Ik niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
Ow iemand hier nog een goede tip voor een laptoptafeltje voor op/bij de bank?
Wijze Greys.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
Ik wil nog iets aan oh-oh vragen maar dan hou ik haar van haar werk
Dus dat doe ik morgen.
Verstandig he?
Inclusief haar!quote:
Ik gebruik altijd gewoon mijn lap.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
Ow iemand hier nog een goede tip voor een laptoptafeltje voor op/bij de bank?
Ik las lap ipv lép.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd gewoon mijn lap.
Sorry, ik ben echt flauw en melig
Mijn accu is dood, dus ik kan niet meer lappen zonder te crashenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Op mijn benen zetten levert strafpunten @cesar op dus ik ben op zoek naar een tafeltje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
Ik gebruik soms zo'n kussen maar vaak heb ik hem op schoo, en de muis op een bijzettafeltje naast me. Werkt prima voor mij.
Bwahahaha, wat is dit voor iets?quote:
Zo'n kussen of echt een tafeltje?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een laptopding van de ikea, omdat ik ook vaak onder een dekentje zit en dan wordt ie te heet
Iquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwahahaha, wat is dit voor iets?
Die pruikjes.
Oh, Vrienden van Amstel nog wel!
Niks gedronken nog?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
kussen met harde bovenkantquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo'n kussen of echt een tafeltje?
Mag niet helaas.quote:
Heb ik ook. Maar tegenwoordig woont die achter de bank, als scheiding tussen zachte achterkant van bank en harde hoek van tafeltje.quote:
Das dus juist domquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik ook. Maar tegenwoordig woont die achter de bank, als scheiding tussen zachte achterkant van bank en harde hoek van tafeltje.En jat ik een klein kussentje van de bank als de lap(top) te heet wordt.
Voor de stroomvoorziening heb ik een prachtige stekkert met schakelaar. Want mijn accu begint ook langzaam te overlijden. Als ik er een uur uithaal is het veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |