Hahahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:29 schreef Fyodor het volgende:
[..]
![]()
Volledige analyse van Arlovski vs Kharitonov staat hier
Heb er maar m'n onderschrift van gemaakt![]()
ik zie MR spockquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:36 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Arlovski [ afbeelding ]
Dat is sarcastisch bedoeld, toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overeem gaat natuurlijk wel hard neer tegen JDS en Velasquez
Only one way to find out!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overeem gaat natuurlijk wel hard neer tegen JDS en Velasquez
Dat had ik ook in het begin, je moet die spullen niet kopen in de shop.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:22 schreef Geo3kant het volgende:
Wat heb je aan die jump ropes of fietsen bij ufc fight nation? (Is er geen topic voor in Games?)
Ik heb jump ropes gekocht voor 600 credits maar geen idee wat het nou doet? Ik dacht helpt me stamina, maar zie niks/nergens.. iemand een idee wat die spullen doen?
Ah thanksquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zo koop je alleen de dingen die je nodig hebt.
Overeem is goed maar lang geen top 5 HWquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is sarcastisch bedoeld, toch?
En hoe zie jij Junior Dos Santos precies van hem winnen? Dos Santos' beste kwaliteit is zijn boksen. Hij heeft een bruine band in BJJ, maar in de UFC hebben we nog nauwelijks iets van zijn grappling gezien en zijn enige verlies is via armbar. Overeem is groter en sterker, en een goede grappler dus ik geef hem het voordeel op de grond. Verder beweegt hij zijn hoofd de laatste tijd erg goed, en kan hij afstanden goed inschatten. Daarnaast heeft hij veel betere kicks, een betere clinch, en een veel betere standup verdediging.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overeem is goed maar lang geen top 5 HW
Daar zeg je wat, we zijn totaal geen worstelland itt de USA, ik denk dat the reem echt verliest van een HW worstelaar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik zou Overeem graag tegen een worstelaar zien, ben benieuwd of hij met zijn grotere massa ook wat aan zijn worstelen heeft gedaan.
Nogmaals; waarom? Kijk nu eens verder dan wat op papier staat en naar de gevechten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overeem heeft ook nog nooit tegenover een top 10 HW gevochten dus ik schat hem op dit moment zeker nog onder Fyodor, Velasquez, Werdum, Mir en JDS. But there's only one way to find out
Mir?? No way man.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overeem heeft ook nog nooit tegenover een top 10 HW gevochten dus ik schat hem op dit moment zeker nog onder Fyodor, Velasquez, Werdum, Mir en JDS. But there's only one way to find out
Oke misschien is Overeem wel een top 10 fighter maar hij staat misschien op een 6/7de plek imo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Mir zal alleen maar verder weg gaan zakken in de rankings omdat hij gewoon niet mee
kan komen met het 'nieuwe soort heavyweight'.
Overeem is hands down een top 10 heavyweight fighter.
Op dit moment heb ik Werdum en Fedor ook nog boven hem staan, maar daarom
is dit heavyweight tournament ook zo awesome
A lot of questions will be answered
Exactly, maar daar komt snel verandering inquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke misschien is Overeem wel een top 10 fighter maar hij staat misschien op een 6/7de plek imo.
Daar heb je gelijk in Overeem moet naar de beste organisatie om zijn status echt waar te maken. Want zolang hij in Strikeforce zit neemt bijna niemand hem serieus.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Exactly, maar daar komt snel verandering in
Als je het goed bekijkt is de HW division in MMA misschien wel de minst diepe division.
Ook niet als hij Werdum, Fedor en Barnett/Arlovski verslaat om de Heavyweight Grand Prix te winnen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in Overeem moet naar de beste organisatie om zijn status echt waar te maken. Want zolang hij in Strikeforce zit neemt bijna niemand hem serieus.
Als hij wint gaat hij wel veel plekken stijgen inderdaad maar eerlijk gezegd zie ik dat niet gebeuren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ook niet als hij Werdum, Fedor en Barnett/Arlovski verslaat om de Heavyweight Grand Prix te winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |