Aardig zooitje idd, mag hopen dat ze t zelf mogen herstellen, zielepotenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:41 schreef martijn070 het volgende:
http://twitpic.com/41v2cidit geeft een beter beeld
Dat is zeker waar, hadden echt dik op onze kloten kunnen krijgen idd. Hopen dat t meevalt met Kubikquote:Op zondag 20 februari 2011 17:32 schreef JAM het volgende:
God, die paar stoeltjes, dat maakt me dan ook weer niet zoveel uit. Het zijn geen leuke tijden om Feyenoordsupporter te zijn. Mooie wedstrijd, dat wel. Nog mazzel dat we gelijk kwam hoor, 't had net zo goed 0-4 voor die Rotterdammers kunnen zijn.
Het is altijd raak in het uitvak, als je een te harde scheet laat leg je stoeltje er al af. Van midden noord vloog er trouwens ook 1 richting Castaignos dus je ken ook eerst naar je zelf kijken...quote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef Hork het volgende:
[..]
Hele uitvak gemold, die stakkers ....
Volgens mij wel. Tot vorig jaar was het hele stadion zo, maar dat is verstevigt.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:17 schreef knnth het volgende:
Gebruiken ze een ander soort stoelen in het uitvak?
Kort door de bocht vind je nietquote:Op maandag 21 februari 2011 10:52 schreef martijn070 het volgende:
Ze hebben ook het uitvak aangepast en die zijn ook verstevigd.
geen 1 club sloopte veel stoeljes maar dan komt dat bagger 010 langs en die slopen alles..
nee nee mijn sympathie voor rotjeknor is spontaan verdwenen
Daarom, beide clubs zaten fout en dan verontwaardigt gaan doen over Feyenoord. Blijven wel altijd leuke wedstrijden dit.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik denk dat beide clubs nog gezeik gaan krijgen met de KNVB. Feyenoord door de stoeltjes en ADO voor het gooien van 'klein grut' + vuurwerk naar spelers van Feyenoord. Vanuit beide kampen niet erg netjes.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:41 schreef Paul-89 het volgende:
Jammer dat Ammi geen schorsing meer kan krijgen, wat een mongool.
Gelukkig ben jij wél een groot licht.quote:Die mag van mij zijn poot wel breken.
Nee dat ben ik niet hoor, maar zulke idioten mogen best een poot breken.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:16 schreef knnth het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Gelukkig ben jij wél een groot licht.
Ik vond het nog lang duren voordat er zo'n graftak langs kwamquote:Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet hoor, maar zulke idioten mogen best een poot breken.
Haagshopje wat Joodse scheldwoorden gaat gebruiken.quote:
Dan hopen wij dat jullie niet degraderenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Haagshopje wat Joodse scheldwoorden gaat gebruiken.![]()
Maar succes verder dit seizoen, ik hoop oprecht dat jullie Europees halen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:33 schreef cohen het volgende:
ehm, ze spelen morgen...
en morgen ook de kaarten voor ado-ajax in de verkoop!
Dat wordt dringen !quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:33 schreef cohen het volgende:
ehm, ze spelen morgen...
en morgen ook de kaarten voor ado-ajax in de verkoop!
Ik vermoed dat het wel meevalt, dankzij de vroege verkoopquote:
Als je dat serieus denkt dan moet je wel zo'n gigantische oogafwijking + het IQ van een goudvis hebben .quote:
Doe jij eens even normaal. Ik heb net zo goed recht op een mening als jij. Als jij een afwijkende mening per definitie getroll vindt dan is er iets mis met je.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga jij even lekker ergens anders trollen kankergek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |