Als je niet zag dat die Janssen een paar grote fouten heeft gemaakt, dan is er iets mis met jou. Dag drol!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe jij eens even normaal. Ik heb net zo goed recht op een mening als jij. Als jij een afwijkende mening per definitie getroll vindt dan is er iets mis met je.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je niet zag dat die Janssen een paar grote fouten heeft gemaakt, dan is er iets mis met jou. Dag drol!
Tenzij Ajax(of twente) de beker wint maar daarna nog ingehaald word door Ado, en Ado derde eindigt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:48 schreef knnth het volgende:
Derde plek? Schuift dat niet door nu Twente en Ajax in de bekerfinale staan?
Ja, ik twijfel ook. Volgens de reglementen:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:48 schreef knnth het volgende:
Derde plek? Schuift dat niet door nu Twente en Ajax in de bekerfinale staan?
Ik sta nergens meer van te kijken dit seizoenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:03 schreef Armageddon het volgende:
Graafschap uit 3 punte
Ajax thuis 1 punt
FC Utrecht uit 1 punt
Vitesse thuis 3 punten
AZ uit 1 punt
FC Twente thuis 3 punten
FC Groningen thuis 3 punten
Heracles uit 3 punten
18 punten.
Het lijkt me dat dat volgende week ook nog zo is. Den Haag tegen de Graafschap moet drie punten zijn, Groningen speelt uit tegen Utrecht dus pakt nul punten met de huidige vormcrisis, AZ uit tegen Roda, ook geen eenvoudige wedstrijd, gelijkspel maximaal haalbaar?quote:
Ik huiver daar ook best wel voor ja!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Geen ploeg onderschatten, je kan winnen tegen de #1 maar keihard onderuit gaan tegen de graafschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |