Ik hars hem als tie slaaptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat Laysa je niet dwingt om dat af te scheren
braafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oh god.. kijk ik naar de tv.. wie denk je dat ik in beeld zie?
Ja daarom werd het ook gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
Ik heb geen wijn. Ik heb geen cola. Ik heb geen mogelijkheid de deur uit te gaan. Mijn leven is voorbij.
Waarom? En hoe, moeten we geweld gebruiken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef PeuRac het volgende:
als iemand Evie nog ziet, laat dr mij of Yuki een pm sturen
]quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daarom werd het ook gepost
Daar heb ik nú toch niets aan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Save yourself for me, I will have wine!
Ja het is echt triest he? Het is elke zaterdag hetzelfdequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
]
Ja.. daar keek ik toch niet naar?![]()
er is geen kloot op de tv trouwens.. en alle films die ik op had genomen heb ik al verwijderd want al gezien..
life sucks
Aah troost je, zo zit ik nu ongeveer ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
Ik heb geen wijn. Ik heb geen cola. Ik heb geen mogelijkheid de deur uit te gaan. Mijn leven is voorbij.
Ik heb nog port, ik heb nog bier, ik heb nog cider, ik heb nog 4,5 fles cola, ik heb 2 pakken chocomel en 2 pakken fristi. Ik kom vanavond nog wel door. Alleen die sigarettenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
Nee, maar ik dacht dat het vooruitzicht je wellicht iets van hoop zou gevenquote:
Is echt een top tv avond.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is echt triest he? Het is elke zaterdag hetzelfde
omdat dr telefoon kapot is en dat doet ze wel, geweld is niet noodzakelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom? En hoe, moeten we geweld gebruiken?
Ik bedoel.. Zaterdag? 'vroeger' kwamen toen de beste films en baalde je bijna dat je uit ging. Nu ga je niet meer uit, maar komen de beste films dan ook niet meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is echt triest he? Het is elke zaterdag hetzelfde
ze is telefonisch onbereikbaar?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef PeuRac het volgende:
als iemand Evie nog ziet, laat dr mij of Yuki een pm sturen
Waarom kan jij niet naar buiten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah troost je, zo zit ik nu ongeveer ook
Ja precies!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik bedoel.. Zaterdag? 'vroeger' kwamen toen de beste films en baalde je bijna dat je uit ging. Nu ga je niet meer uit, maar komen de beste films dan ook niet meer
Ja, geen bereik bij dr thuis en dr telefoon is ook in verregaande staat van ontbindingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze is telefonisch onbereikbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |