ZUIDERPARKquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef JAM het volgende:
Even verder feesten. Nog iemand naar het Forepark straks?
Onverdiend? ADO speelde tegen twaalf man met die dwaas van een scheids.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef Tallie1982 het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning ! Was wel onverdiend, maar ja. Doe je niks aan
Volgend seizoen gaat dit natuurlijk niet meer lukken. Verhoek en Bulykin zijn eind van het seizoen weg.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We doen het echt goed!!!
Had dit nooit verwacht!
Hopelijk houden we dit ook komend seizoen vast en worden we geen tweede Heracles. Want die draaiden vorig jaar ongeveer vergelijkbaar als ons en zie waar ze nu staan.
Valt nog te bezien. Als die twee met onze mooie club met die mooie kleuren Europa inkunnen (waarmede ook een hoop extra geld verdiend wordt) denk ik dat er nog wel wat mogelijk is.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Volgend seizoen gaat dit natuurlijk niet meer lukken. Verhoek en Bulykin zijn eind van het seizoen weg.
Mwah, we hebben ook wel weer wat geluk gehad, dus dat compenseert, ik kan eerlijk gezegd nog steeds niet geloven dat we gewoon spelen voor Europees voetbalquote:Op maandag 7 februari 2011 13:09 schreef Charie het volgende:
Als we die domme eerste twee wedstrijden van t seizoen niet ongelukkig verloren deden we gewoon mee voor de titel
jeweetzelfquote:Poule H:
1. AC Milaan
2. Real Madrid
3. Manchester United
4. FC Den Haag
Al is het maar omdat Boschaard nu definitief weer uit de basis isquote:Op maandag 7 februari 2011 16:37 schreef cohen het volgende:
Leeuwin is echt een stille kracht. Die speelt echt super maar valt nooit op. Topaankoop
Wat is die slecht. Nu we Leeuwin en N'Toko als backup centraal achterin hebben denk ik dat de rol van Bosschaart definitief is uitgespeeld. Stel nou dat wij inderdaad die eerste 2 wedstrijden niet ongelukkig verloren hadden, en die 2-0 voor tegen de graafschap in de 4e wedstrijd niet hadden weggegevenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is het maar omdat Boschaard nu definitief weer uit de basis is
Ik moest lachen toen Verhoek zei dat ze in Amsterdam konden winnen maar nu geloof ik gewoon maar alles wat de ADO-spelers zeggenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:25 schreef Flappekz het volgende:
Haha, Leeuwin ook echt
Reporter: "Jullie halen Europees voetbal"
Leeuwin: "Zeker weten!"
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:44 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen Verhoek zei dat ze in Amsterdam konden winnen maar nu geloof ik gewoon maar alles wat de ADO-spelers zeggen
Belangrijker waren de wedstrijden tegen Twente en Groningen uit waar we domweg zijn bestolen...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:09 schreef Charie het volgende:
Als we die domme eerste twee wedstrijden van t seizoen niet ongelukkig verloren deden we gewoon mee voor de titel
Mooiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:22 schreef zlakto het volgende:
ADO Den Haag en het geheim van de perfecte polonaise
...
De perfecte polonaise.
N'Toko vanavond in de basisquote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef zlakto het volgende:
[..]
Wat is die slecht. Nu we Leeuwin en N'Toko als backup centraal achterin hebben denk ik dat de rol van Bosschaart definitief is uitgespeeld. Stel nou dat wij inderdaad die eerste 2 wedstrijden niet ongelukkig verloren hadden, en die 2-0 voor tegen de graafschap in de 4e wedstrijd niet hadden weggegeven
Een erge offday als de uitwedstrijd kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:34 schreef Jovatov het volgende:
Top, top, top.
Volgende week Feyenoord zal iets lastiger worden, maar voor dit ADO moet het geen probleem zijn.
Toornstra had hem eerder af kunnen (moeten) spelen op Bulykin.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Jammer dat Bulykin buitenspel stond bij die ene goal van toornstra. Had het m wel gegunt
Zijn nog kaarten beschikbaar hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 17:05 schreef foetre het volgende:
Wie gaat er zondag niet naar Ado Feyenoord?
Ik ben op zoek naar 1 kaartje
Dus zonder cc maar met kaartje kom je er nog niet in?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn nog kaarten beschikbaar hoor
En clubcard verplichting he!!!
Nope! Volgens mij geld dat niet voor deze wedstrijd.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:10 schreef foetre het volgende:
[..]
Dus zonder cc maar met kaartje kom je er nog niet in?
Inderdaad, zoals op de website te lezen is:quote:Op zondag 13 februari 2011 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope! Volgens mij geld dat niet voor deze wedstrijd.
quote:Er geldt voor dit duel een Club Cardverplichting.
Nee, alleen met vrije verkoop kan je een wedstrijd bezoeken zonder ADO CC.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:10 schreef foetre het volgende:
[..]
Dus zonder cc maar met kaartje kom je er nog niet in?
Dat zou wel beter voor mij zijn.Een cc aanvragen zal wel niet binnen 1 week geregeld zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:36 schreef JortK het volgende:
Volgens mij moet je een kaartje kopen met CC.
Maar bij de poort kijken ze niet naar je CC.
Volgens mij als je een CC aanvraagt kun je sowieso naar Feyenoord.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:53 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat zou wel beter voor mij zijn.Een cc aanvragen zal wel niet binnen 1 week geregeld zijn.
hmm zeker weten?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Volgens mij als je een CC aanvraagt kun je sowieso naar Feyenoord.
Als je zelf op zondag wel is werkt en zelf ook nog moet voetballen niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:47 schreef JortK het volgende:
Nu snap ik sowieso niet waarom je geen SCC zou nemen, als je naar de helft van de wedstrijden gaat heb je hem er al uit.
Dus je gaat minder dan de helft van de thuiswedstrijden?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:48 schreef foetre het volgende:
[..]
Als je zelf op zondag wel is werkt en zelf ook nog moet voetballen niet.
yep mischien 5 of 6 wedstrijden ofzoquote:Op maandag 14 februari 2011 11:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Dus je gaat minder dan de helft van de thuiswedstrijden?
Dat zal nu geen zin meer voor hem hebben lijkt mij? Het is al Februariquote:Op maandag 14 februari 2011 10:47 schreef JortK het volgende:
Nu snap ik sowieso niet waarom je geen SCC zou nemen, als je naar de helft van de wedstrijden gaat heb je hem er al uit.
Wat mij betreft is'ie welkom.quote:Dmitry Bulykin wil blijven
Dmitry Bulykin wil zijn verblijf bij ADO Den Haag met een jaar verlengen. De topscorer heeft nog een contract voor een jaar bij Anderlecht maar hoopt op een oplossing.
In het AD zegt hij happy te zijn in Den Haag zowel wat betreft de supporters, de teamprestaties als de trainer. Na afloop van het seizoen wil hij dat er een gesprek komt over zijn toekomst.
Eerder liet de Russische huurling doorschemeren dat een langer verblijf in Den Haag mogelijk op financiële hobbels zou stuiten wegens zijn hoge salaris bij Anderlecht, maar nu doet hij daar niet zo moeilijk over. ,,Daar valt wel een oplossing voor te vinden. Voor mij hoeft geld niet de reden te zijn voor het wel of niet doorgaan van een eventuele transfer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |