Wodka en Jagermeisterquote:
Omdat ik anders net zo'n kutkapsel als jij heb. Ik moet nodig naar de kapper.quote:
Ik heb geen kutkapselquote:Op zondag 6 februari 2011 00:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wodka en Jagermeister
[..]
Omdat ik anders net zo'n kutkapsel als jij heb. Ik moet nodig naar de kapper.
En ik maar bellen naar jequote:
Niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:32 schreef Popje-popje het volgende:
wauw gewoon mijn eigen naamtopic![]()
![]()
![]()
Maar ik ben niet nakend hoor
Mooi op tijdquote:
aaaaaaaaaaaaawquote:Op zondag 6 februari 2011 00:32 schreef Monopoly het volgende:
Ja, kut werk. Zieken, balans, nieuwe bestel software enzo. Ik moest tot 12 uur blijven
Telefoon was ook leeg
Gooi skype even aan en zorg dat ik er in sta (usernaam = skypenaam)quote:Op zondag 6 februari 2011 00:32 schreef Monopoly het volgende:
Ja, kut werk. Zieken, balans, nieuwe bestel software enzo. Ik moest tot 12 uur blijven
Telefoon was ook leeg
picsquote:
Ik lijk gewoon iets ouder. Maar van de rest niet veel veranderdquote:Op zondag 6 februari 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan zie jij er ook jong uit..
ik krijg echt een beeld van de fokkers
haha oke.. jong dusquote:Op zondag 6 februari 2011 00:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik lijk gewoon iets ouder. Maar van de rest niet veel veranderd
Hejje spuiten veur me?quote:
Bijna iedereen is onder de 24quote:Op zondag 6 februari 2011 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben je echt 23 mono?
Pff te jong hoor
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
TETTEN!!
HUPPELMUTS HEEFT HEB TIETEN
Ik kan niet luisteren hier, maar ik gok parade met tieten?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:38 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Ik kan niet luisteren hier, maar ik gok parade met tieten?
Ja diequote:Op zondag 6 februari 2011 00:38 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Ik kan niet luisteren hier, maar ik gok parade met tieten?
Voor het youtubeclipje wil ik best een bh pic donerenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:39 schreef -Datdus- het volgende:
Wie kan dit liedje naar youtube uploaden?
staat er al 1 online dacht ik, alleen deze nog nietquote:Op zondag 6 februari 2011 00:39 schreef -Datdus- het volgende:
Wie kan dit liedje naar youtube uploaden?
Ja die van Kimquote:Op zondag 6 februari 2011 00:40 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
staat er al 1 online dacht ik, alleen deze nog niet
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:39 schreef djkoelkast het volgende:
mono heeft gewoon zijn DEEN shirt nog aan
Precies, gewoon recht vanuit werk achter de PC voor ONZ Radioquote:Op zondag 6 februari 2011 00:39 schreef djkoelkast het volgende:
mono heeft gewoon zijn DEEN shirt nog aan
Maar ik heb geen drank ofzo dus ik ga mn bed in bank opquote:Op zondag 6 februari 2011 00:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies, gewoon recht vanuit werk achter de PC voor ONZ Radio
moest je balansen vanaaf? of hoorde ik dat verkeerd?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies, gewoon recht vanuit werk achter de PC voor ONZ Radio
heb je daar wel drank dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik heb geen drank ofzo dus ik ga mn bed in
Nee ik ga slapenquote:
ahh nog een uurtjequote:
Nee ik moet morgen klussenquote:
vraag je gewoon mono in z'n Deen-shirt te klussenquote:
Nee want dan moet ik nu naar de winkel want peuken opquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zorg gewoon dat ik op zn vroegst pas na de 19de verhuis
En ik zorg dat ik dan drank in huis heb ook.quote:
HAHA MARK!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:36 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje miljonair. [ afbeelding ]
Eeh nee, dat kan nietquote:Op zondag 6 februari 2011 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik zorg dat ik dan drank in huis heb ook.
Oh je zit dan thuis he? Dan kan ik niet eens naar de studio bellen om afgewimpeld te worden
Ik doe binnenkort wel weer een thunderdome uurtje live in the mixquote:Op zondag 6 februari 2011 00:52 schreef EggsTC het volgende:
Kijk, meer van dit soort shit.... afgelopen met die mainstream ff plz.
En, krijg je Killzone van Aline?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja ik ben arm.. zeg maar best wel erg op het moment.
liedje gaan zingen op de markt en je hand ophoudenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat krijg je als iedereen naar tc vertrektquote:Op zondag 6 februari 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat doooooooooooooood hier... sjonge jonge
Killzone 3 beta.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik kom er steeds maar niet opquote:Op zondag 6 februari 2011 00:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Killzone 3 beta.Ik vond het eerst maar niets.
word een errrug lange nacht denk ikquote:Op zondag 6 februari 2011 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat krijg je als iedereen naar tc vertrekt![]()
Nu ben ik echt slapen
ooooooooh slaap lekker meis!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat krijg je als iedereen naar tc vertrekt![]()
Nu ben ik echt slapen
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga wat anders doen.. .maar blijf luisteren..
tot later in de nacht
Heb jij dubbel en dwars verdiend!!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit lekker aan het bier, dat heb ik wel verdiend na zo'n schijtdag
Kom halen dannnquote:Op zondag 6 februari 2011 01:09 schreef Dj_Darcli het volgende:
Zoooo koffieeeealleen niet zo lekker als koelkasts koffie natuurlijk
nee dan kom ik voor bier natuurlijk...quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:12 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
nee dan kom ik voor bier natuurlijk...![]()
EggsTC =quote:
http://tinychat.com/onz-radioquote:Op zondag 6 februari 2011 01:18 schreef EggsTC het volgende:
Zit iedereen weer op dat tinychat?
url me m ff
Jij wel dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:15 schreef charmed_angel het volgende:
Sabine hij wilt zijn shirt niet uit
Ikquote:Op zondag 6 februari 2011 01:19 schreef EggsTC het volgende:
hiero, hoor dan gekwie de fuck draait er nu
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:22 schreef djkoelkast het volgende:
gaapmarathon dit
Ik had wel wat leukers verwacht dan alleen ragmuziek.
Jaquote:Op zondag 6 februari 2011 01:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb ik allang gedaangemist zeker
Jaren 90 dance en ongein natuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 01:24 schreef Monopoly het volgende:
Ik draai zometeen weer wat normalere muziek, op tinychat wouden ze allemaal stampen.
Hierna Neophyte en dan lul k weer wat, en dan wat normalere muziek
Oude school muziek uiteraard, maar ik blijf wel in de dance.trance genre hangen.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jaren 90 dance en ongein natuurlijk
de andere topics zijn leukerquote:
aaaaaaaaaaw ik nog nietquote:
Trouwen?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaw ik nog niet![]()
Geeft niks hoor meis
Die vond het saai daar, ze zit nu op chatroulettequote:Op zondag 6 februari 2011 01:33 schreef EggsTC het volgende:
Ik mis eigenlijk die popje popje op de tinychat
dat is niet die popje popje.. maar Popje Popje....:)quote:Op zondag 6 februari 2011 01:33 schreef EggsTC het volgende:
Ik mis eigenlijk die popje popje op de tinychat
Oude mannen lullen weg te klikken?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die vond het saai daar, ze zit nu op chatroulette
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Je bent nog te nuchter.
Ik heb nogquote:Op zondag 6 februari 2011 01:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
schenk er nog ff 1 in![]()
jij ook wat?
Lig nu op fe schouder van graseterquote:Op zondag 6 februari 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaw ik nog niet![]()
Geeft niks hoor meis
Gefeliquote:Op zondag 6 februari 2011 01:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lig nu op fe schouder van graseter
Als dat geen neucken wordtquote:Op zondag 6 februari 2011 01:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lig nu op fe schouder van graseter
dan word het lam in coma rakenquote:
Goed trekkuhquote:Op zondag 6 februari 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kut.. ik krijg de fles niet open![]()
Je moet een fles ook niet in je kut stoppen.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kut.. ik krijg de fles niet open![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:38 schreef MarkM het volgende:
[..]
Je moet een fles ook niet in je kut stoppen.
Te veel drank + vrouw. Dan krijg je nog niet veel.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
drank, man, vrouw, you do the math
Mic dichterbij?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan niet harder praten, die ouwe ligt al op bed
Kan gebeuren.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan niet harder praten, die ouwe ligt al op bed
Ik zal er tegenaan hangen zometeenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mic dichterbij?
Je bent niet te verstaan mang
steek hem tussen je stembanden.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal er tegenaan hangen zometeen
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:36 schreef EggsTC het volgende:
Monopoly, draai er ff 1 voor mij svp... nosferatu - experiments of human nature
Lekker soebelenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal er tegenaan hangen zometeen
Het is dat je inquote:Op zondag 6 februari 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik begin nu wel gefrustreerd te worden... krijg de dop niet van de fles..![]()
straks moet ik nog aan de gewone 7 up
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:42 schreef Ezechielk het volgende:
Welke held schotelt mij deze prachtige klanken voor bij binnenkomst?
quote:
7up is lekker jongenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik begin nu wel gefrustreerd te worden... krijg de dop niet van de fles..![]()
straks moet ik nog aan de gewone 7 up
Hoe is dat nou, als je de eerste keer een spuit heroïne in je arm zet?quote:
Net alsof ze bloed aftappen van je ader.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, als je de eerste keer een spuit heroïne in je arm zet?
Ik ga slapen, later.quote:
slapen mangquote:Op zondag 6 februari 2011 01:46 schreef Ragboer het volgende:
Is Huppelmuts dood ofzo? Ze zit ook niet op de chat?
Ik ook, tot morgen hé.quote:
Wat heb je gedaan danquote:Op zondag 6 februari 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
Open
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen doet nu mijn hand wel pijn
de dop eraf schroeven met mijn hand.. gwoon zoals dat hoortquote:
Maar waarom doet ie dan pijn?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de dop eraf schroeven met mijn hand.. gwoon zoals dat hoort
OOOh je meent het!!!!quote:
heb reuma dus dan heb je niet zoveel kracht en die dop zat er vies strak opquote:
quote:
quote:
tsss jij wilt ook met iedereen trouwen.. slettebakjequote:
Dat is poep.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb reuma dus dan heb je niet zoveel kracht en die dop zat er vies strak op
Ja, jij wilt niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tsss jij wilt ook met iedereen trouwen.. slettebakje
kuchkuchkuchmietjekuchkuchquote:
Indeed it isquote:
Ja sorry maar sharr is offline en nu is het een beetje saaiquote:Op zondag 6 februari 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kuchkuchkuchmietjekuchkuch
Gelukkig!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Indeed it is
maar kan weer aan de drank
rode wodka 7 upquote:
He bah!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
rode wodka 7 upmet een rietje
eigenlijk 2
ik puur nuquote:Op zondag 6 februari 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
rode wodka 7 upmet een rietje
eigenlijk 2
7UP met een rietje?quote:
quote:
Nee wodkaquote:
jukkk da vink zoooo vies.. Maar Hey Proostquote:
Nou dan ga ik maar weer over op de frisdrank als dat nog het enige was wat ik heb.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
drink normaal altijd wijn of cola malibu of baileys.. maar had nog 2 flessen al 2 jaar liggen ofzow.. en niet naar de winkel geweest... dan moet je wat he.. smaakt me best
Ik nog niet.. miss vannacht :pquote:Op zondag 6 februari 2011 01:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar weer over op de frisdrank als dat nog het enige was wat ik heb.Ulgh, wat ben ik daar ziek van geweest zeg
Oh, daar word ik nou juist niet ziek van.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik nog niet.. miss vannacht :p
Dat heb ik met Passoa en Apfelkorn..... als ik het ruik word ik al misselijk
ja maar dat vink ook gwoon vies!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, daar word ik nou juist niet ziek van.Pina Colada, nog zoiets, blehhhh
Neem het op, dan luister ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb zo'n liedje in m'n hoofd en ik weet maar een paar dingetjes hoe die gaat en niet hoe die heet en ik wil het weteeeen
Nee, ik weet alleen dit: van de ... op de wip wip.quote:
Ik of mono?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik weet alleen dit: van de ... op de wip wip.
En het is een deuntje van een Engels nummer en ik kwam erop omdat jij straks de Engelse variant in een remix had!
Ja weet ik, maar het was jij!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik of mono?
Ik draai al een tijdje niet meer he.
Daar ga ik op fappenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar het was jij!Dat weet ik nog zeker.
Parade met tieten?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:01 schreef Heroinjunk het volgende:
En het is soortement carnavalsmuziek.
dragemsquote:Op zondag 6 februari 2011 02:02 schreef dragems het volgende:
HALLOW iedereen nog een beetje bier gehad?
haaiquote:Op zondag 6 februari 2011 02:02 schreef dragems het volgende:
nee, wat andere substanties dan alcohol.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:02 schreef dragems het volgende:
Ken ik niet hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 02:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, bijv. net als De Dikdakkers met het Vliegerlied.
Volgens mij heb ik daar niet gedraaidquote:Op zondag 6 februari 2011 02:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Potverdikkie.Ja, ik hoorde hem op mijn personeelsfeest.
wat voor soort muziek gaat er de 2e marathon gedraaid worden?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar niet gedraaid![]()
En neem er nog een
Neeeeeeee. Ik hoorde hem op mijn personeelsfeest en toen wist ik welke het was! En nu niet meer, maar blijkbaar is er ook een Engelse variant van die in een remix zit die jij draaide. En ik heb nog geen alcohol op.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar niet gedraaid![]()
En neem er nog een
Vooral weinig vrees ikquote:Op zondag 6 februari 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat voor soort muziek gaat er de 2e marathon gedraaid worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |