Leuk hoor,quote:
Welkom terug.slobber Glen Talloch!quote:
Als de deuren maar open blijven. Anders wel erg claustrofobisch.quote:
Dat is bij hem in dat dijkhuisje ook zo. Woonkamer met bedstee.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef Duderella het volgende:
Mijn eerste koophuis aan het strand van Scheveningen had een bedstee. Toch wat onhandig hoor, in de huiskamer.
Why the hell ben je daar weer weggegaanquote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef Duderella het volgende:
Mijn eerste koophuis aan het strand van Scheveningen had een bedstee. Toch wat onhandig hoor, in de huiskamer.
Jep.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is bij hem in dat dijkhuisje ook zo. Woonkamer met bedstee.
Het is niet zaligmakend.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Why the hell ben je daar weer weggegaan
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:30 schreef Duderella het volgende:
Het is niet zaligmakend.
Zeker in Nederland niet.
Kutte stinkzee, niks te beleven..?
Nee, beide kutplaatsen met visserkinkels.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:38 schreef borisz het volgende:
IJmuiden of Scheveningen tja maakt niet zo heel veel uit.
En verschrikkelijke stranden vol met verschrikkelijke mensenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, beide kutplaatsen met visserkinkels.
Ja. Het haalt het niet bij Bergen en Bloemendaal natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En verschrikkelijke stranden vol met verschrikkelijke mensen
Is al beter jaquote:Op zondag 6 februari 2011 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Het haalt het niet bij Bergen en Bloemendaal natuurlijk.
Nee iewwwwquote:Op zondag 6 februari 2011 00:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Is al beter jaAl ga ik sowieso niet graag naar het strand in de zomer met al die mensen op een kluitje
![]()
In de herfst als het lekker waaitquote:Op zondag 6 februari 2011 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee iewwww![]()
Lekker op een dinsdagmiddag als iedereen werkt.. dat vind ik altijd lekker
En dan alleen nog maar het naaktgedeelte waar het altijd lekker rustig is.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:43 schreef Bluezz het volgende:
Lekker op een dinsdagmiddag als iedereen werkt.. dat vind ik altijd lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |