Mjuhquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:16 schreef sharr het volgende:
Het is hier nu wel ziekelijk rustig eigenlijk
niet gezienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:16 schreef Pizzalucht het volgende:
Wat vonden jullie van mijn tinychat vertoning?
Lol en dan voel je je eigen oud?quote:
Ik vind dat tinychat helemaal los moet blijven van de radioquote:
Dat was een grapjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol en dan voel je je eigen oud?
[..]
Ik vind dat tinychat helemaal los moet blijven van de radio
Dat dusquote:
Ik zou niet op de plek willen zijn waar jij was toen je 18 wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Pff toen ik 18 was zat ik echt niet op zaterdagavond voor een computer hoor
Mee eens.. maar vind soms ook die skaaipinteelt 3 x niks.. wh heeft dat nog wel eens.. 6 mensen aan de lijn ofzow...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol en dan voel je je eigen oud?
[..]
Ik vind dat tinychat helemaal los moet blijven van de radio
Dat is 1 van de redenen dat ik liever niet naar WH luisterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mee eens.. maar vind soms ook die skaaipinteelt 3 x niks.. wh heeft dat nog wel eens.. 6 mensen aan de lijn ofzow...
Meestal in Rotterdam aan het stappen, soms Amsterdamquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:20 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik zou niet op de plek willen zijn waar jij was toen je 18 was
Neuken?quote:
DV is er nu nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef sharr het volgende:
Ik ben denk ik de jongsten in het topic
Ja dv is er niet..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef sharr het volgende:
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is 1 van de redenen dat ik liever niet naar WH luister
[..]
Meestal in Rotterdam aan het stappen, soms Amsterdam
Hahahaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja dv is er niet..
en aangezien ik schijnbaar een kerel ben.
sex?![]()
Ha, nee ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef sharr het volgende:
hij is 32 cm.. en hij kan dansenquote:
okquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij is 32 cm.. en hij kan dansen
Kom danquote:
Dit is niet mijn show, vriendin.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind er niks aan![]()
Dat is de eerste keer dat ik dat zeg tijdens een show van koelkast![]()
Ik zet hem uit
quote:
Mag ik je doen dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
match made in heaven
![]()
beetje jammer dak toch een vrouw benals man zou je me doen hoor
I know.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is niet mijn show, vriendin.
Daarom probeer ik de minimeet te betrekken in het geheel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know.
Had gewoon meer verwacht van de marathon.
Sowieso al niet dat de ene dj nog zou werken en de andere vanaf een minimeet zou uitzenden.
De 1 heeft zn foon uitstaan en de ander had niet eens gekeken en getest of alles wel zou werken
quote:
Maar ik ben legaal, sharr nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben te oud voor je schat![]()
Top, er was niks van te volgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daarom probeer ik de minimeet te betrekken in het geheel.
Hoezo sharr niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar ik ben legaal, sharr niet
Ik ben mentaal legaalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar ik ben legaal, sharr niet
Ach het is nog vroeg, komt wel goed als mono er weer is, ik probeer alleen maar een beetje lol te maken aangezien het daar om gaat bij deze radio dacht ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know.
Had gewoon meer verwacht van de marathon.
Sowieso al niet dat de ene dj nog zou werken en de andere vanaf een minimeet zou uitzenden.
De 1 heeft zn foon uitstaan en de ander had niet eens gekeken en getest of alles wel zou werken
Ja he.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stoer man .. nog 1 jaar en dan mag je ineens van alles
Dag Mashquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:32 schreef mash_ het volgende:
Nu weer verder gezellig doenIk kom traks nof wel even.
Dag sharr!
Nummer is 5 minuten mangquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wel heul erg jammer dat je er dan door lult
Ja.. Maar ik heb blackops. gaan ze dit spelenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moderne Oorlogsvoering versie 2.0
Omdat uitgaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh.Waarom zit je thuis op een zaterdag avond.
24 juliquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ook, misschien ben ik dan toch niet de jongste, wanneer ben je 17 geworden?
whahahaha... ach vind het al heul lievvv dat je hem draaidequote:
Omdat je die zo vaak hebt aangevraagd maar hij nooit gedraaid werdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahahaha... ach vind het al heul lievvv dat je hem draaidehoe kwam je erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |