Hangt dr vanaf vanaf welke kant je komt hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
TT klopt volgens mij niet eens. de Minerva ligt achter de brug, net als het werk van oh-oh.
ja maar het is voor mij te ver, ik zit nml wel aan de andere kant van de brug en ze vroeg mij of ik dr nog een milkshake kwam brengenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
TT klopt volgens mij niet eens. de Minerva ligt achter de brug, net als het werk van oh-oh.
Jaaaaa, heerlijkquote:
Ik weet dat jij daaraan dacht.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht zelf meer aan ongewassen oksels en een droge muts
OMG jij bent ECHT stiekem een bejaarde hequote:
*zucht*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hangt dr vanaf vanaf welke kant je komt he![]()
Anyhoer, ik had ook wel badmutsen in de TT verwacht
Dadelijk vergeet ze nog haar duster uit te doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG jij bent ECHT stiekem een bejaarde he![]()
![]()
Mijn oma had zo'n klapstoel aan de muur hangen, maar daar kwam je velletje altijd tussen als je er op zat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:01 schreef Goodbye het volgende:
Zitten onder de douche lijkt me nou he-le-maal niks
Jij ging dan zitten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn oma had zo'n klapstoel aan de muur hangen, maar daar kwam je velletje altijd tussen als je er op zat.
Oma's derriere was zodanig reusachtig, dat ze er niets van voelde....maar mijn kleine degelijke zachte snoezelige billetjes vonden het nooit zo leuk
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG jij bent ECHT stiekem een bejaarde he![]()
![]()
Euj! Mijn TT, dus die mag ik veranderen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Die mods kunnen ook alles he. gewoon de tt veranderen
Maar m-m heb je het nou niet voor oh-oh over even over de brug te fietsen en haar een milkshake te brengen
Gastmodalarm, gastmodalarmquote:
Huuuuuuu ik zou al nooit bij anderen op zo een ding gaan zitten waar ze met de blote bibsebabs en flamoes op zitten , ook niet bij mn oma, ook niet bij mn oudersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn oma had zo'n klapstoel aan de muur hangen, maar daar kwam je velletje altijd tussen als je er op zat.
Oma's derriere was zodanig reusachtig, dat ze er niets van voelde....maar mijn kleine degelijke zachte snoezelige billetjes vonden het nooit zo leuk
Dan hou je vast niet van sauna he?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuu ik zou al nooit bij anderen op zo een ding gaan zitten waar ze met de blote bibsebabs en flamoes op zitten , ook niet bij mn oma, ook niet bij mn ouders
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dadelijk vergeet ze nog haar duster uit te doen.
ik geloof niet dat ze heel serieus was ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Die mods kunnen ook alles he. gewoon de tt veranderen
Maar m-m heb je het nou niet voor oh-oh over even over de brug te fietsen en haar een milkshake te brengen
Jawel, in Finland, privé sauna's en dan ga ik OP een handdoek zitten !quote:
Gedver, nog nooit over nagedacht....maar nu je het zo zegtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuu ik zou al nooit bij anderen op zo een ding gaan zitten waar ze met de blote bibsebabs en flamoes op zitten , ook niet bij mn oma, ook niet bij mn ouders
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ze heel serieus was ook
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, in Finland, privé sauna's en dan ga ik OP een handdoek zitten !
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gedver, nog nooit over nagedacht....maar nu je het zo zegt
Wanneer jij kan, ik kan zo een doordeweekse dag vrij nemenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:05 schreef Greys het volgende:
Goodbyeeeeee, wanneer gaan we naar de sauna?
Van al die badderverhalen krijg ik zin in de jacuzzi's daar
Ook in een stoomsauna?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, in Finland, privé sauna's en dan ga ik OP een handdoek zitten !
Wil je niet liever naar die zaadjacuzzi op dat prive-eiland?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:05 schreef Greys het volgende:
Goodbyeeeeee, wanneer gaan we naar de sauna?
Van al die badderverhalen krijg ik zin in de jacuzzi's daar
Op je eigen handdoek zitten FTWquote:
Ik ben nog nooit in een stoomsauna geweest, maar als ik daarin niet op een handdoek kan zitten dan zal ik ze mijden als de pestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook in een stoomsauna?![]()
Ander onderwerp: heeft iemand een tv tip voor vanaaf? Het is niet veel volgens mij.
En de regentuinquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wanneer jij kan, ik kan zo een doordeweekse dag vrij nemen![]()
En ik heb mijn eigenste jacuzzi al, maar ik ben wel heel benieuwd naar dat ene waar je over verteld had, dat je op van die dingen ligt in een zwembad en dan muziek hoort onder water
Wehehe.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gedver, nog nooit over nagedacht....maar nu je het zo zegt
Psies, je gaat toch echt niet met je blote gat zitten waar al die andere blote gaten zaten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Op je eigen handdoek zitten FTW
En dan een aparte handdoek mee hebben om je na de laatste douche af te drogen
Er boven hangen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehe.![]()
Hoe doen jullie dat met toiletten in openbare gelegenheden? Of gaan jullie ervan uit dat er dan geen flamoes contact is geweest?
Oh daar ga ik zeker nog eens heen jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wil je niet liever naar die zaadjacuzzi op dat prive-eiland?
Geilquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wil je niet liever naar die zaadjacuzzi op dat prive-eiland?
No fuckin' way dat mijn flamoes contact gaat maken met een openbaar toilet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehe.![]()
Hoe doen jullie dat met toiletten in openbare gelegenheden? Of gaan jullie ervan uit dat er dan geen flamoes contact is geweest?
A zit ik NOOIT met de flamoes op de bril, het idee alleen alquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehe.![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:17 schreef ferrari_rood het volgende:
@nok het draaien deed geen zeer. Ze duwde alleen wat harder met het echoapparaat op mijn buik. En vooral op mijn blaas dat vond ik iets minder.
Toiletpapier?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehe.![]()
Er is dan al zoveel water en stoom en douche over die gaten gedaan dat daar weinig meer in kan zitten waar ik ziek van word. Maar in een droge sauna ga ik ook op een handdoek hor. Al was het maar ter voorkoming van verbranding van den bipsebaps. En aangezien ik daar zweet als een otter vind ik het wel zo sociaal voor de rest.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, je gaat toch echt niet met je blote gat zitten waar al die andere blote gaten zaten?
Daar schijn je eerder blaasontsteking van te krijgen, van dat hangen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
No fuckin' way dat mijn flamoes contact gaat maken met een openbaar toilet.
Hangen FTW
Daar waar ik altijd ga maken ze het na elk bezoek schoon met een soort spray en daarna een wissertje er overquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een stoomsauna geweest, maar als ik daarin niet op een handdoek kan zitten dan zal ik ze mijden als de pest
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaaaaaa! Tombo is er!![]()
Mijn hoop ende verlichting in bange tijden
quote:
Nee, dan loopt al je plas over de brilquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:10 schreef Goodbye het volgende:
Maar sowieso, je zit toch ook niet met je flamoes (ik weet even geen ander woord) op de bril? Lijkt me niet echt de bedoeling in ieder geval
Ik zit nu echt keihard te lachenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:10 schreef Goodbye het volgende:
Maar sowieso, je zit toch ook niet met je flamoes (ik weet even geen ander woord) op de bril? Lijkt me niet echt de bedoeling in ieder geval
Dat zei ik dus ook al, dat vind ik wel weer een heel groot verschil hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:10 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar schijn je eerder blaasontsteking van te krijgen, van dat hangen.
Ik maak het voor ik ga zitten ook altijd even schoon voor de zekerheid, dat dan wel. Je weet nooit of je voorganger dat voor je heeft gedaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar waar ik altijd ga maken ze het na elk bezoek schoon met een soort spray en daarna een wissertje er over
En een handdoek is daar een beetje onzinnig, die is binnen 2 tellen zeiknat.
Ik heb in 'mijn' sauna trouwens echt nog nóóit iemand (m/v) zonder handdoek op die saunabankjes zien zitten hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al, dat vind ik wel weer een heel groot verschil hoor.
Op die saunabankjes en op het douchebankje van de oma van Ing zit je wel met je zuignap
lekker vacuüm gezogen in de stoomsaunaquote:
Sorry, maar ik vroeg me oprecht af of mensen dat wel doen. Want dan ga ik dus al helemaaaaaaaaaaaaaaal niet meer zittenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zit nu echt keihard te lachen![]()
Ook niet als je op je knieen steunt? Geen helikopteren voor jou?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]kan geeneens hangend iets doen
![]()
Helaas voor mij.
Ja hey, Cat vroeg het zich af, ik niequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb in 'mijn' sauna trouwens echt nog nóóit iemand (m/v) zonder handdoek op die saunabankjes zien zitten hoorDa's toch een soort algemene regel ook gewoon?
Buiten dat het gewoon hygiënischer is, het zit toch ook gewoon lekkerder op een handdoek?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb in 'mijn' sauna trouwens echt nog nóóit iemand (m/v) zonder handdoek op die saunabankjes zien zitten hoorDa's toch een soort algemene regel ook gewoon?
En die visualiseer ik dan weer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ook niet als je op je knieen steunt? Geen helikopteren voor jou?
Ja lekker zacht aan de doosquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Buiten dat het gewoon hygiënischer is, het zit toch ook gewoon lekkerder op een handdoek?
Nou, je kan altijd effe teruglezenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vraag me serieus wel es af hoe wij toch in vredesnaam op dit soort onderwerpen komen
Lief voor het flamoesjequote:
Maar ik dacht dat jij het over alle sauna's had. In die vochtige grotten (hihi) werkt een handdoek gewoon niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hey, Cat vroeg het zich af, ik nie
En je ken niet stiekem een windje laten, want dat knettert op zo'n bankie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Buiten dat het gewoon hygiënischer is, het zit toch ook gewoon lekkerder op een handdoek?
Ja, je wilt er toch niet aan denken dat je daarna opstaat en probeert zo elegant mogelijk dat hok uit te komen in je nakende nakie en dat die strepen van de kieren tussen die planken dan in je reet staan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zorgen voor de zuignap.quote:
Ik dus nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En die visualiseer ik dan weer.Rondcirkelen tot het doel in zicht is en dan BOMMEN LOS!
*nooit met Ing naar de sauna*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En je ken niet stiekem een windje laten, want dat knettert op zo'n bankie.
Dus Cat....gewoon met den handdoek onder den flamoes en omgeving
Maar niet in de vochtige grotten en onder de does.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En je ken niet stiekem een windje laten, want dat knettert op zo'n bankie.
Dus Cat....gewoon met den handdoek onder den flamoes en omgeving
Oh ja, net als zomers in een rokje op zo'n rotan terrasstoelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, je wilt er toch niet aan denken dat je daarna opstaat en probeert zo elegant mogelijk dat hok uit te komen in je nakende nakie en dat die strepen van de kieren tussen die planken dan in je reet staan?
Ik mis Eliesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vraag me serieus wel es af hoe wij toch in vredesnaam op dit soort onderwerpen komen
Of zo'n plastic stoel met kiertjes.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja, net als zomers in een rokje op zo'n rotan terrasstoel
Te laaaaat!quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, je wilt er toch niet aan denken dat je daarna opstaat en probeert zo elegant mogelijk dat hok uit te komen in je nakende nakie en dat die strepen van de kieren tussen die planken dan in je reet staan?
In de sauna in Nijmegen waar ik weleens kwam had je rubberen matjes die in een desinfecteerbadje lagen bij de ingang. Dan hing je je handdoek op en nam je zo'n matje om op te gaan zitten in de stoomsauna.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat jij het over alle sauna's had. In die vochtige grotten (hihi) werkt een handdoek gewoon niet.
NIET!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar Cat is hier degene die haar flamoes gewoon contact laat maken met vreemde openbare toiletbrillen
Jaaaaaa, dat de achterkant van je bovenbenen helemaal gehobbeld en gedeukt isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja, net als zomers in een rokje op zo'n rotan terrasstoel
Ik bedoelde het nog veel viezer.quote:
Iedereen mag zo maar gratisch ende voor niets aan de flamoes van Cat zittenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar Cat is hier degene die haar flamoes gewoon contact laat maken met vreemde openbare toiletbrillen
Niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iedereen mag zo maar gratisch ende voor niets aan de flamoes van Cat zitten
Ah mooi ik zat in de goede richting enne daar had ik het niet overquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bedoelde het nog veel viezer.
Lees maar terug, je had het over de flamoes, ik zweer hetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NIET!![]()
We hadden het over butt-bril contact in het algemeen!
Quote het ffquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lees maar terug, je had het over de flamoes, ik zweer het
Ga cijferen jij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lees maar terug, je had het over de flamoes, ik zweer het
Cellulitis in het kwadraatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaa, dat de achterkant van je bovenbenen helemaal gehobbeld en gedeukt is![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehe.![]()
quote:
Hieruit maak ik echt echt wel op dat jouw flamoes dat wel doet dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehe.![]()
Neeeee, jij niet. Jij bent beschaafder dan ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah mooi ik zat in de goede richting enne daar had ik het niet over
Da's interpretatie en niet gestaafd door enig feitelijk bewijs.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hieruit maak ik echt echt wel op dat jouw flamoes dat wel doet dus
We wisten dat je er zo aan kwam, daarvoor hadden we het over de politieke situatie in Den Haagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht altijd dat die rare onderwerpen door mij kwamen, maar zonder mij redden jullie het ook!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
Ik had het al onder controle oh-oh, ga je werk afmaken, anders wordt het nachtwerk
Hiiihihhiihhihihhihiihihquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We wisten dat je er zo aan kwam, daarvoor hadden we het over de politieke situatie in Den Haag
Ja heb ik ook vaakquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
Trouwens, als ik te lang op een handdoek zit, zie je die handdoek dus ook in mijn kont staan daarna, hebben jullie dat niet dan?
Of als je op het strand ligt met je wang op de handdoek
Ja, ook zo'n cellulitisachtig patroon...of slaapstrepenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
Trouwens, als ik te lang op een handdoek zit, zie je die handdoek dus ook in mijn kont staan daarna, hebben jullie dat niet dan?
En dat jeuktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
Oh ik hang alleen de eerste twee minuten in een sauna aan mijn handdoek, daarna vind ik het te vermoeiend en ga ik ook niet steeds mijn badjas aan doen om van de jacuzzi naar de sauna te hobbelen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:21 schreef ferrari_rood het volgende:
En die handdoek biedt weer wat privacy
Ik ben altijd indiaan in de zomer: mooie witte streep op mijn wangen waar mijn bril normaal zit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
Vooral als de handdoek vochtig is iddquote:
Ik oooooooooookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik hang alleen de eerste twee minuten in een sauna aan mijn handdoek, daarna vind ik het te vermoeiend en ga ik ook niet steeds mijn badjas aan doen om van de jacuzzi naar de sauna te hobbelen hoor(Als ik zie dat de rest dat ook niet doet, that is
).
Ik vind alleen de gemengde kleedkamer eng![]()
Ik glip na een rondje altijd gauw weer in handdoek of badjas. Vind ik toch net iets fijner.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik hang alleen de eerste twee minuten in een sauna aan mijn handdoek, daarna vind ik het te vermoeiend en ga ik ook niet steeds mijn badjas aan doen om van de jacuzzi naar de sauna te hobbelen hoor(Als ik zie dat de rest dat ook niet doet, that is
).
Ik vind alleen de gemengde kleedkamer eng![]()
Ik had hem gesnapt heurquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Maar zodra ik eenmaal wat oude, uitgezakte oma's (hihi Ing, ik wilde beppe's typen) heb gezien durf ik al wel weer naakt rond te paraderen
Na een rondje ja, als je gaat rusten op zo'n ligstoel of bij de open haard of iets gaat drinken, dan ben ik uiteraard ook in badjasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik glip na een rondje altijd gauw weer in handdoek of badjas. Vind ik toch net iets fijner.
Liep vorige week met strepen op mijn voorhoofd na massagequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, ook zo'n cellulitisachtig patroon...of slaapstrepen
Naakt zwemmen is lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een hekel aan sauna's mij te heet
Ik vind die therme baden dan wel weer fijn maar naakt zwemmen dus echt niet he.
Ik ga beginnen aan een pint B&J.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga maar es een burgerlijk bakje koffie nemen denk ik
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Liep vorige week met strepen op mijn voorhoofd na massageben het hele hotel doorgehuppelt zo
Je leert het nog wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga zo ook maar aan de koffie
Ik had heul geen last van die drie glazen wijn trouwens
Ik dus wel. Meestal in ieder geval.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Na een rondje ja, als je gaat rusten op zo'n ligstoel of bij de open haard of iets gaat drinken, dan ben ik uiteraard ook in badjasMaar niet als ik van het ene naar het andere onderdeel loop hoor
Ik heb geen zin meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ga dat werk nou eens afmaken, doos
UUUUUUUUUUUUURENquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang is het nog, als je nu in één ruk door zou gaan?
En het moet af vandaag?quote:
Is er geen back up voor jou?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan me gewoon echt totaal niet meer concentreren
Nah, ik kan het wel afkrijgen voor de laatste bus hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
En het moet af vandaag?
Kan je er niet maandag mee verder?
Vooral nu je geen zin meer hebt, dan zit je er vannacht om vier uur nog
Vooraf dus de hoeveelheid werk niet goed ingeschat?quote:
Nee, daar zijn ze werkelijk waar allemaal te volslagen achterlijk voorquote:
Ik doe ook al een hele week niks he, mn brein is helemaal lamgeslagenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze laat zich teveel door ons afleiden
Kan dicolfenac ook je reactie vermogen beïnvloeden?
Tijd om er 1 te zoeken die het wel kan, vind het eigks belachelijk zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze werkelijk waar allemaal te volslagen achterlijk voor
Ja maar ontsla ze maar es als ze al 30 jaar in dienst zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tijd om er 1 te zoeken die het wel kan, vind het eigks belachelijk zo.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ontsla ze maar es als ze al 30 jaar in dienst zijn
Op de verdieping waar je zit is geen kraan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Stofzuig ze ing
Ik verwacht dat als het zo door gaat dat ik nog een keer opgenomen ga worden en dat wil ik absoluut niet.
Maar ik ben te misselijk om te gaan liggen en net tijdens het spugen werd ik weer zo duizelig dat ik bijna flauw viel. En eigenlijk wil ik nu wat drinken maar er is niemand thuis en ik durf nu de trap niet af te lopen.
Jemig, het mag nu wel een keer ophouden met dat gekotsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Stofzuig ze ing
Ik verwacht dat als het zo door gaat dat ik nog een keer opgenomen ga worden en dat wil ik absoluut niet.
Maar ik ben te misselijk om te gaan liggen en net tijdens het spugen werd ik weer zo duizelig dat ik bijna flauw viel. En eigenlijk wil ik nu wat drinken maar er is niemand thuis en ik durf nu de trap niet af te lopen.
En voor de volgende keer een fles ranja en een glas mee naar boven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:49 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh laat hij gaat via een omweg naar huis want moet nog mensen afzetten. En ik ga hem hier ook niet voor bellen. Ik probeer straks wel even naar beneden te lopen en neem de tel wel mee.
Ho wat? en waarom? carnaval? morgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:46 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje f_r , hoe laat is je vriend dr weer?
@ Greys, ik wilde dit idd zelf doen, maar ik dacht het eerst uit te smeren over 2 dagen, maar ik kwam er in de bus vanmiddag achter dat het morgen volop carnaval is hier, dus ik vertik het om morgen naar het centrum te komen, dus ik maak het echt vandaag af
Nu pas ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:50 schreef Goodbye het volgende:
Hee, ik zie net je (soort van) baas in een reclame oh-oh
Morgen roepen ze de stadsprins uitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ho wat? en waarom? carnaval? morgen
Euh ja, zo vaak heb ik geen reclame opquote:
Alaaf!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Morgen roepen ze de stadsprins uit![]()
Hoorde ik in de bus van een stel toeristen die daarvoor speciaal in town waren
Ok dus binnen blijven morgen ook voor mijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Morgen roepen ze de stadsprins uit![]()
Hoorde ik in de bus van een stel toeristen die daarvoor speciaal in town waren
Ligt eraan waar je woont. Als je een beetje buiten het centrum zit dan merk je er weinig van.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ok dus binnen blijven morgen ook voor mijzag wel een podium ding al op de markt idd, vroeg me al af waar dat voor was, heb ook nog geen idee waar ik over n maand naartoe jmoet vluchten
KAPquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:46 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje f_r , hoe laat is je vriend dr weer?
@ Greys, ik wilde dit idd zelf doen, maar ik dacht het eerst uit te smeren over 2 dagen, maar ik kwam er in de bus vanmiddag achter dat het morgen volop carnaval is hier, dus ik vertik het om morgen naar het centrum te komen, dus ik maak het echt vandaag af
ik woon vlakbij de marktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont. Als je een beetje buiten het centrum zit dan merk je er weinig van.
quote:
nou zolang ik binnen blijf zal ik er weinig van merken, zit op 200m van de markt ofzoquote:
Woonde ik ook, niks gemerkt van carnaval.quote:
Met 5 kinders? Godswonder dat ze overdag de kans had om te slapen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Heb je zo'n moeite met slapen?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:56 schreef tombolafan het volgende:
Oh jee, mn beeld gaat ineens spontaan inzoomen en uitzoomen
Gister heb ik die cd van Cat Loveless geinstalleerd, ik ben nu ineens als de dood dat mn webcam aangaat en er een stream ergens is van me![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Heb je zo'n moeite met slapen?
ik kijk ook uit op een binnenplaatsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Woonde ik ook, niks gemerkt van carnaval.![]()
Nu scheelde het wel dat mijn raam uitkeek op een binnenplaats.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:56 schreef tombolafan het volgende:
Oh jee, mn beeld gaat ineens spontaan inzoomen en uitzoomen
Gister heb ik die cd van Cat geinstalleerd, ik ben nu ineens als de dood dat mn webcam aangaat en er een stream ergens is van me![]()
Je woont toch niet boven de Hema he?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kijk ook uit op een binnenplaats
Ik zit er serieus over te denkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Je kunt altijd plakband gebruiken.
nee ik woon niet IN het centrum zeg maar, woon tussen de markt en t bassin inquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je woont toch niet boven de Hema he?
*kijkt op stream*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Zit je er wel een beetje charmant bij tombo?
Ik heb net mn jas weer aan gedaan zodat ik daar in kan duiken mocht het lampje van mn webcam aan gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Zit je er wel een beetje charmant bij tombo?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kijkt op stream*
Nee.![]()
Tombo! Doe es gauw een truitje aan of zo!
Pepernoten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Mijn stofzuigert zat verstopt net.....met pepernoten
Ja, er lag een zak in de snoepjesla die was opengegaan (quote:
Ooooooooooh, ik dacht dat je die nu nog ergens onder vandaag zoog van sinds Sinterklaasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, er lag een zak in de snoepjesla die was opengegaan () en ik dacht ff handig te zijn en die losliggende pepernootjes met de stofzuiger te verwijderen.
Maar ze waren iets te groot om tegelijk met z'n allen de stofzuigerzak in te verdwijnen
Die moet je ook erst netjes op een rijtje leggen voordat je er met de stofzuigert overheen gaat...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, er lag een zak in de snoepjesla die was opengegaan () en ik dacht ff handig te zijn en die losliggende pepernootjes met de stofzuiger te verwijderen.
Maar ze waren iets te groot om tegelijk met z'n allen de stofzuigerzak in te verdwijnen
Hun foutquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, en de cd's van Bol waren dus toch nog aangekomen, na 12 dagen, en ze zijn al gecrediteerd
![]()
Wat zouden jullie doen?
Lalalalala.....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, en de cd's van Bol waren dus toch nog aangekomen, na 12 dagen, en ze zijn al gecrediteerd
![]()
Wat zouden jullie doen?
Droger schijnt best duur te zijn in verbruikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:01 schreef vamperotica het volgende:
Vraag ik me opeens af...wat zouden een vaatwasser en droger extra kosten aan energie en water? ( En dan niet de nieuwste energiezuinige modellen...)
Luilak!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee zegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooooooh, ik dacht dat je die nu nog ergens onder vandaag zoog van sinds Sinterklaas
Droger kost veel stroom ja. Vaatwasser schijnt qua waterverbruik goedkoper te zijn dan afwassen met de hand, maar je moet er wel de stroom en reinigingsspul en zo bijtellen en volgens mij kom je dan alsnog duurder uit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Droger schijnt best duur te zijn in verbruikVaatwasser weet ik niet eigenlijk...
Net of zij er iets van merken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Ja he?
Ik dacht t ook maar vind het stiekem wel aso, maar ja, tis wel echt debiel lang voor "voor 21.30 besteld en morgen in huis"....
jij moet geen filmpjes van de honden maken, werken jij!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:02 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig vinden de honden het wel leuk hier
Ik zou wel eerder een droger nemen dan een vaatwasser, helemaal met 5 kinderenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Droger kost veel stroom ja. Vaatwasser schijnt qua waterverbruik goedkoper te zijn dan afwassen met de hand, maar je moet er wel de stroom en reinigingsspul en zo bijtellen en volgens mij kom je dan alsnog duurder uit.
Adele? Die was 5 werkdagen toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Ja he?
Ik dacht t ook maar vind het stiekem wel aso, maar ja, tis wel echt debiel lang voor "voor 21.30 besteld en morgen in huis"....
Maar zou "ze" dat ook doen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ligt eraan hoevaak je ze wilt gebruiken enzo
Maar een droger schijnt best veel te gebruiken. En toch blijf ik hem gebruiken voor de handdoeken.
Een vaatwasser schijn zuiniger te zijn dan met de hand mits je hem goed inruimt ed.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar zou "ze" dat ook doen?
Lol.. waar je aan kunt denken als je net wakker bent
Vaatwasser gebruikt gem 2,5 kw per uur.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou wel eerder een droger nemen dan een vaatwasser, helemaal met 5 kinderen
uh uh, de nieuwe Duffy en 19 van Adele die wel op meteen in huis stondquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yes pleasequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij moet geen filmpjes van de honden maken, werken jij!of zal ik t ff over nemen?
Sjeezzz ben er gewoon met open ogen ingetuindquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zie je! Ik dacht dat ik gek geworden was maar bij jou stond hij ook op meteen in huis.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
uh uh, de nieuwe Duffy en 19 van Adele die wel op meteen in huis stond
DJMOquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij mis ik ook iets. Maar goed ik ben ook niet helemaal helder meer.
Ik heb een droger...Een oudje, zelfs van vóórdat ik geboren was en een enorme zolder met 2 wasrekjes.. zomers lekker alles in de tuin...Maar voor t beddengoed en als iedereen op dezelfde dag douched ( wat hier dus maar 1 x in de week magquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou wel eerder een droger nemen dan een vaatwasser, helemaal met 5 kinderen
Eg wel, maar niet die nieuwe he , die dr voor had ik besteldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zie je! Ik dacht dat ik gek geworden was maar bij jou stond hij ook op meteen in huis.
Uren invoeren en zo, heeeeeeeeeel erg saaaaaaaaaaaiquote:
Joh laat gaan, Bol heeft meer geld als jij. Help er iemand anders mee ofzoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eg wel, maar niet die nieuwe he , die dr voor had ik besteld![]()
En ik heb na 4 dagen of zo gemaild en kreeg twee dagen later of zo antwoord dat ze wss kwijt waren geraakt in de post en dat ze ze zouden crediteren. En nu zijn ze toch nog gekomen
Lol.. die drogert heb ik dus maar is nog niet eens aangesloten atm maar ik las ff wat mee in OUD dat droger en wasmachine tegelijk aan t draaien waren nu.. en toen bedacht ik me dus dat daar straks ook een vaatwasert bij komt en toen vroeg ik me t af wat dat extra zou kostenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik dacht dat jij er over zat te denken er één aan te schaffen
Vamp had van de week op haar twitter gelezen dat er (waarschijnlijk) een vaatwasser aan kwam, dus vandaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht al dat zij bedoelt werd maar las nog niks in z&g
Das waar ja, en ik koop dr zat, ik download nooit, dus eigenlijk is het wel een leuk kadootjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joh laat gaan, Bol heeft meer geld als jij. Help er iemand anders mee ofzo
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uren invoeren en zo, heeeeeeeeeel erg saaaaaaaaaaai
oja das wel saaiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Behoorlijk wat kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lol.. die drogert heb ik dus maar is nog niet eens aangesloten atm maar ik las ff wat mee in OUD dat droger en wasmachine tegelijk aan t draaien waren nu.. en toen bedacht ik me dus dat daar straks ook een vaatwasert bij komt en toen vroeg ik me t af wat dat extra zou kosten
Ga gewoon naar huis joh, wees eerlijk, je zit nu toch al haast alleen te FOK!en toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik heb al heel veel gedaan, tis zonde om nu op te gevenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga gewoon naar huis joh, wees eerlijk, je zit nu toch al haast alleen te FOK!en toch?
Ga lekker thuis ff relaxen!
Ik mag lijjuh dat haar stoppen eruit vliegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lol.. die drogert heb ik dus maar is nog niet eens aangesloten atm maar ik las ff wat mee in OUD dat droger en wasmachine tegelijk aan t draaien waren nu.. en toen bedacht ik me dus dat daar straks ook een vaatwasert bij komt en toen vroeg ik me t af wat dat extra zou kosten
Kun je het niet mee naar huis nemen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein, dat programma draait hier alleen op mijn pcquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun je het niet mee naar huis nemen?
Ik ook, die hadden we nog niet zo heel lang voor den breuk en die draait haquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn wasmachine en droger hebben ook beide vandaag gedraaid. Wat zal dat gekost hebben?
Nu draai ik alleen een was als die echt vol zit. Ik heb wasmachine met een 7kg capaciteit dus 3 wassen pw.
Kun je er geen laptop voor krijgen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein, dat programma draait hier alleen op mijn pc![]()
Kijk nou hoe leuk Sjon kan zijn![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga proberen beneden te komen en daarna maar proberen te slapen.
Als ik slaap voel ik mij niet beroerd dus mensen
Oh dat vind ik echt overdreven voor die ene keer in de 9 jaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je er geen laptop voor krijgen?
Bij mij draait dat ook allemaal thuis gelukkig
Boven standaard een fles carvan cevitan of roosvicee neerzetten voor het geval dat. En een pakje zoute drop.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
dextros heb ik liggen maar die kwamen er weer uit. Ik had een glas ranja meegenomen maar die viel ook nog niet goed
nu maag even rust gunnen en dan ga ik wel naar beneden.
Het is toch pas in maart carnaval?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt overdreven voor die ene keer in de 9 jaar
Slaap lekker F_Rquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Echt wel al 21wk1d sinds ik 2 dagen naar voren ben gezet.
En ik hoop zo dat ik niet tot 42wk door hoef
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Echt wel al 21wk1d sinds ik 2 dagen naar voren ben gezet.
En ik hoop zo dat ik niet tot 42wk door hoef
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:29 schreef Ynske het volgende:
dr staat hier een vrouw, op hoge hakken te draaien, en wulps te doen
maar dr is niets vrouwelijke aan...
Gewoon de dop op je lens laten zitten vanavond dan maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:29 schreef Ynske het volgende:
dr staat hier een vrouw, op hoge hakken te draaien, en wulps te doen
maar dr is niets vrouwelijke aan...
Dochter van man tijdens de eerste ook de hele zwangerschap. Paar keer voor in het ZH gelegen ook. Net als Draakje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Bij draculettetje hebben ze toen gezegd dat het door het stoppen van de medicijnen kwam, want het kon noooooit een hele zwangerschap zo.. Wel heel raar dat het haast eenseconde na de geboorte over was
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dochter van man tijdens de eerste ook de hele zwangerschap. Paar keer voor in het ZH gelegen ook. Net als Draakje.
Nu met de tweede was het ook best erg, maar niet zo erg als bij de eerste.
Maar hey... na wat onderzoek lijkt het zo te zijn dat kinderen waarvan de moeder heel erg misselijk was intelligenter blijken.
Nou, dan zou Joel heel dom moeten zijn, want ik ben geen dag misselijk geweest. Ik moest alleenniet langs een slager lopen. Ik was nogal gevoelig voor geurtjes. En dom is ie niet. Bewijs is geleverd.
Hij had wel gelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-valt-skileraar.html
quote:
welke!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
Pfff crash ook.
De Mr zit een enorm enge film te kijken, als in iets te realistisch