Ik zoekte op "DirectX XP offline installer".quote:redistributable
Kan ik wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:15 schreef mschol het volgende:
je kan die pc niet gewoon eff aan internet pluggen?
junkfiles?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:30 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Kan ik wel.
Maar ik wil voorkomen dat ik daarmee bestanden binnenhaal die na de installatie verstopt achterblijven ergens in een submap van c:/windows.
Ik wil het systeem zo optimaal mogelijk houden. Elke keer als je het systeem opstart, maar vooral als je met internet gaat werken, haal je junkfiles binnen die het systeem trager maken en komen er ook fouten in het register.
Dat kan ik met bijvoorbeeld CCleaner wel repareren. Maar is daarmee ook alles weg?
Vandaar mijn voorkeur voor offline installers
hmm misschienquote:
dan is et wel handig...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
hmm misschien
Maar het is sowieso handiger voor mij.
Ik ga binnenkort hetzelfde doen bij een andere computer die ik wil verkopen. Als ik die op internet wil aansluiten, moet ik het hele geval naar beneden sjouwen om de netwerkkabel in te kunnen pluggen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik zoekte op "DirectX XP offline installer".
Maar thanx, ik heb geloof ik nu wat ik zoek.
ik ben et momenteel ook aan het doen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:47 schreef Pandora73 het volgende:
Een pc installeren met WinXP? Dan loop je toch twee versies achter? En XP wordt toch ook niet meer ondersteund inmiddels? Kortom, wat moeten mensen daar nu nog mee?
Wat moet ik ermee?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:47 schreef Pandora73 het volgende:
Een pc installeren met WinXP? Dan loop je toch twee versies achter? En XP wordt toch ook niet meer ondersteund inmiddels? Kortom, wat moeten mensen daar nu nog mee?
http://windows.microsoft.com/en-us/windows/products/lifecyclequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:57 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
XP wordt denk ik nog ondersteund tot en met 2011. Het werkt trouwens nog altijd beter en soepeler dan Vista.
En de eerste de beste keer dat er een programma vraagt om een update, krijgt de koper een melding dat zijn Windows-versie niet meer wordt ondersteund.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef Pulzzar het volgende:
Die computer is van 2005. Ik kan hem wegdoen voor 100 euro en dan moeten ze er zelf maar Windows voor kopen. Maar als ik Windows er alvast opzet, bruikbare software en het systeem optimaal afstel, waardoor de ander hem direct kan gebruiken, krijg ik er misschien 200 euro voor.
Er zijn genoeg mensen die geen verstand hebben van computers, er ook geen verstand van willen hebben en er alleen op internetten en tekstverwerken. Daarvoor hoef je geen supersnel systeem te hebben. Die mensen willen een computer die het goed doet en niet elke keer problemen hebben met software. Daarom zet ik Windows erop, bruikbare software en optimaliseer ik het systeem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |