Dat is wel echt perfect spul, maar die 16,5cm is aan de korte kant. Ga er wel ff over nadenken, wellicht is tegen piketpaaltjes tacken een goede oplossing voor het hoogteprobleem. Wil het een beetje stabiel in de grond zitten moet het 30cm zijn, anders zit het niet diep genoeg in de grond om overeind te blijven.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:19 schreef pascal_s het volgende:
Misschien via marktplaats, iets als dit?
http://m.marktplaats.nl/a(...)8f31&previousPage=lr
Alle respect voor het werk, gaat erg snel!
Dat is opzich ook wel een idee, ware het niet dat het verschil tussen terrasniveau en de border een cm of 15-20 is. Dwz. de border zit een stuk hoger dan het terras. En om dat met klinkers op te lossen is weer niet heel netjes.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef twentemeisje het volgende:
Oh! Wat wordt het mooi!!! Waarom geen kantopsluiting maken met jullie klinkertjes? Mits je er genoeg hebt natuurlijk.
En de vrieskist weer aansluiten! Er moet volgens mij veul bier in!quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Bij het tuincentrum eindelijk iets gevonden wat ons borderprobleem kan verhelpen... "Bamboecontrol" heet het, stevig zwart plastic op rol van 64 cm hoog. Als we die halveren komen we precies goed uit om de eerste stukken border binnen de perken te houden.
Gisteren heb ik het gazon ingezaaid en het blijft lekker regenen de komende dagen, dus hoef ik niet constant met de sproeier in de weer. Hopelijk slaat het goed aan en hebben we over een paar weken een lekker grasmatje!
De bestrating ligt nu ook tot vrijwel achterin de tuin, als het nog droog wordt vandaag zal ik ook wat foto's maken
Gisteren heeft bleiblei alle electra weer aangesloten, hebben we de schuur opgeruimd en vandaag gaan we kijken naar schuttingpalen.
Die doet het alquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
En de vrieskist weer aansluiten! Er moet volgens mij veul bier in!
En worst.
Nee, en ik kom met de auto dus graag ook frisdrankquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die doet het al.
Werkende electra = werkende vriezer.
Maar wil je bevroren worst dan?
Alleen leeg krijgen idd. En de schutting plaatsenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:40 schreef Inu het volgende:
Sjiek heur! En wat een werk
Maar hebben jullie nu ook nog beloofd de buren mee te helpen met hun stuk of was dat alleen om het leeg te krijgen?
Ik krijg nu een visual van jullie op je nieuwe tuinstoelen met een koud biertje kijkend naar de buren terwijl zij nog keihard bezig zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alleen leeg krijgen idd. En de schutting plaatsen
och, de afgelopen weken was het regelmatig andersom, dit is gerechtigheidquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik krijg nu een visual van jullie op je nieuwe tuinstoelen met een koud biertje kijkend naar de buren terwijl zij nog keihard bezig zijn
Joh, als we het een beetje goed plannen hoeven we elkaar bij de volgende meet niet eens te zienquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, en dan ga je vanmiddag tuintips halen bij je schoonmoeder die ongeveer 100 keer dat oppervlak betuiniert en dan lijkt het toch weer een frutsel
dan raken we Mss weer kwijt in de bosjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Joh, als we het een beetje goed plannen hoeven we elkaar bij de volgende meet niet eens te zien
HOE HOEquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan raken we Mss weer kwijt in de bosjes
Of in de duiventil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |