omg, spoilerquote:Op zondag 6 februari 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
Samzz, zolang we er nog niet zo bij lopen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zei je wel, lees maar eens terug.
[..]
Ik vind zelf ook van niet... Ja, ik maak mijn ogen soms wel opvallend op, maar dat vind ik gewoon mooi. Maar qua foundation is het heel minimalistisch, vooral vergeleken met mijn eerste make-up jaren toen ik nog kleiner was
Wat ik nog erger vind... Zijn vrouwen ie denken dat ze met een kleur oogschaduw wel wegkomen en dus hun hele ooglid in een kleur smeren en daarbij niet denken binnen de lijntjes te blijvenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:42 schreef missbehavin het volgende:
Andersom zie ik het trouwens ook genoeg hoor, van die vrouwen die helemaal geen make-up op hebben, maar het wel nodig hebben
*Verslikt*quote:Op zondag 6 februari 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
Samzz, zolang we er nog niet zo bij lopen
[ afbeelding ]
ik had terug gelezen voordat ik posttequote:Op zondag 6 februari 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zei je wel, lees maar eens terug.
quote:
Favoriete kleur: blauw! En dan inderdaad het liefst vlekkerig aangebrachtquote:Op zondag 6 februari 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ik nog erger vind... Zijn vrouwen ie denken dat ze met een kleur oogschaduw wel wegkomen en dus hun hele ooglid in een kleur smeren en daarbij niet denken binnen de lijntjes te blijven
Heftig reageren?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel behoorlijk heftig reageert voor iemand die het geen reet kan schelen.
Ik heb je nog maar 1 keer gezien, maar ik vond dat je er netjes en verzorgd uitzag. Te veel make-up is me niet opgevallen. En als jij je er top bij voelt, prima toch?
blauwe mascaraquote:Op zondag 6 februari 2011 11:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Favoriete kleur: blauw! En dan inderdaad het liefst vlekkerig aangebrachtMet blauwe mascara to match
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had terug gelezen voordat ik postte
Dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, make-up is dateyeliner oid kan ik nog begrijpen, als ik t kan zien vind ik t per definitie al niks. Is voor mij echt een afknapper.
Vooral ook omdat vrijwel geen enkele vrouw schijnt te snappen hoe je t goed doet.
Oud klasgenootje van mij had het IEDERE dag op, van de eerste tot de vierde klas ofzo. Ergens kon ze het nog wel hebben ook, maar damn... Die kleur is gewoon foutquote:
Blauwe mascara snap ik echt niet... Ja, met carnaval misschienquote:Op zondag 6 februari 2011 11:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Favoriete kleur: blauw! En dan inderdaad het liefst vlekkerig aangebrachtMet blauwe mascara to match
En dan alleen als je als smurf gaat?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
Blauwe mascara snap ik echt niet... Ja, met carnaval misschien
Zelfs smurfin heeft volgens mij geen blauwe mascara opquote:Op zondag 6 februari 2011 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan alleen als je als smurf gaat?
Jezelf zwaar verdedigen en ergens ook een beetje beledigd reageren vind ik wel vallen onder heftig reageren. Maar als dat het niet is, my badquote:Op zondag 6 februari 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heftig reageren?Hahaha, nee, deze reacties vallen niet onder de categorie heftig.
Ik vind gewoon even dat ik make-up moet verdedigen
En ja, het is ook prima. Ik ben ook gewoon blij met mijn manier van opmaken. Ik heb geleerd van een van de besten.
Misschien is ze wel zo blauw doordat ze gruwelijk is uitgeschoten.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:55 schreef missbehavin het volgende:
Zelfs smurfin heeft volgens mij geen blauwe mascara op
Smurfin is geen smurf!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is ze wel zo blauw doordat ze gruwelijk is uitgeschoten.
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je leek de laatste keer veel poeder op te hebbendat was het voornamelijk
[..]
Foundation is poeder toch?Dat vind ik dus 9/10 keer teveel.
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Smurfin is geen smurf!
Stop de persen!![]()
Ik realiseer me net dat jullie het over blauwe mascara hebben. WTF???quote:Op zondag 6 februari 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blauwe mascara snap ik echt niet... Ja, met carnaval misschien
Hahahaquote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Smurfin is geen smurf!
Stop de persen!![]()
Kan jij Yuki makee-up les geven?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik realiseer me net dat jullie het over blauwe mascara hebben. WTF???
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oj
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]Echt wtf zoiets heb ik (gelukkig) nog nooit gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Ik realiseer mij net dat Peu er meer van lijkt te weten dan de dames. WTF???quote:Op zondag 6 februari 2011 11:57 schreef Watertornado het volgende:
Klasgenootje, jarenlang...quote:Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echt wtf zoiets heb ik (gelukkig) nog nooit gezien.
Ja. En je zegt daarvoor dat je op zichtbaar make-up afknapt. Dan knap je toch af op mij?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]geen idee waarom ik dit doe trouwens, want als je dat wilt denken moet je dat doen
Euh, nee.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik realiseer mij net dat Peu er meer van lijkt te weten dan de dames. WTF???
Peu dénkt dat ie er meer verstand van heeftquote:Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omg, hoeveel oogziektes zou je daar eigenlijk van krijgen?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik zie het ook eigenlijk nooit meer in de winkels, bedenk ik me net. Niet dat dat sommige vrouwen tegenhoudt, die smeren dan gewoon hun klonterige blauwe mascara uit de vorige eeuw op.
je zei net dat je t wilde lerenquote:
Als je het niet kan moet je het niet doen. Zo maak ik geen smokey eyes, want dat kan ik nog nietquote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jezelf zwaar verdedigen en ergens ook een beetje beledigd reageren vind ik wel vallen onder heftig reageren. Maar als dat het niet is, my bad
Ik maak mezelf nooit heel erg op. Lijntje op onderste ooglid, meestal ook wel wat oogschaduw in een naturelle kleur, altijd mascara. Ik weet gewoon dat ik de rest niet mooi/netjes genoeg kan doen. Het wordt in mijn ogen al snel te veel. Dus ik zou het ook wel eens goed willen leren, zodat ik er wat extravaganter uit kan zien. Met stappen of een feestje ofzo.
Zolang ik het niet kan, doe ik het niet. Je wordt er alleen maar lelijker van als je het niet kan.
Dan hoef jij dat niet voor me te regelenquote:
Hij is t gewoon met me eensquote:Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Peu dénkt dat ie er meer verstand van heeft
Mij kan je alles wijs maken, want ik heb er geen verstand van. Als 'ie er geen verstand van heeft dan is 'ie vooral een ontzettende oen als 'ie erover in discussie gaat met vrouwen. Ik gaf hem het voordeel van de twijfel.quote:
Ja, dus niet...quote:Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
wel nee, weet je dondersgoedquote:Op zondag 6 februari 2011 12:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan hoef jij dat niet voor me te regelen
Nu bevestig je dat ik het nodig heb
Ik heb mensen eens heel hard laten lachen door te zeggen dat ik ook graag visagie had willen studeren.quote:
Ik gaf mijn mening over wat ik mooi vindquote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij kan je alles wijs maken, want ik heb er geen verstand van. Als 'ie er geen verstand van heeft dan is 'ie vooral een ontzettende oen als 'ie erover in discussie gaat met vrouwen. Ik gaf hem het voordeel van de twijfel.
Hehe, ik smeer juist eigenlijk alleen donkere kleuren op mijn ogen, bruin, grijs, donkergroen, zwart.. Ik riskeer de toorn van peuquote:Op zondag 6 februari 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je het niet kan moet je het niet doen. Zo maak ik geen smokey eyes, want dat kan ik nog nietMaar ik heb genoeg vertrouwen in m'n make-up kunsten om verder met kleurtjes los te gaan. Overigens heb ik ook alleen maar naturel kleuren of pastelkleuren.
Echt?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb mensen eens heel hard laten lachen door te zeggen dat ik ook graag visagie had willen studeren.
Smoky eyes zou ik zo graag willen kunnen...quote:Op zondag 6 februari 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je het niet kan moet je het niet doen. Zo maak ik geen smokey eyes, want dat kan ik nog nietMaar ik heb genoeg vertrouwen in m'n make-up kunsten om verder met kleurtjes los te gaan. Overigens heb ik ook alleen maar naturel kleuren of pastelkleuren.
Je gaf je mening over slecht aangebrachte make-up. Dus dat vind je mooi?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
Ik gaf mijn mening over wat ik mooi vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |