Daar hoop ik juist op.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef missbehavin het volgende:
Het is gewoon wachten op de dag dat ie slimmer is met de pc dan ik
Ook als ik een dude was geweestquote:Op zondag 6 februari 2011 02:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Als vrouw kan dat, als ik dat in dat geval had had ze waarschijnlijk een klap in het gezicht gegeven.
En dat met zo'n grote mond, zondequote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat hij net zo anti seks was als ik
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moest eens zien hoe snel ik eet
Dat bestaat?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:40 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben verslagen met Star Wars Monopoly
Die van mij heeft mij ook glansrijk verslagen met Angry Bird op mijn Android telefoonquote:Op zondag 6 februari 2011 02:40 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben verslagen met Star Wars Monopoly
Hoe geweldig is het om te zien hoe intuitief ze zijn met gamen? Hij snapt het ook meteen, terwijl ik dan nog zit te kutten met welke knopjes waarvoor zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar hoop ik juist op.![]()
Ik ben nu een Microsoft certified engineer. Zodra hij meer weet dan ik, ben ik apetrots
quote:
Sja.. Dat komt ervan als je in het klooster bent opgegroeid.. Ik leer nu voor nonquote:
Mooi is dat toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe geweldig is het om te zien hoe intuitief ze zijn met gamen? Hij snapt het ook meteen, terwijl ik dan nog zit te kutten met welke knopjes waarvoor zijn.
quote:
Uhuh, hele andere tijd hequote:Op zondag 6 februari 2011 02:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mooi is dat toch?![]()
Ik zit al 20 jaar in computers, maar zijn ontwikkeling gaat 2x sneller dan die van mij.
KinderenVerbeterde versie van jezelf
Ik weet exact wat je bedoeldquote:Op zondag 6 februari 2011 02:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, hele andere tijd he
/oudetruttenmodus
Fudge op dit moment. Ik durf geen ijs meer te etenquote:
vaarwelquote:
quote:
Voor je het weet slik je van alles doorquote:Op zondag 6 februari 2011 02:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Fudge op dit moment. Ik durf geen ijs meer te eten
iddquote:Op zondag 6 februari 2011 02:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Voor je het weet slik je van alles door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |