Krijg je dan geen hele nare stoppels?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef Microtubuli het volgende:
Ik scheer mijn armen altijd, omdat ik armhaar vies vind.
Morgen om 16 uur is de C1000 open. Ik haal wel wijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat het vooruitzicht je wellicht iets van hoop zou geven
Benzinepomp? Cafe op de hoek?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb nog port, ik heb nog bier, ik heb nog cider, ik heb nog 4,5 fles cola, ik heb 2 pakken chocomel en 2 pakken fristi. Ik kom vanavond nog wel door. Alleen die sigaretten
Dat vind ik raar. Kale armen, kom op, da's gewoon gek hoor..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef Microtubuli het volgende:
Ik scheer mijn armen altijd, omdat ik armhaar vies vind.
Peu.....Evie was uit haar hum....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef PeuRac het volgende:
als iemand Evie nog ziet, laat dr mij of Yuki een pm sturen
Ik vind dat we met zn allen bij Hilversum, of waar zitten die lui tegenwoordig, moeten gaan protesterenquote:
Zit vast op de bank, tot de film mag beginnenquote:
Benzinepomp moet ik zo ook naar toe, maar ik heb oorpijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Benzinepomp? Cafe op de hoek?
Ja maar dan wordt het weer tijd voor een scheerbeurt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Krijg je dan geen hele nare stoppels?
Is dat een uitnodiging?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Morgen om 16 uur is de C1000 open. Ik haal wel wijn.
Harsenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt het weer tijd voor een scheerbeurt.
Ik heb al wijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Morgen om 16 uur is de C1000 open. Ik haal wel wijn.
Ja duhquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Peu.....Evie was uit haar hum....
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind dat we met zn allen bij Hilversum, of waar zitten die lui tegenwoordig, moeten gaan protesteren
Waarom is dat gek? Ik vind behaarde armen eerder gek.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik raar. Kale armen, kom op, da's gewoon gek hoor..
Je bent man... toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit geërgerd aan behaarde mannen-armen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zullen we een indruk maken!
Je moet het naakt doen, maakt veel meer indrukquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zullen we een indruk maken!
niet bij mijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet het naakt doen, maakt veel meer indruk
U begluurt me?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
MissB, die witte strapless jurk in je fobo: ik wil 'm, waar komtie vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |