ja, je hebt weinig keus he, als ze weglooptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik betaal altijd.Zelfs als het `mislukt´.
wat let je? PM hemquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind het trouwens wel lullig dat ze jou nog even liet betalen en daarna gelijk wegging![]()
Als ik nou íemand een leuke date gun is het Socios wel.
let op ze stuurt gewoon haar vriendinnen steeds om te kunnen etenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik betaal altijd.Zelfs als het `mislukt´.
je kent hem niet eensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind het trouwens wel lullig dat ze jou nog even liet betalen en daarna gelijk wegging![]()
Juist wèl.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
HIJ ZEI EEN MAAND GELEDEN DAT IE NIET ALLES BETAALT OP EEN EERSTE DATE.
Kijk, dat wist ik niet. Dat had je haar misschien ook wel even uit kunnen leggen. Weer gespreksstof erbij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ik `stond´ niet letterlijk. Het is een `uitspraak´.
leuk, ze zei leuk.quote:
Waarom denken alle foksters dat Socios een toffe jongen isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Je hebt nergens over gepraat, dus ook niet over treinen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, vrouwen prefereer ik boven treinen. Heb ook bewust niet over treinen gesproken tijdens de date.
Lief van je.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef kwiwi het volgende:
eerst picsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:14 schreef Jahr00n het volgende:
Mijn buurmeisje van 21 vindt treinen ook heel leuk. Kan ik je in contact brengen?
Oh dan was het de rest die dat niet deed.quote:
van treinen?quote:
Echt waar? Zeer geïnteresseerd dan. Vrouwen die treinen leuk vinden zijn er niet veel...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:14 schreef Jahr00n het volgende:
Mijn buurmeisje van 21 vindt treinen ook heel leuk. Kan ik je in contact brengen?
nee het buurmeisjequote:
Ik zal je zeggen waarom, omdat hij een van de weinigen is die gewoon eerlijk is hierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:14 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Waarom denken alle foksters dat Socios een toffe jongen is![]()
fixedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt waar? Zeer geïnteresseerd dan. MENSENenANDERE_WEZENS die treinen leuk vinden zijn er niet veel...
wel in kliniekenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt waar? Zeer geïnteresseerd dan. Vrouwen die treinen leuk vinden zijn er niet veel...
Dat zal d'r leren zo stil te zijn!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef chroestjov het volgende:
Neem wraak en post meer info en pics over je mislukte date.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |