Nee verven doe ik altijd in korte broek en topjequote:Op zondag 6 februari 2011 10:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo'n overal met een flinke cleavage?
Perry vast in de tuinslangquote:Op zondag 6 februari 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk Phineas en Ferb.
Ah, deze aflevering heb ik uiteraard al 300 keer gezien, maar hij blijft leuk
Succes, Satisfaction babe.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mn klusoutfit aandoen en eens aan de slag
Leuk ook dat voorbeeld van die vrouw met 14 koters.quote:
Geen idee. Het is al heel wat dat ze er überhaupt over nadenken.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk ook dat voorbeeld van die vrouw met 14 koters.
Dus na hoeveel verziekte kids gaan ze dat toepassen?
Ik zou ook niet gaan zwemmen. Wel ergens heen met de trein, maar dat laat ik toch maar schieten. Straks nog sporten en daarna mn pa even helpen in huis denk ik.quote:
Waarom laat je dat schieten? T is een heerlijke mooie dag volgens mij?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zou ook niet gaan zwemmen. Wel ergens heen met de trein, maar dat laat ik toch maar schieten. Straks nog sporten en daarna mn pa even helpen in huis denk ik.
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom laat je dat schieten? T is een heerlijke mooie dag volgens mij?
Had sowieso nog niet bedacht waar ik heen zou gaan, normaal ging ik naar Limburg naar een vriendin maar die kon niet. En wist nog niet goed waar ik dan in mn eentje heen zou gaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom laat je dat schieten? T is een heerlijke mooie dag volgens mij?
dat is wel lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 11:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had sowieso nog niet bedacht waar ik heen zou gaan, normaal ging ik naar Limburg naar een vriendin maar die kon niet. En wist nog niet goed waar ik dan in mn eentje heen zou gaan.
Maar heb nu een trajectkaart van de NS waar ook 40% korting op zit, dus kan nu toch al makkelijker zoiets doen voor een lage prijs, dus zat niet echt gebonden aan morgen. Wel zonde van dat kaartje (kost 13,50) maar ach, er zijn ergere dingen
Moguhquote:
*plamuur aangeeft*quote:
quote:
Mwah ik ga nu toch de deur nog niet uit, ik loop lekker au naturel rond, pech voor kleine manquote:
Naturelquote:Op zondag 6 februari 2011 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah ik ga nu toch de deur nog niet uit, ik loop lekker au naturel rond, pech voor kleine man
Nee, make-up is datquote:
houden zoquote:Op zondag 6 februari 2011 11:22 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb meestal hoogstens mascara op en als ik iets van n plekje of n puistje heb wat cammouflage spul![]()
maar das ook grotendeels omdat ik niet weet wat en hoe ik in hemelsnaam zou moeten en kunnen gebruiken
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naturelliever dat en imperfecties dan make-up
Het is juist de kunst make-up zo aan te brengen dat het de sterke punten versterkt en de kleine onefffenheden wat meer verdoezelt. Niks mis mee imo.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, make-up is dateyeliner oid kan ik nog begrijpen, als ik t kan zien vind ik t per definitie al niks. Is voor mij echt een afknapper.
Hehe dat bedacht ik me net ook al over mezelf.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is juist de kunst make-up zo aan te brengen dat het de sterke punten versterkt en de kleine onefffenheden wat meer verdoezelt. Niks mis mee imo.
En dan zal je op mij wel flink afgeknapt zijn, ik draag graag make-up.
Dat is altijd zo. Je zal mij nooit geplamuurd zien. Maar dus wel met een mooie oogschaduw, mascara en wat matterende poeder.quote:
Als ik je nu zou zien dan zou ik mij afvragen waarom ik niet thuis wakker ben gewordenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
Geloof me peu, als je me nu zou zien, zou je me meteen mijn make-up tasje in mijn handen duwen
Mja, ik vind het een beetje een stomme uitspraak.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe dat bedacht ik me net ook al over mezelf.
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik je nu zou zien dan zou ik mij afvragen waarom ik niet thuis wakker ben geworden
Ik vond dat je veel op had en ben er van overtuigd dat je met minder er minstens zo goed zo niet beter uit kan zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is juist de kunst make-up zo aan te brengen dat het de sterke punten versterkt en de kleine onefffenheden wat meer verdoezelt. Niks mis mee imo.
En dan zal je op mij wel flink afgeknapt zijn, ik draag graag make-up.
Hetzelfde voor jou, individuele dagen misschien uitgezonderd. Yuki en ik waren t er over eens dat de foto zonder make-up t leukste isquote:Op zondag 6 februari 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
Geloof me peu, als je me nu zou zien, zou je me meteen mijn make-up tasje in mijn handen duwen
Je maakt hem zelf! Of bedoel je peu zijn uitspraak?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind het een beetje een stomme uitspraak.
mag, ik vind veel make-up stomquote:Op zondag 6 februari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind het een beetje een stomme uitspraak.
Foto?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond dat je veel op had en ben er van overtuigd dat je met minder er minstens zo goed zo niet beter uit kan zien.
[..]
Hetzelfde voor jou, individuele dagen misschien uitgezonderd. Yuki en ik waren t er over eens dat de foto zonder make-up t leukste is
scherpquote:Op zondag 6 februari 2011 11:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik je nu zou zien dan zou ik mij afvragen waarom ik niet thuis wakker ben geworden
Die van Peu.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je maakt hem zelf! Of bedoel je peu zijn uitspraak?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door PeuRac op 06-02-2011 11:35:10 ]"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik ben dol op mijn oogschaduw, dus daarin ga ik niet minderen. Op die manier laat ik mijn ogen eruit springen en ik ben niet van plan mezelf ook maar iets te veranderen.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond dat je veel op had en ben er van overtuigd dat je met minder er minstens zo goed zo niet beter uit kan zien.
[..]
Hetzelfde voor jou, individuele dagen misschien uitgezonderd. Yuki en ik waren t er over eens dat de foto zonder make-up t leukste is
quote:
Mannen weten dat toch veel beterquote:Op zondag 6 februari 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg! Spoiler!
En daar heb ik wel make-up op hoor. Zonder foundation zie ik er gewoonweg niet uit. Punt.
Je leek de laatste keer veel poeder op te hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dol op mijn oogschaduw, dus daarin ga ik niet minderen. Op die manier laat ik mijn ogen eruit springen en ik ben niet van plan mezelf ook maar iets te veranderen.
Foundation is poeder toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg! Spoiler!
En daar heb ik wel make-up op hoor. Zonder foundation zie ik er gewoonweg niet uit. Punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |