Een ook met die hondjes, let op de gezondheid. Chronische hoofdpijn, ploppende ogen, ontstoken traanbuizen, ademhalinsproblemen en rug problemen door de overdreven krullende staart.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:18 schreef CherryLips het volgende:
En ja, die hond zit ook in Men In Black
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
Het hondje van mijn ex-zwager, hier nog mini, inmiddels echt groot en breedOhh das ook wel een stoer beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
oh nee.. zoveel verantwoordelijkheid.. ik heb nu al zoiets dat ik geen 2 nachten weg kan, maar wel 1 nachtje soms.. maar met een hond kan zelfs dat niet ... brrrquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel
Een Amerikaanse Bulldog! Vandaag weer eens verliefd geworden op Matchp
En dat is nu bij heel veel honden zo, ook bij zeg Golden Retrievers of bij veel van die showhonden/speciale rassen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een ook met die hondjes, let op de gezondheid. Chronische hoofdpijn, ploppende ogen, ontstoken traanbuizen, ademhalinsproblemen en rug problemen door de overdreven krullende staart.
jaja, ik weet het. Daar kijk ik tzt wel naar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een ook met die hondjes, let op de gezondheid. Chronische hoofdpijn, ploppende ogen, ontstoken traanbuizen, ademhalinsproblemen en rug problemen door de overdreven krullende staart.
Ik kan daar dus niks aan missenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik mis soms het hardlopen over het strand met de hond
Het hondje van mijn ex-zwager, hier nog mini, inmiddels echt groot en breedLeuk beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het hondje van mijn ex-zwager, hier nog mini, inmiddels echt groot en breedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja en heel lief ook.
I'm in the basement, you're in the sky
Zijn allemaal al wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik doen inderdaad. Ik heb me zelf niet heel erg in het ras verdiept, maar ik meen te hebben opgepikt dat het ras ongezond is en een mislukking, 100% heeft PRA en raakt stekeblind na een aantal kaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
tzt ga ik me daar natuurlijk compleet in verdiepen, nu nog niet, want toch geen ruimte en tijd
Die van mij is veel te lui om hard te lopen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik mis soms het hardlopen over het strand met de hond
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn allemaal al weg
(Cattery van kennisen)
Zij is ook een schatjealleen een beetje dom
die vind ik leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn allemaal al weg
(Cattery van kennisen)
Zij is ook een schatjealleen een beetje dom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha ja, zo'n beetje domme, die heb ik ook. Die spoort niet helemaal, zit regelmatig met spookjes te spelen enzo. Maar superlief
I'm in the basement, you're in the sky
Toen we een hond hadden had ik meer discipline, liep ik iedere dag 's morgen voor ik naar school/werk ging een halfuur met d'r buiten, als ik thuis kwam een uur, en voor het slapen gaan nog een half uur.. In het weekend een paar uur naar het strand..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan daar dus niks aan missen![]()
ik heb niks met hardlopen, ik heb niks met het strand, en ik heb niks met de hond uitlaten
Ik wou dat ik een domme had.. de mijne is te slimquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja, zo'n beetje domme, die heb ik ook. Die spoort niet helemaal, zit regelmatig met spookjes te spelen enzo. Maar superlief
40% van alle rashonden, waarschijnlijk meer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En dat is nu bij heel veel honden zo, ook bij zeg Golden Retrievers of bij veel van die showhonden/speciale rassen?
Heeft geen zin.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jaja, ik weet het. Daar kijk ik tzt wel naar.
Het hondje van mijn ex-zwager, hier nog mini, inmiddels echt groot en breedOeh, StaffordjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig mag je ze in Nederland weer houden en fokken
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Daar heeft de chocola natuurlijk niks mee te maken, het ligt aan de hond!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik groei echt helemaal dicht sinds we geen hond meer hebben
Tjah, poging tot Wolven domesticeren heeft het mee te maken geloof ik..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik doen inderdaad. Ik heb me zelf niet heel erg in het ras verdiept, maar ik meen te hebben opgepikt dat het ras ongezond is en een mislukking, 100% heeft PRA en raakt stekeblind na een aantal kaar.
toen ik bij mn papa en mama woonde en Basje nog leefde liep ik elke dag 2x met m, en mn zus 1x en mn pa of ma 1x.. maar ik vond dat alleen relaxed omdat ik dan stiekem een peuk kon rokenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toen we een hond hadden had ik meer discipline, liep ik iedere dag 's morgen voor ik naar school/werk ging een halfuur met d'r buiten, als ik thuis kwam een uur, en voor het slapen gaan nog een half uur.. In het weekend een paar uur naar het strand..
Met de honden van m'n ex net zo
Ja hij is echt mooi. Toen hij 'm kreeg was hij ondervoed en net zo groot als de kat. Is helemaal goedgekomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, Staffordje
Gelukkig mag je ze in Nederland weer houden en fokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |