SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Judges scorecard for the Ellenberger vs. Rocha fightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Tazmaniac op 06-02-2011 13:37:07 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7/11 toch niet slecht."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
quote:I went from 'oh shit' to 'OOOH SHIT!'
waar stemmen?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef THEFXR het volgende:
zo, ik ben wakker, even het event binnenhalen voor de verzameling
oh ja, ff allemaal stemmen, die donkere met dat paardengebit eruit en we houden Brittany![]()
![]()
Mijn ritme is ook aardig naar de klote, moet niet elke week gebeurenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef THEFXR het volgende:
zo, ik ben wakker, even het event binnenhalen voor de verzameling
oh ja, ff allemaal stemmen, die donkere met dat paardengebit eruit en we houden Brittany![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door THEFXR op 06-02-2011 18:00:05 ]
[ Bericht 4% gewijzigd door Opgezwollenlever op 06-02-2011 18:24:40 ]
[ Bericht 6% gewijzigd door Brawler op 06-02-2011 20:53:22 ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef Opgezwollenlever het volgende:
5/5, toch best netjes voor een eerste keer. Best redelijk event, maar had wat mij betreft echt toffer kunnen zijn.de 1ste keer? dan vind ik dat je het super hebt voorspeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een week(end) inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef roepdeman het volgende:
Dit is echt mijn weekend..Fatastisch MMA Event en zometeen SuperBowl...Het allermooist is dat Fedor, Arlovski, Sergei en Bigfoot binnen een week vechten!
Hooidraad en THEFXR, wat een mietjes zijn jullie toch!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mijn ritme is ook aardig naar de klote, moet niet elke week gebeuren
En mijn stem heb je, vind Brittney echt een aanwinst!
Packersquote:Op zondag 6 februari 2011 23:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wat een week(end) inderdaad
Go Steelers!!!
Jij heet dan ook niet voor niks Fyodorquote:Op zondag 6 februari 2011 23:15 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hooidraad en THEFXR, wat een mietjes zijn jullie toch!![]()
Ik ging half 7 naar bed en kwam er kwart voor 12 weer uit en had nergens last van!
Waarschijnlijk in april.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |