Naar is dat toch he somsquote:
Ik heb geen trap in huis, maar de trap in het portaal kan ze heel snel oprennenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van mij kan gelukkig geen trappen lopen
Dikke korte pootjes he, hij probeert het niet eens.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb geen trap in huis, maar de trap in het portaal kan ze heel snel oprennen
De mijne probeert alles.. En het meeste lukt die trut ookquote:Op zondag 6 februari 2011 02:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dikke korte pootjes he, hij probeert het niet eens.
Ik ben ook veel te wakkerquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:04 schreef PeuRac het volgende:
Thuis![]()
en er achter komen dat je je bed afgehaald had
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:04 schreef PeuRac het volgende:
Thuis![]()
en er achter komen dat je je bed afgehaald had
ik had gewoon een slaapplek moeten onderhandelenquote:
Ja je hossel skills vallen tegenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had gewoon een slaapplek moeten onderhandelen
Ik was t vergetenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja je hossel skills vallen tegen
luie donderquote:Op zondag 6 februari 2011 03:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was t vergetenIk overweeg om op de bank in de keuken te gaan slapen
Ach,maak dat bed ff op man,is zo gebeurdquote:Op zondag 6 februari 2011 03:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was t vergetenIk overweeg om op de bank in de keuken te gaan slapen
valt tegen, t dekbed is 220 bij 240quote:Op zondag 6 februari 2011 03:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ach,maak dat bed ff op man,is zo gebeurd
Ik heb altijd zo'n hekel aan de deken in dat dekbedovertrek te proppen..quote:Op zondag 6 februari 2011 03:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ach,maak dat bed ff op man,is zo gebeurd
Ach man, dat is toch easyquote:Op zondag 6 februari 2011 03:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
valt tegen, t dekbed is 220 bij 240
ik ben al blij dat ik t in mn eentje kan. T kost misschien maar 5min ook voor mn hele bed, maar t lijkt nu zo veelquote:
Ja en,nooit problemen mee. Gewoon doen,slaapt een stuk beter dan op de bankquote:Op zondag 6 februari 2011 03:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
valt tegen, t dekbed is 220 bij 240
Mijn bank slaapt erg lekker andersquote:Op zondag 6 februari 2011 03:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ja en,nooit problemen mee. Gewoon doen,slaapt een stuk beter dan op de bank
Waren vrouwen maar zo makkelijk hequote:Op zondag 6 februari 2011 03:12 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik pak chips en heb meteen een vriendje![]()
Maar een net opgemaakt schoon bedquote:Op zondag 6 februari 2011 03:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn bank slaapt erg lekker anders
Vrouwen zijn zo makkelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 03:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waren vrouwen maar zo makkelijk he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |