Ben jij zo'n gup dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel aardig maar ik voel die klok nog steeds tikken.
*knijpt wangetjes*quote:
Nee met mn knuffelbeer en waarsch komt een vriend die ik al 17 jaar ken ook zo langs... en dan ga ik hem wel knuffels geven!quote:
tik.. tak... tik... tak...quote:Op zondag 6 februari 2011 02:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel aardig maar ik voel die klok nog steeds tikken.
17 he het begint toch wel tijd de worden.quote:
*knijpt boobs*quote:Op zondag 6 februari 2011 02:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*knijpt wangetjes*
*knijpt billetjes*
Hoi
Die van mij luisteren uitsteken naar me. Geen problemen meequote:Op zondag 6 februari 2011 02:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik stel me dan die van mij voor, x 2![]()
quote:
Friendzone alert!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee met mn knuffelbeer en waarsch komt een vriend die ik al 17 jaar ken ook zo langs... en dan ga ik hem wel knuffels geven!
Niet leukquote:
Tja, ik heb een bijdehandje die te slim is voor zijn leeftijd en nogal wat heeft meegemaakt. En die op mij lijkt.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die van mij luisteren uitsteken naar me. Geen problemen mee
Ben ook niks anders gewend
Omdat ik kan klagen bij je baas dat je me zomaar in mn tetten knijptquote:
Ach jongen toch... Vader zijn ís ook heel leukquote:Op zondag 6 februari 2011 02:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet leuk![]()
Ik kreeg ook vandaag zo'n leuk compliment van een meisje: "Jij wordt later een hele goede vader". Heb ik wat aan als geen enkele vrouw dat ding haar buurt wil hebben.
Hij moet wel ontmaagd worden voor hij vader kan zijn hequote:Op zondag 6 februari 2011 02:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach jongen toch... Vader zijn ís ook heel leuk
True story
Mjah, het is ook geen leeftijd om je al vreselijke zorgen te maken hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
17 he het begint toch wel tijd de worden.
Daar moet je dan ook op inspelen:quote:Op zondag 6 februari 2011 02:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet leuk![]()
Ik kreeg ook vandaag zo'n leuk compliment van een meisje: "Jij wordt later een hele goede vader". Heb ik wat aan als geen enkele vrouw dat ding haar buurt wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |