Dan is alles vergeten ja, maar je kan hem ook zomaar verliezen, en dan moet je een week later naar Utreg. Hij was vrij cruciaal deze, kan ook zomaar een mindere periode inluiden.quote:
Gewoon gaan halen die kaarten. Je zegt gewoon dat je je card nog niet binnen hebt en dan krijg je die kaarten gewoon. Is mij ook gelukt.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
ik zit te wachten totdat twee kennissen van me de clubcard binnen krijgen, zodat we samen kaarten zouden gaan halen. Dat gaat dus niet meer lukken. Clubcards zijn nog steeds niet binnen.
Gewoon bellen/ langsgaan bij de receptie.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:53 schreef Hork het volgende:
Is er hier misschien iemand die twee kaarten eretribune kan regelen voor as. zondag ?
Paar dagen geleden al gedaan. Schijnt dat SCC houders extra kaarten hebben ontvangen en daarom niets meer beschikbaar is .....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Gewoon bellen/ langsgaan bij de receptie.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:53 schreef Hork het volgende:
[..]
Paar dagen geleden al gedaan. Schijnt dat SCC houders extra kaarten hebben ontvangen en daarom niets meer beschikbaar is .....
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:27 schreef Armageddon het volgende:
http://www.groengeelhart.nl/?p=nieuws&nid=1684
Uitverkochtquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:57 schreef foetre het volgende:
Eindelijk onze clubcard binnen.Is het mogelijk om voor iemand anders ook kaartjes te halen bij de ticketbox als ik ze cc meeneem?ivm werk en dat de stadionkasse dan al dicht is,
En zijn er voor ado ajax nog kaarten beschikbaar?
Hahaha! Komt goed. Ik zeg 2-1 voor ADO.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef JAM het volgende:
Die neuzen hebben flink op de flikker gekregen in Rusland. Hopelijk geeft onze Moskoviet ze nog een tikje na..
in de 93ste minuut door Bosschaart met een magistrale omhaal in de kruising voor Vak Gquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hahaha! Komt goed. Ik zeg 2-1 voor ADO.
Alsof Ado maar 1 tegendoelpunt krijgt met Bosschaart in de basisquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:30 schreef JortK het volgende:
[..]
in de 93ste minuut door Bosschaart met een magistrale omhaal in de kruising voor Vak G
Nee 3quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof Ado maar 1 tegendoelpunt krijgt met Bosschaart in de basis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |