Mjuhquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:16 schreef sharr het volgende:
Het is hier nu wel ziekelijk rustig eigenlijk
niet gezienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:16 schreef Pizzalucht het volgende:
Wat vonden jullie van mijn tinychat vertoning?
Lol en dan voel je je eigen oud?quote:
Ik vind dat tinychat helemaal los moet blijven van de radioquote:
Dat was een grapjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol en dan voel je je eigen oud?
[..]
Ik vind dat tinychat helemaal los moet blijven van de radio
Dat dusquote:
Ik zou niet op de plek willen zijn waar jij was toen je 18 wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Pff toen ik 18 was zat ik echt niet op zaterdagavond voor een computer hoor
Mee eens.. maar vind soms ook die skaaipinteelt 3 x niks.. wh heeft dat nog wel eens.. 6 mensen aan de lijn ofzow...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol en dan voel je je eigen oud?
[..]
Ik vind dat tinychat helemaal los moet blijven van de radio
Dat is 1 van de redenen dat ik liever niet naar WH luisterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mee eens.. maar vind soms ook die skaaipinteelt 3 x niks.. wh heeft dat nog wel eens.. 6 mensen aan de lijn ofzow...
Meestal in Rotterdam aan het stappen, soms Amsterdamquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:20 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik zou niet op de plek willen zijn waar jij was toen je 18 was
Neuken?quote:
DV is er nu nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef sharr het volgende:
Ik ben denk ik de jongsten in het topic
Ja dv is er niet..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef sharr het volgende:
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is 1 van de redenen dat ik liever niet naar WH luister
[..]
Meestal in Rotterdam aan het stappen, soms Amsterdam
Hahahaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja dv is er niet..
en aangezien ik schijnbaar een kerel ben.
sex?![]()
Ha, nee ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef sharr het volgende:
hij is 32 cm.. en hij kan dansenquote:
okquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij is 32 cm.. en hij kan dansen
Kom danquote:
Dit is niet mijn show, vriendin.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind er niks aan![]()
Dat is de eerste keer dat ik dat zeg tijdens een show van koelkast![]()
Ik zet hem uit
quote:
Mag ik je doen dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
match made in heaven
![]()
beetje jammer dak toch een vrouw benals man zou je me doen hoor
I know.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is niet mijn show, vriendin.
Daarom probeer ik de minimeet te betrekken in het geheel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know.
Had gewoon meer verwacht van de marathon.
Sowieso al niet dat de ene dj nog zou werken en de andere vanaf een minimeet zou uitzenden.
De 1 heeft zn foon uitstaan en de ander had niet eens gekeken en getest of alles wel zou werken
quote:
Maar ik ben legaal, sharr nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben te oud voor je schat![]()
Top, er was niks van te volgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daarom probeer ik de minimeet te betrekken in het geheel.
Hoezo sharr niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar ik ben legaal, sharr niet
Ik ben mentaal legaalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar ik ben legaal, sharr niet
Ach het is nog vroeg, komt wel goed als mono er weer is, ik probeer alleen maar een beetje lol te maken aangezien het daar om gaat bij deze radio dacht ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know.
Had gewoon meer verwacht van de marathon.
Sowieso al niet dat de ene dj nog zou werken en de andere vanaf een minimeet zou uitzenden.
De 1 heeft zn foon uitstaan en de ander had niet eens gekeken en getest of alles wel zou werken
Ja he.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stoer man .. nog 1 jaar en dan mag je ineens van alles
Dag Mashquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:32 schreef mash_ het volgende:
Nu weer verder gezellig doenIk kom traks nof wel even.
Dag sharr!
Nummer is 5 minuten mangquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wel heul erg jammer dat je er dan door lult
Ja.. Maar ik heb blackops. gaan ze dit spelenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moderne Oorlogsvoering versie 2.0
Omdat uitgaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh.Waarom zit je thuis op een zaterdag avond.
24 juliquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ook, misschien ben ik dan toch niet de jongste, wanneer ben je 17 geworden?
whahahaha... ach vind het al heul lievvv dat je hem draaidequote:
Omdat je die zo vaak hebt aangevraagd maar hij nooit gedraaid werdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahahaha... ach vind het al heul lievvv dat je hem draaidehoe kwam je erop
zijn nog wel meer die nooit gedraaid worden..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat je die zo vaak hebt aangevraagd maar hij nooit gedraaid werd
De verzoekmachien heeft hem ook en die praat er nooit doorheen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn nog wel meer die nooit gedraaid worden..
Je draaide net mijn lievelingsplaatje allertijden
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De verzoekmachien heeft hem ook en die praat er nooit doorheen!
Ik dachr dat je reintje zeiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Rietje komt niet.. maar er is binnenkort nog een marathon toch?
Over 2 weken een èchte echte.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Rietje komt niet.. maar er is binnenkort nog een marathon toch?
Heb haar net gesmst dat ze dan de hele nacht bij mij is. punt.. incl haar laptop met camquote:
aaah ok.. ja ben beetje tipsy.. dacht wat heb ik gemist?quote:
Omdat jij postte met 1 t spelde?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:50 schreef -Datdus- het volgende:
Dit topic verdient trollling http://forum.fok.nl/topic/1602915
Nee maar. Ik heet Reinierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah ok.. ja ben beetje tipsy.. dacht wat heb ik gemist?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat jij postte met 1 t spelde?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee maar. Ik heet ReinierNu weet je dat als 1e!
Maar word altijd Rein genoemd. En een goede vriendin van me vind het altijd nodig om me reintje te noemen
zo bijzonder is het eigenlijk niet meer.. iedereen kan het lezenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maar word altijd Rein genoemd. En een goede vriendin van me vind het altijd nodig om me reintje te noemen
Eigenlijk wist Dasjonny het eerderquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voel me zeer bijzonder
whahaha
Je naam is makkelijk te vindenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja toen ik dat plaatje posten waar ik een watermerk met mijn website in had?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je naam is makkelijk te vinden
en toch voel ik me wel ietwat speciaal nuquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Eigenlijk wist Dasjonny het eerderMaar hij is dan ook mijn schoonbroer
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja toen ik dat plaatje posten waar ik een watermerk met mijn website in had?Dan is ook zo een foto van me te vinden
Ja?quote:
Ik heb niet op je foto gelet eigenlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee hoor.Ik zie er best normaal uit!
Ja die staat ook niet op mijn site.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb niet op je foto gelet eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar wel![]()
\quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:57 schreef Rockiejj het volgende:
Koele kast, mag ik strakjes ook effe?
Van mij wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:57 schreef Rockiejj het volgende:
Koele kast, mag ik strakjes ook effe?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja die staat ook niet op mijn site.hoe oud ben jij.. jij lijkt ook al zo jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar wel![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Oh noooquote:Op zondag 6 februari 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is erg.. ik verveel me gewoon
Wat gaan we daar aan doen?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kom op tinychatquote:Op zondag 6 februari 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het is wel schraal dat Mono niet komt, niet afzegt, niet belt, niks.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb de neiging om te bellen dat ik toch ga stappen...
maar als die hard onz luisteraar kan ik dat niet maken
lees de hele tijd wel mee. .maar vink nie zo boeiend..quote:
22! maar die foto is sowieso van 3 jaar terugquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe oud ben jij.. jij lijkt ook al zo jong
Inderdaad, hier kan hij niet zomaar mee wegkomen..quote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is wel schraal dat Mono niet komt, niet afzegt, niet belt, niks.
ohhquote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lees de hele tijd wel mee. .maar vink nie zo boeiend..
Kom gewoon op TC dat is wel boeiendquote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lees de hele tijd wel mee. .maar vink nie zo boeiend..
Behoorlijk.. lijkt me ook niks voor hemquote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is wel schraal dat Mono niet komt, niet afzegt, niet belt, niks.
Zal wel langer moeten werken ofzo. Maar kut voor ons dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Behoorlijk.. lijkt me ook niks voor hem
vond ik van niet..quote:Op zondag 6 februari 2011 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom gewoon op TC dat is wel boeiend
Kun je eigenlijk niet maken he... nu moet jij weer de boel reddenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zal wel langer moeten werken ofzo. Maar kut voor ons dus.
Naja in het ergste geval zeg ik: fuck maar, iedereen heeft pech, ik zet de verzoekjesmachine aan en ga slapen. Dan is het lekker eigen schuld.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk niet maken he... nu moet jij weer de boel redden
Zou je nog gelijk in hebben ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Naja in het ergste geval zeg ik: fuck maar, iedereen heeft pech, ik zet de verzoekjesmachine aan en ga slapen. Dan is het lekker eigen schuld.
Mag ik dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Naja in het ergste geval zeg ik: fuck maar, iedereen heeft pech, ik zet de verzoekjesmachine aan en ga slapen. Dan is het lekker eigen schuld.
Dan moet je wel de hele nacht he, ik ga er niet midden in de nacht uit om dat kreng aan te zetten.quote:
Nou je moest nog even bevestigen dat ik er best normaal uit ziequote:Op zondag 6 februari 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moe? of zijn wij zo saai?
Awh! Je hebt het maar zwaar.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:07 schreef 92Merel het volgende:
Hoi, ik kom weer luisteren![]()
En ik verveel me echt dood
Merel! De reddende engel.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:07 schreef 92Merel het volgende:
Soms is het leukquote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vond ik van niet..
ach kijk wel ff wat ik doe.. blijf iig luisteren
Hier ookquote:Op zondag 6 februari 2011 00:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Merel! De reddende engel.
Het is saai
Ja, dat ga ik ook niet vol houden..quote:Op zondag 6 februari 2011 00:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet je wel de hele nacht he, ik ga er niet midden in de nacht uit om dat kreng aan te zetten.
Maargoed, ik zit er nu nog.
je ziet er ook normaal uit.. alleen jong.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou je moest nog even bevestigen dat ik er best normaal uit zieDan ben ik ook weer blij.
Hoi merelquote:Op zondag 6 februari 2011 00:07 schreef 92Merel het volgende:
Awwwwwquote:Op zondag 6 februari 2011 00:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Glasvezel zou zijn aangesloten, maar ik heb 8 down en 1 up, dus dat kan helemaal niet, want het moet 50 zijn en mn tv wil niet werken
Ja maar die foto is 4jaar oudquote:Op zondag 6 februari 2011 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je ziet er ook normaal uit.. alleen jong.![]()
waarom zou je er niet normaal uitzien?
Mee eens.. maar vin t nu gewoon ff niks aan.. niet in de goede bui ofzo denk ikquote:
laat eens recente fotow zien danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja maar die foto is 4jaar ouduit de eerste. Was ook een foto opdracht op school vandaar dat pokershirt
Oh echt? Apart dan..quote:Op zondag 6 februari 2011 00:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Awwwww
Naja Mono zou de marathon doen maar hij is er niet.
Er is ook niks aan daar.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mee eens.. maar vin t nu gewoon ff niks aan.. niet in de goede bui ofzo denk ik
moet eerst meer drinken
Jan Smit - Cupidoquote:Op zondag 6 februari 2011 00:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ik plemp er wel verzoekjes in, zeg het maar mensen.
Krullenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
Patrique heeft krullen bij mij gemaakt
Merelhola chica !!!
Heb ik niet echt eigenlijk. Ik ben meestal de genen die fotos maaktquote:Op zondag 6 februari 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
laat eens recente fotow zien dan
dan weet ik niet of je er normaal uitzietquote:Op zondag 6 februari 2011 00:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb ik niet echt eigenlijk. Ik ben meestal de genen die fotos maakt
Doe maar Jan Smit met.. eeuhm.. Cupido.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe maar net of ik dat niet heb gezien.
Ik zei ik doe maar net of ik dat niet heb gezien en nu dus weer.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Doe maar Jan Smit met.. eeuhm.. Cupido.
Och zoveel ben ik niet veranderd.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan weet ik niet of je er normaal uitzietgeen mobiel die fotows kan maken?
dan zie jij er ook jong uit..quote:
Doe dan maar Jan Smit.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zei ik doe maar net of ik dat niet heb gezien en nu dus weer.
Maatjuhhh!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:13 schreef Dj_Darcli het volgende:
Doe mij maar Monopoly met ehh Marathon![]()
Hallo Allemaal
hoi.. puik planquote:Op zondag 6 februari 2011 00:13 schreef Dj_Darcli het volgende:
Doe mij maar Monopoly met ehh Marathon![]()
Hallo Allemaal
Ik steun rockiejjquote:Op zondag 6 februari 2011 00:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Doe maar Jan Smit met.. eeuhm.. Cupido.
Hij zit in de gevangenis, en ontvangt geen 200 euro als hij langs start gaat.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Miss is er wel iets ergs met mono gebeurd
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hij zit in de gevangenis, en ontvangt geen 200 euro als hij langs start gaat.
Ben al in de buurt van de Petto, maar kans is groot dat ik nog naar Alkmaar moet zoquote:Op zondag 6 februari 2011 00:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maatjuhhh!
Hij is er niet, ik ben aan het uitzendenHoe laat ben je hier?
Kutjes vullenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Ben al in de buurt van de Petto, maar kans is groot dat ik nog naar Alkmaar moet zo![]()
Maar er is nood aan de man?
Voor jou dezequote:Op zondag 6 februari 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat een goeien muzak trouwens
ik ben ondertussen al aan het msn en.. gebeurt meer dan hierquote:Op zondag 6 februari 2011 00:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kutjes vullen![]()
Nah, mono is er niet en hier is het pokkesaai. Ik wil wel tot hij er is maar blijft saai-ish.
Kutjes vullen... ?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kutjes vullen![]()
Nah, mono is er niet en hier is het pokkesaai. Ik wil wel tot hij er is maar blijft saai-ish.
Nee, hij komt maar hierquote:Op zondag 6 februari 2011 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Betekent dit dat koelkast ook naar de petto gaat?
Aaaaaawquote:Op zondag 6 februari 2011 00:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit een beetje te wenen omdat ik niet op jullie meet ben.
Maar neem gewoon die Marathon overquote:
Jij bent al onderweg naar koelkast neem ik aan?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Maar neem gewoon die Marathon overblijf je dus gewoon ietjes langer op
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
sletjesdansmuziek
![]()
![]()
![]()
ik ben een fokpostsletje.. dus ik gaat dansen![]()
![]()
Rightquote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Maar neem gewoon die Marathon overblijf je dus gewoon ietjes langer op
De laatste trein is nog niet binnenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent al onderweg naar koelkast neem ik aan?
ah tot hoelaat moet je?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:21 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
De laatste trein is nog niet binnen
Hihi je werkt bij de NS?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:21 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
De laatste trein is nog niet binnen
Eigenlijk tot 7:00, maar hoop dat het 2:30 gaat wordenquote:
haha opeens heb je het...quote:
een onwijze bikkel ben trots op jequote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef Snuf. het volgende:
Hallon. Ik was ziek toen ik wakker werd om half 2 en heb toch van 2 tot 12 gewerkt. Ben ik nu een bikkel of niet
Hoe oud is hij?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef 92Merel het volgende:
Mn broertje komt net naar boven, ik moest m helpen met de vaatwasser aanzetten, want hij snapte dat niet.
Blokje erin doen, vaatwasser aanzetten en ding dichtdoen
Ik ben echt gesloopt. Kwam 4 uur thuis, om 7 werd ik wakker gemaakt door mijn moeder. WTF en ik zo WTF. En toen ging ik slapen tot 13:30 maar ik had koorts en keelontsteking maar toch gewerkt met Afroman jwt.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een onwijze bikkel ben trots op je
Iets met aandachtshoerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef djkoelkast het volgende:
Waarom zit dromenvangertje in de badkamer met een bontmuts op en waarom laat ze een zak bloemen zien?
Beter lichtquote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef djkoelkast het volgende:
Waarom zit dromenvangertje in de badkamer met een bontmuts op en waarom laat ze een zak bloemen zien?
Mijn Itunes zegt Rock, ik weet niet of ik het er 100% mee eens benquote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op spirit g kom ik al niets tegen![]()
Wat is het voor muziek?
Bijna 14quote:
Ze zal het vast koud hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef djkoelkast het volgende:
Badkamerfoto's zijn voor breezerslettenquote:
Hooiquote:
Doe ze nou echt dat vest aan door mij?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eeh
Dat is niet![]()
En ze heeft alles nog aan hoor
Ja!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Doe ze nou echt dat vest aan door mij?
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Doe ze nou echt dat vest aan door mij?
quote:
quote:
Heb ik gedaan toen ie net aan ging, had je beter moeten oplettenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef Myraela het volgende:
Koelkast, ga eens bij popje in de cam zitten.
Ik kreeg op mn donder op msn dus ik zeg niks meer over dr.quote:
Maar maar maar maar maar.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb ik gedaan toen ie net aan ging, had je beter moeten opletten
Ik wil ook drankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |