Nee, die vind ik echt niet mooi, vooral omdat ze nadat ze geholpen zijn van die oerlelijke kwabben onder de buik krijgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil een Sfynx![]()
maar die krengen zijn duur
Ik een lapjespoes, beetje zoals in mijn fobo, al die kleurtjesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een zwart behaard poesje
Ja doet mijn oom zelf allemaal, en die kan nog niet eens outlook normaal instellen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso.. huur een goedkope webdesigner in voor 50 euro.. de hele site ziet er amateuristisch uit...
Sorry.
Ik vind ze zo lelijk dat ze mooi zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die vind ik echt niet mooi, vooral omdat ze nadat ze geholpen zijn van die oerlelijke kwabben onder de buik krijgen.
Ik wil een Coon, een boskat, een Van, een Birmaan of een Ragdoll. Al vind ik Britjes ook erg
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik een lapjespoes, beetje zoals in mijn fobo, al die kleurtjes
Klopt. De koppies zijn in de jaren zo klein gefokt, daarom hebben veel hondjes ook chronische hoofdpijn omdat de schedel geen ruimte meer biedt voor de hersenen. Daarom werd in het onderzoek ook gesteld dat 100% van de Cavaliertjes ongezond is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik dacht (in die docu) dat het inmiddels heel moeilijk is om überhaupt honden te vinden die dat helemaal niet hebben?
Niet kaal?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, van die lekkere harige
toch wel. ik zou me schamen met zo'n sitequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja doet mijn oom zelf allemaal, en die kan nog niet eens outlook normaal instellen.
Maar professioneler is ook niet nodig.
Nestjes zijn al verkocht voordat ze geboren zijn
Nee, ik kan er niks moois aan ontdekkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind ze zo lelijk dat ze mooi zijn
Ja dat had ik ook altijd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tis een schattig ding hoor Royco, maar niet voor mij.. Om Jeff Dunham even te quoten: "Anything I can easily dropkick over my back fence; not a dog.."
Wij hebben ook een Herder gehad, en als ik ooit de ruimte en tijd er voor heb dan komen er een Husky en een Saarloos Wolfhondquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook altijd.
Ik ben zelf van de duitse herders.
Maar deze is gewoon heel leuk.
Ik merk dat ik langzaamaan echt een kattenvrouwtje wordt.. k vind honden leuk hoor, maar ik zoek het niet meer om er een te hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik kan er niks moois aan ontdekken
Een Chinese Naakthond vidn ik dan wel weer helemaal
Cl, lekker stukquote:
Hebben!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet kaal?
Zulke zeker
[ afbeelding ]
Die laatste moet je ook mee oppassen, is ook geen gezond ras.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij hebben ook een Herder gehad, en als ik ooit de ruimte en tijd er voor heb dan komen er een Husky en een Saarloos Wolfhond
Ik welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik merk dat ik langzaamaan echt een kattenvrouwtje wordt.. k vind honden leuk hoor, maar ik zoek het niet meer om er een te hebben
tzt ga ik me daar natuurlijk compleet in verdiepen, nu nog niet, want toch geen ruimte en tijdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die laatste moet je ook mee oppassen, is ook geen gezond ras..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |