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:06 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik kan helemaal geen verbinding meer maken?
Ik hoor koelkast stem al 100 maalquote:Op zondag 6 februari 2011 10:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Met Media Player Classic krijg ik de melding 'Failed to render the file'.
Klopt er is iets mis gegaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Met Media Player Classic krijg ik de melding 'Failed to render the file'.
herrequesten is een optie.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt er is iets mis gegaan.
Blijkbaar zit de automaat van koelkast er wel in maar er gebeurd niks
Ik geef gewoon jouw rickroll de schuldquote:
*Rent weg*quote:Op zondag 6 februari 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef gewoon jouw rickroll de schuld
sowieso rickroll de schuld gevenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef gewoon jouw rickroll de schuld
Jij bent ook gewoon medeschuldigquote:Op zondag 6 februari 2011 10:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
sowieso rickroll de schuld geven
DV zit op habboquote:
Die slaaptquote:Op zondag 6 februari 2011 10:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja godver, schakel jullie iteejer eens in daar.
jij maakt hier toch de dienst uitquote:Op zondag 6 februari 2011 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon medeschuldig
ik zit er nog. chicks hosselen voor me voetbalplaatjes jeweetzquote:Op zondag 6 februari 2011 10:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zat.
iedereen heeft wel eens habbo gehad.
Neeheequote:Op zondag 6 februari 2011 10:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jij maakt hier toch de dienst uit
SwJ, kun je ook iemand moderator maken over één topic?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wakker maken dan. Iteejers moeten 24/7 klaar staan.
Heb geen nummer van hemquote:Op zondag 6 februari 2011 10:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niets meerquote:Op zondag 6 februari 2011 10:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
SwJ, kun je ook iemand moderator maken over één topic?
Met radio 1 aan?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb geen nummer van hem![]()
En ik ga zo klussen
Ja waarom ben je zwart? Of mag daar niet over gesproken worden?quote:
Nee slam fm waarschijnlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met radio 1 aan?
Kan je horen hoe Twente punten verspeelt.
SwJ, mag ik vragen waarom je geen mod meer bent? Of is dat te offtopic?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
hoort erbij, hij is een hoofdpersoon in ons verhaal.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
SwJ, mag ik vragen waarom je geen mod meer bent? Of is dat te offtopic?
tears from heaven aanvragenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
tears from heaven aanvragen![]()
o wacht
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja waarom ben je zwart? Of mag daar niet over gesproken worden?
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Om verschillende redenen, waarvan ik het niet netjes zou vinden om ze hier voor de schermen te posten. Laten we het er op houden dat ik er niet mee om kon gaan.
Vanaf wanneer ga je de verzuurde ex mod uithangen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
ALS WE HEM TEVEEL PESTENquote:Op zondag 6 februari 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ga je de verzuurde ex mod uithangen?
Da's het voordeel van altijd al zuur zijn: je kunt niet meer verzuurd rakenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ga je de verzuurde ex mod uithangen?
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:43 schreef Stokstaart het volgende:
SwJ is een mietje wie had dat gedacht.flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent echt meteen onherkenbaar he. Zwart en andere UIquote:Op zondag 6 februari 2011 10:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Da's het voordeel van altijd al zuur zijn: je kunt niet meer verzuurd raken
Velen herkenden mij als mod aan m'n blauwe kleurtje en aan m'n UI. Daarom heb ik ook m'n UI veranderd.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent echt meteen onherkenbaar he. Zwart en andere UI
hij wou onherkenbaar zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent echt meteen onherkenbaar he. Zwart en andere UI
mag ik zeggen dat ik 'm stom vind?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Velen herkenden mij als mod aan m'n blauwe kleurtje en aan m'n UI. Daarom heb ik ook m'n UI veranderd.
tzquote:Op zondag 6 februari 2011 10:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga even douchen en ontbijten, tot zo
Deze beter?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat ik 'm stom vind?
nee dat mag niet want je moet ontopic blijven over de radio pratenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:47 schreef Patje1987 het volgende:
Nu mag je swj uitschelden! Maar eigenlijk vind ik hem tof dus dat doe ik niet
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:44 schreef Stokstaart het volgende:
Hijs bang geworden voor Steven. Die is aan een opmars bezig
die andere was veel genialer man luister niet naar hem hij weet niksquote:
Carequote:Op zondag 6 februari 2011 10:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee dat mag niet want je moet ontopic blijven over de radio praten
dus vertel maar wat je van die geile stem van koelkast vind
Ja leuke UIquote:
ik gok rond 12?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:53 schreef Stokstaart het volgende:
Iemand een indicatie wanneer we weer radio krijgen?
Wat bedoel je met die aantallen?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Poll: Hoeveel keer moet Koelkast zijn stem komen?
• 100 a 500
• 500 a 1000
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
je zwaaide niet eens terug gisterenquote:
Ik zag je ook nietquote:Op zondag 6 februari 2011 10:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
je zwaaide niet eens terug gisteren
Onveilig zekerquote:Op zondag 6 februari 2011 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
server heeft seks gehad. is ie down van
Beiden.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:00 schreef sharr het volgende:
Ik kan niet kiezen of ik nou tosti moet eten of yoghurt met cruesli
dramatiesquote:Op zondag 6 februari 2011 11:02 schreef Snuf. het volgende:
Dan ga ik maar verder met het digitaliseren van mijn ouders' muzak kollektie. Ik ben pas bij Nick Cave
heb je je sexy pakje weer aan?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Trring... ik beloof nooit meer iemand om 9 uur ochtends te gaan sporten...
helaas, je moet het doen met een Trui en een Joggingbroekquote:Op zondag 6 februari 2011 11:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb je je sexy pakje weer aan?
Ga je toch slapen?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:09 schreef Snuf. het volgende:
Ik was gisteren ziek en ik heb 10 uur gewerkt achter elkaar. Nu ben ik echt van binnen kapot
ahwwquote:Op zondag 6 februari 2011 11:09 schreef Snuf. het volgende:
Ik was gisteren ziek en ik heb 10 uur gewerkt achter elkaar. Nu ben ik echt van binnen kapot
maak hem wakker danquote:Op zondag 6 februari 2011 11:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
server ligt eruit en IT'er slaapt.
even weekje ziek melden? rustig opbouwenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:09 schreef Snuf. het volgende:
Kan ook sexy zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 11:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
helaas, je moet het doen met een Trui en een Joggingbroek
Ik werk elke maandag van 10 tot 21, en elke donderdag van 9 tot 21, je gaat er heus niet kapot van hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 11:09 schreef Snuf. het volgende:
je moest eens wetenquote:
waar werk jij dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik werk elke maandag van 10 tot 21, en elke donderdag van 9 tot 21, je gaat er heus niet kapot van hoor
Voor een Saturnquote:
Nee ik heb het toch niet over het lange werkenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik werk elke maandag van 10 tot 21, en elke donderdag van 9 tot 21, je gaat er heus niet kapot van hoor
dan is het inderdaad even zwaarquote:Op zondag 6 februari 2011 11:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee ik heb het toch niet over het lange werkenIk werk in de zomer soms 14 uur achter elkaar. Maar ik had keelonsteking en koorts
en ik heb honger:)quote:Op zondag 6 februari 2011 11:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee ik heb het toch niet over het lange werkenIk werk in de zomer soms 14 uur achter elkaar. Maar ik had keelonsteking en koorts
Hij staat een paar meter verder opquote:Op zondag 6 februari 2011 11:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand die koelkast misschien kan bereiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was die gisteren ook bij die marathon dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand die koelkast misschien kan bereiken?
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hij staat een paar meter verder opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
[..]
Hij staat een paar meter verder opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Hij staat een paar meter verder opWat moeten we toch zonder onzeboiSnuf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Hij staat een paar meter verder opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
helaasquote:Op zondag 6 februari 2011 11:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gratis geld voor iedereen in dit topik. Maar nu is het op.
De automaat.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:28 schreef Driepink het volgende:
wie hoort er te draaien dan? koelkast?
lees opquote:Op zondag 6 februari 2011 11:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat stukje heb ik gemist, wie is nou weer de automaat?
jaquote:Op zondag 6 februari 2011 11:36 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik er weer even vanaf gaan kijken of de automaat er dan in komt?
Doe maar, na 5 minuten kan jij weer als het niet luktquote:Op zondag 6 februari 2011 11:36 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik er weer even vanaf gaan kijken of de automaat er dan in komt?
is goed.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:40 schreef Zokunen het volgende:
Als koelkast wakker is ga ik wel meteen weer weg.
Moet het een bepaald genre zijn?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:47 schreef Zokunen het volgende:
Nog verzoekjes? Want ik heb nu dus echt niets voorbereid of geplanned
Neh, is nu echt verzoekjes tijdquote:Op zondag 6 februari 2011 11:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet het een bepaald genre zijn?
Wat?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoe jij er gisteren bijzat bij tinychat
Goedemorgen, nog verzoekjens?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:02 schreef 92Merel het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
Ik kom ook weer even luisteren
Heb je nog een bepaald genre dat je draait?quote:
Sweet home alabamaquote:Op zondag 6 februari 2011 12:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, heel lief enzo, maar ik was er even niet
Welk nummer was het?
Ah okequote:Op zondag 6 februari 2011 12:03 schreef Zokunen het volgende:
Verzoek maar een eind raak en we zien wel
De lovin spoonful is het beste.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:10 schreef Snuf. het volgende:
Heb je Joe Cocker - Summer in The city? Of de Lovin' Spoonful versie?
Ik weet nu ook wat er mis ging. sorry voor de stiltequote:Op zondag 6 februari 2011 12:11 schreef Zokunen het volgende:
Dan doe ik joe cocker nog even en dan ga ik er af.
Handigquote:Op zondag 6 februari 2011 12:12 schreef Zokunen het volgende:
Lovin spoonful had ik ook maar zag ik te laat
Darwin Deez houd je nog tegoed, download em zo even.quote:
Ah tofquote:Op zondag 6 februari 2011 12:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Darwin Deez houd je nog tegoed, download em zo even.
In Excel is dat iig wel mogelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 12:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan je met micr. word woorden op alfabetische volgorde zetten?
2uur en 20 minuten, betaal het ons terugquote:Op zondag 6 februari 2011 12:20 schreef djkoelkast het volgende:
Is er lang stilte geweest?Zat een foutje in het startscript, die start de player wel, maar laadt er geen plaat in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |