Hangt dr vanaf vanaf welke kant je komt hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
TT klopt volgens mij niet eens. de Minerva ligt achter de brug, net als het werk van oh-oh.
ja maar het is voor mij te ver, ik zit nml wel aan de andere kant van de brug en ze vroeg mij of ik dr nog een milkshake kwam brengenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
TT klopt volgens mij niet eens. de Minerva ligt achter de brug, net als het werk van oh-oh.
Jaaaaa, heerlijkquote:
Ik weet dat jij daaraan dacht.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht zelf meer aan ongewassen oksels en een droge muts
OMG jij bent ECHT stiekem een bejaarde hequote:
*zucht*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hangt dr vanaf vanaf welke kant je komt he![]()
Anyhoer, ik had ook wel badmutsen in de TT verwacht
Dadelijk vergeet ze nog haar duster uit te doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG jij bent ECHT stiekem een bejaarde he![]()
![]()
Mijn oma had zo'n klapstoel aan de muur hangen, maar daar kwam je velletje altijd tussen als je er op zat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:01 schreef Goodbye het volgende:
Zitten onder de douche lijkt me nou he-le-maal niks
Jij ging dan zitten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn oma had zo'n klapstoel aan de muur hangen, maar daar kwam je velletje altijd tussen als je er op zat.
Oma's derriere was zodanig reusachtig, dat ze er niets van voelde....maar mijn kleine degelijke zachte snoezelige billetjes vonden het nooit zo leuk
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG jij bent ECHT stiekem een bejaarde he![]()
![]()
Euj! Mijn TT, dus die mag ik veranderen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Die mods kunnen ook alles he. gewoon de tt veranderen
Maar m-m heb je het nou niet voor oh-oh over even over de brug te fietsen en haar een milkshake te brengen
Gastmodalarm, gastmodalarmquote:
Huuuuuuu ik zou al nooit bij anderen op zo een ding gaan zitten waar ze met de blote bibsebabs en flamoes op zitten , ook niet bij mn oma, ook niet bij mn oudersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn oma had zo'n klapstoel aan de muur hangen, maar daar kwam je velletje altijd tussen als je er op zat.
Oma's derriere was zodanig reusachtig, dat ze er niets van voelde....maar mijn kleine degelijke zachte snoezelige billetjes vonden het nooit zo leuk
Dan hou je vast niet van sauna he?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuu ik zou al nooit bij anderen op zo een ding gaan zitten waar ze met de blote bibsebabs en flamoes op zitten , ook niet bij mn oma, ook niet bij mn ouders
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dadelijk vergeet ze nog haar duster uit te doen.
ik geloof niet dat ze heel serieus was ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Die mods kunnen ook alles he. gewoon de tt veranderen
Maar m-m heb je het nou niet voor oh-oh over even over de brug te fietsen en haar een milkshake te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |