Welke ladder?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Laat maar zien als het er op zit![]()
hmm.. bummer.. dan gewoon lekker luid de muziek aan en in je eentje op de ladder swingen![]()
I willquote:Op zondag 6 februari 2011 00:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat je me het wel even weten dan? Want verven ben ik goed inMs dat ik dan mijn vader's auto kan lenen en zo dan jouw kant op kan.. I'll try iig!
Ja is toch zoquote:
Geen idee. Zal steven meteen even aansprekenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet je al of dat busje geregeld is?
Ik heb nu wel witte muren in mijn huis.. maar dat moet ook wel met mn bloemenbehang en zoquote:Op zondag 6 februari 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijke kleur. Beter dan een witte muur![]()
Ik snap niet dat mensen daar gelukkig mee zijn he met spierwitte muren![]()
Ik woon niet in een ziekenhuis
Ha! Ladder kan ik dan ms wel meenemen, als dat opvouwding van pa in zijn auto past.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke ladder?
[..]
I will
[..]
Ja is toch zo
Je kan zo bij het plafond?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke ladder?
[..]
I will
[..]
Ja is toch zo
Mjah jij fleurt het op een andere manier opquote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb nu wel witte muren in mijn huis.. maar dat moet ook wel met mn bloemenbehang en zo
Ja, maar niet alles wit, dat scheelt al heel veelquote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb nu wel witte muren in mijn huis.. maar dat moet ook wel met mn bloemenbehang en zo
Laat maar horen dan.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Zal steven meteen even aanspreken
Neequote:
Ja, maar ik had het echt niet kunnen maken om die muren nog een lekkere knalkleur te geven.. mensen worden nu al gek in mijn huisquote:Op zondag 6 februari 2011 00:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar niet alles wit, dat scheelt al heel veel
Ik lees net dat een baas erover moet nadenken ivm verzekering, die is nu op vakantie en volgende week terug.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat maar horen dan.
Zou eventueel wel wat dingen met de auto kunnen brengen, maar die kasten enzo gaat niet lukken
Ik zou gek worden in jouw huisjequote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het echt niet kunnen maken om die muren nog een lekkere knalkleur te geven.. mensen worden nu al gek in mijn huis![]()
[ link | afbeelding ]
Voor het zoals nu was ingericht dus
Dat kan nooit zoveel moeite zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik besef me nu opeens dat ik dus wel ergens een ladder moet scoren
het is nu nog ergerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou gek worden in jouw huisje
Die TV heb ik op mijn kamer staan.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het echt niet kunnen maken om die muren nog een lekkere knalkleur te geven.. mensen worden nu al gek in mijn huis![]()
[ link | afbeelding ]
Voor het zoals nu was ingericht dus
Neuh maar wel nog iets wat ik was vergetenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat kan nooit zoveel moeite zijn
Oh ernstigquote:Op zondag 6 februari 2011 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is nu nog erger![]()
ik heb op de keukenkastjes (alleen boven nog, onder moet nog) zebraprint plakplastic
Ik heb nu een maatje groter, dat was een tijdelijke tv tot ik mn ouders een grote lcd tv had gegeven, en toen kreeg ik hun breedbeeldquote:
Ik hou van vormpjes en kleurtjes en printjesquote:Op zondag 6 februari 2011 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh maar wel nog iets wat ik was vergeten
[..]
Oh ernstig
Dan hoor ik het wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees net dat een baas erover moet nadenken ivm verzekering, die is nu op vakantie en volgende week terug.
Het liefst alles in 1 zo te zienquote:Op zondag 6 februari 2011 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hou van vormpjes en kleurtjes en printjes
Ik laat het je wetenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan hoor ik het wel.
Kan hier ook nog wel even kijken of ik een busje kan regelen
Ik had volledige creatieve vrijheidquote:Op zondag 6 februari 2011 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het liefst alles in 1 zo te zien
[..]
Ik laat het je weten
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had volledige creatieve vrijheid
voor de meeste mensen wel.. hoeveel ik in zou moeten leveren als ik ooit samen ga wonenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Het past wel allemaal bij elkaar. Is alleen te druk voor mij hoor.
Back to the 70's?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en mn slaapkamermuurtje
[ link | afbeelding ]
met behang dat je met een vochtige doek kan afnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |