Het zal hem bijzonder weinig schelen wat ik buiten kantooruren doequote:Op zondag 6 februari 2011 02:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat ik kan klagen bij je baas dat je me zomaar in mn tetten knijpt
Ja hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 02:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi Yuki![]()
Beetje een leuke avond gehad?
Ik moet er de komende 13 jaar nog niet aan denken.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach jongen toch... Vader zijn ís ook heel leuk
True story
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar moet je dan ook op inspelen:
'Benen wijd, dan gaan we vast beginnen met oefenen om kindertjes te maken'
Ik had het over baas Dannyquote:Op zondag 6 februari 2011 02:34 schreef STING het volgende:
[..]
Het zal hem bijzonder weinig schelen wat ik buiten kantooruren doe
Ik weet er alles vanquote:Op zondag 6 februari 2011 02:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, ik heb een bijdehandje die te slim is voor zijn leeftijd en nogal wat heeft meegemaakt. En die op mij lijkt.
ja.. anders blijf je maagd natuurlijkquote:
Je grote papahart heeft hem laten winnen?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet er alles vanMijn 4-jarige jochie heeft mij vandaag verslagen met een racespel waar niemand mij verslaat
Dat zei ik ook 3 maanden voordat mijn kinderen kwamenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet er de komende 13 jaar nog niet aan denken.
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet er alles vanMijn 4-jarige jochie heeft mij vandaag verslagen met een racespel waar niemand mij verslaat
Niet eens.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je grote papahart heeft hem laten winnen?
ohquote:Op zondag 6 februari 2011 02:37 schreef STING het volgende:
[..]
Dat soort gedrag moedigt hij alleen maar aan.
Denk ik
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet eens.
Het is een talentBeter dan zijn papa ooit zal zijn.
En daar doe je het voor
Ik kan toch wel zeggen dat ik zo'n zin nooit zou durven te zeggen.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. anders blijf je maagd natuurlijk
Dat soort zinnen zouden er bij mij echt wel uitkomen hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 02:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan toch wel zeggen dat ik zo'n zin nooit zou durven te zeggen.
Ja, ik dacht dat hij net zo anti seks was als ikquote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap dat hij zojuist van z'n voetstuk is gevallen voor je
Wat een bazenkind net als dat kind van Huppel.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ohja ?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote mond hoor
Als vrouw kan dat, als ik dat in dat geval had had ze waarschijnlijk een klap in het gezicht gegeven.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat soort zinnen zouden er bij mij echt wel uitkomen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |