Er komt natuurlijk een moment dat we gewoon urenlang niks van haar horen. Misschien zitten we er al inquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:29 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik hoop nog niet ver. Ik moet namelijk zo werken.
Zo nee, jeuh?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef Vanyel het volgende:
Ja auw!
Douchen, kijken of het dan overgaat. Zo ja, au voor niks.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:34 schreef Blue-eyes het volgende:
Baby in bakfiets te water
Wie ziet ook de overeenkomsten met dit topic?
Godver, wie moet ik bellen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:40 schreef Vanyel het volgende:
Ja als ik t wist zou ik t zeggen. Nog steeds au en nog steeds niemand. Ze komen zo.....
Kreeg je ook dat enge filmpje met die enge vrouw, met dat enge rode baarmoederkussen te zien?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef lezzer het volgende:
Ik volg nu een topic in OUD heb zojuist gegoogled op verstrijken en ontsluiting. Het moet niet gekker worden
Er werd wel naar verwezen maar ik denk dat mijn iPad zonder flash me gered heeftquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kreeg je ook dat enge filmpje met die enge vrouw, met dat enge rode baarmoederkussen te zien?
O gij, gefortuneerde!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Er werd wel naar verwezen maar ik denk dat mijn iPad zonder flash me gered heeft
V noemde mij een snob ja. Maar ik zal haar maar vergeven.quote:
Meer in de zin van "bofferdje dat het ellendige filmpje je bespaard bleef"quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
V noemde mij een snob ja. Maar ik zal haar maar vergeven.
Zou Fiets ATM heel hard naar huis aan het fietsen zijn?
Moet ik je bellen als ik iets lees vannacht?quote:
Jij hebt mijn nummer niet hèquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet ik je bellen als ik iets lees vannacht?
Nee, dan moet je even je nummer geven inderdaadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij hebt mijn nummer niet hè
Of is die sms door gekomen?
Gsm staat uit snachts
Maar, mooi als jij de "nachtdienst" doet![]()
Als t goed is krijg ik slaapmiddel als dit blijft aanhouden maar niet op heel korte termijn tot bevallen gaat leiden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alst nou nog niet gebeurd, denk je dat je dan iig iets kunt slapen? Of is het nu echt wakker blijven tot je echt gaat bevallen?
En kun je iets doen dat afleid? Of is het puur afzien?
Ik blijf net zo lang op tot je bevallen bent. Als je ons maar regelmatig op de hoogte houdt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:59 schreef Vanyel het volgende:
Kleine hoera, ruim 1 cm ontsluiting dus ik lig niet helemaal voor niks te lijden. Hartfilm afmaken, dan moet ik douchen om te kijken of t echt doorzet of dat ze me eerst slaapspul gaan geven.
Zeg wisten jullie dat dit zo'n pijn deed? Had niemand me daar ff voor kunnen waarschuwen?
Oeh, het is dus misschien echt zo ver nu? Oioi, ik hou mijn vingers gekruist voor je! En ik ga proberen wakker te blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:59 schreef Vanyel het volgende:
Kleine hoera, ruim 1 cm ontsluiting dus ik lig niet helemaal voor niks te lijden. Hartfilm afmaken, dan moet ik douchen om te kijken of t echt doorzet of dat ze me eerst slaapspul gaan geven.
Zeg wisten jullie dat dit zo'n pijn deed? Had niemand me daar ff voor kunnen waarschuwen?
Ik dacht dat algemeen bekend was dat kinderen krijgen PIJN deed? Het schijnt trouwens dat je deze pijn na de bevalling helemaal bent vergeten dus maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:59 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil Vanyel niets ontnemen natuurlijk, maar als je een vent met hetzelfde hormoon inspuit, denk ik dat je dat gevoel best kunt opwekken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:17 schreef Seven. het volgende:
Dat lijkt me zo mooi, zo'n mooi gevoel kunnen mannen volgens mij nooit ervaren bijvoorbeeld. Dus nu afzien, maar daarna ook direct de grootste beloning die je in je leven maar kunt krijgen.
Oh, dan ga ik maar slapenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:21 schreef Vanyel het volgende:
Niet opblijven stelletje gekken. Gemiddeld is t een cm per uur en ik moet er nog 9!
OK OK. Maar dan ontbreekt wel de pasgebaarde baby aan die ervaring.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil Vanyel niets ontnemen natuurlijk, maar als je een vent met hetzelfde hormoon inspuit, denk ik dat je dat gevoel best kunt opwekken.
Dat wel. Zou wel een leuk experiment zijn, om aanstaande vaders een dosis hormonen toe te dienen op het moment dat het kind geboren wordt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK OK. Maar dan ontbreekt wel de pasgebaarde baby aan die ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |