Nou dan weet je wat je dadelijk moet kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb, op Machete na, nog nooit een film met Steven Seagal gezien.
oja?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan bij haar prima, je krijgt toch een antwoord wat je totaal niet verwacht
You'd be surprised...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je begint en dan halverwege doe je hem naar bed, merkt ie toch niet als 's ochtends alles anders staat
Pak jij de chart er bij of zal ik het doen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan weet je wat je dadelijk moet kijken.
Prepare for some bad ass aikido action.
En geweldige gezichtsuitdrukkingen van steven.
Weet je waarom jofo-oen een stropdas draagt? Dan weet je welke kant boven moet!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik stel daarnaast ook nog eisen aan het uiterlijk
Ik ben vandaag geweest naar de stadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morgen koopzondag, ren ik alsnog naar de winkel
Nee, ik ga geen Steven Seagal film kijken. Ik vind hem zo ongeveer de slechtste acteur ever en ik houd niet genoeg van vechtfilms om me daar overheen te zetten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan weet je wat je dadelijk moet kijken.
Prepare for some bad ass aikido action.
En geweldige gezichtsuitdrukkingen van steven.
Ik stelde me bij wintervachte hele andere, nare dingen voorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn haar wordt 's winters net een slagje donkerder
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weet je waarom jofo-oen een stropdas draagt? Dan weet je welke kant boven moet!
Crap, my badquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je me dan naar beneden wilt praten, doe het dan wel correct.
bij moi?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel alles bij haar...valt het meestal dus gewoon mee
Ja, ik kan jou meestal maar half volgen, het ene moment ben je poeslief en het volgende moment hak je mn arm er af.quote:
Doe jij maar, kan hem zo snel niet vindenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Pak jij de chart er bij of zal ik het doen?
Iehl..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik stelde me bij wintervachte hele andere, nare dingen voor
Ik ben altijd poesliefquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, ik kan jou meestal maar half volgen, het ene moment ben je poeslief en het volgende moment hak je mn arm er af.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe jij maar, kan hem zo snel niet vinden
Owh jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is niet met seagal, dat is under siege
Jij Turk zijn?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben vandaag geweest naar de stad
Dat was lang geleden
Ik hou het minder goed bij dan 's zomers, maar geen enge dingenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik stelde me bij wintervachte hele andere, nare dingen voor
Dat ken ik .. mn benen scheer ik nu idd niet dagelijks, maar zelfs nu zie je geen haartjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou het minder goed bij dan 's zomers, maar geen enge dingen
Kweenie. Zijn beide "soorten" waar ik liever ver van uit de buurt blijfquote:
Good girlquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou het minder goed bij dan 's zomers, maar geen enge dingen
Das niet handigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
Ik kocht vandaag een kilo mandarijnen voor 90 cent!
Laat ik ze bij broer thuis liggen.
Nee, dat is een natte potquote:
Ik ben blond, best handigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ken ik .. mn benen scheer ik nu idd niet dagelijks, maar zelfs nu zie je geen haartje
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie. Zijn beide "soorten" waar ik liever ver van uit de buurt blijf
Niks nats in de woestijn. Op die enkele oase naquote:
ik heb wit beenhaarquote:
En die bezweette man die er doorheen kruipt dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks nats in de woestijn. Op die enkele oase na
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige dingen hoeven we niet te weten hoor dames
Het is daar te droog om te zwetenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En die bezweette man die er doorheen kruipt dan?
Vaarwel kleinequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nu vertrek ik toch echt naar dromenland, weltrusten damesende heren
Ik kwijl als ik slaap. Ik ben wel eens in de auto met mijn hoofd op de schoot van vriendlief in slaap gevallen. Einde van de rit had hij een natte plek in zn kruis. Toch hou ik van hem.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige dingen hoeven we niet te weten hoor dames
bummerquote:
Fijn is dat he!quote:
Het nadeel bij blond is wel dat het soms zon weerkaatstquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb wit beenhaar![]()
je ziet dus sowieso nooit stoppeltjes
Echte liefdequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kwijl als ik slaap. Ik ben wel eens in de auto op het hoofd van vriendlief in slaap gevallen. Einde van de rit had hij een natte plek in zn kruis. Toch hou ik van hem.
Ja, ik heb altijd dat ik stukjes misquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het nadeel bij blond is wel dat het soms zon weerkaatsten je ziet dan pas dat je dus een stukje hebt gemist.
Dat Laysa je niet dwingt om dat af te scherenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb zwart haar. Zowel op mijn been als op mijn zak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |