Gelukkig maar. Ik hoop voor je dat je een gezonde hond hebtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou die van mij heeft geen klein koppie
Is een bolle.
Is ook te zwaar eigenlijk, maar ik kan het niet laten om hem af en toe wat lekkers te geven.
Heeft ook altijd honger.
Oeh wat een mooierdquote:
Tjah, daar kan ik verder weinig aan doen als ik niet in de buurt benquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar hij moest wel met mij spelen, er is niemand anders.
Ja, het is verschrikkelijk... Ridgebacks waarvan de gezonde dieren worden afgemaakt, te kleine schedels, chronisch ontstoken traanbuizen, ademhalingsproblemen, epileptische aanvallen, rugproblemen, heup dysplasie... Bah, bah, bah, alles voor een schoonheidsideaalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zag er pas een docu over ja, echt zo zielig.
En ze is cool, ze kan zichzelf achteruit inparkeren in een doosquote:
Ja ze verneuken echt alle hondenrassen he.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is verschrikkelijk... Ridgebacks waarvan de gezonde dieren worden afgemaakt, te kleine schedels, chronisch ontstoken traanbuizen, ademhalingsproblemen, epileptische aanvallen, rugproblemen, heup dysplasie... Bah, bah, bah, alles voor een schoonheidsideaal
Ik wil een Sfynxquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat voor kat ik later wil, vind zoveel rassen mooi
Is dat jouw hondje? Wat een schatje!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef Royco1 het volgende:
http://www.labberkampje.nl/
Is de kennel van mijn oom en tante.
Bij onze cavaliertjes, dan is african queen van mij.
alleen heet ze gewoon Semmie
Psst, laat ze die muziek van de site halen, staat nogal amateuristisch, en kan afschrikkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef Royco1 het volgende:
Oh is dat die zo ziek was, waar je over had gepost een tijd terug?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jazo blij dat ze er nog is na hoe ver ze heen is geweest, ben echt gek op dr
Ja, die zag ik. Tnxquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja op UKforum maar op NLse forum is ook wel een topic
Leuk diertjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef Royco1 het volgende:
Uhuh, van die lekkere harigequote:
Sowieso.. huur een goedkope webdesigner in voor 50 euro.. de hele site ziet er amateuristisch uit...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Psst, laat ze die muziek van de site halen, staat nogal amateuristisch, en kan afschrikken
Jupquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ze verneuken echt alle hondenrassen he.
Ja dat is mijn hond.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is dat jouw hondje? Wat een schatje!
Ik heb een zwart behaard poesjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, van die lekkere harige
Maar ik dacht (in die docu) dat het inmiddels heel moeilijk is om überhaupt honden te vinden die dat helemaal niet hebben?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk diertjeMaar ook zij hebben behoorlijk kleine koppies.
Nee klopt, dit is geen puppy meer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef Memento-Mori het volgende:
maar 2007 dan is het toch geen puppy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |