Iddquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo komt er nooit een meet.. als er stiekem mini meets georganiseerd worden;(
Het is geen ONZradio meet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo komt er nooit een meet.. als er stiekem mini meets georganiseerd worden;(
Schiedamquote:
Het is geen ONZradio meet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:43 schreef Nitrouz het volgende:
Waarom is die minimeet alleen voor genodigden?
Dat is altijd zo met minimeetsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:43 schreef Nitrouz het volgende:
Waarom is die minimeet alleen voor genodigden?
Waarom heeft iedereen het er dan overquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is geen ONZradio meet.
Ik ben zwart...quote:
Omdat meet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:43 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen het er dan over
Mooie wedstrijdquote:
TSquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:45 schreef Onufriev het volgende:
Hoe spel je het verkleinwoord van ghetto?
Ghetto'tjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:45 schreef Onufriev het volgende:
ghettotjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:45 schreef Onufriev het volgende:
stinkgatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:45 schreef Onufriev het volgende:
Rotterdamquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:45 schreef Onufriev het volgende:
Ik heb er net weer een gestuurd aan Mubarak.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
DM werkt weer
![]()
![]()
![]()
![]()
het lag niet aan mij.. was wat mis gegaan met mijn account... ik krijg ze weer gwoon in beeld..
ik hou van glowMouse...
sorry dit moest ik even kwijt
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
Ik vind het tijd worden voor huilende rappers!
Mijn vader heeft een winkel, hij is erg duur!
Hij is altijd open tot 5 uur..
Daarna is ie dicht.
Sorryquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:46 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Godverdomme, vanavond nog Match of the day zien, JE VERPEST HET!
Ik ben nu Psv - Ado aan het kijken,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:47 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Sorry4-0 voor in de eerste helft voor Arsenal
![]()
Toto
Thug life.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:47 schreef Viro het volgende:
Maare niks mis met ghetto's. Ik heb al kleine surinamer'tje in schilderwijk moeten overleven
Sorry posten en daarna nog het scoreverloop erbij 14.gif!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:47 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Sorry4-0 voor in de eerste helft voor Arsenal
![]()
Toto
Zo spelt de OP het zelf iigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:47 schreef Onufriev het volgende:
Oke dan kan ik 'm posten: Ghetto'tje spelenDegene die dat zei faalt nogal.
Wat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:47 schreef Onufriev het volgende:
Oke dan kan ik 'm posten: Ghetto'tje spelenDegene die dat zei faalt nogal.
Rode kaart voor Diabyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:47 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Sorry posten en daarna nog het scoreverloop erbij 14.gif!
Ik ga ook in een ghetto wonenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:47 schreef Viro het volgende:
Maare niks mis met ghetto's. Ik heb al kleine surinamer'tje in schilderwijk moeten overleven
Maar toch kan je nog posten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga ook in een ghetto wonen![]()
Deze heb ik lang niet gehoord op radio Onzin![]()
En volgens mij heb ik succesvol mn laptop vermoord
Gelukkig kan die ons niets meer makenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:48 schreef Viro het volgende:
over voetbal lullen word hier niet gewaardeerd door SWJ
wel foto's van je ghetto als hij af is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging vanmiddag met de scooter toeren, we gingen langs Keilandquote:
Hoezo? wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig kan die ons niets meer maken![]()
Die is zwartquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:48 schreef Viro het volgende:
over voetbal lullen word hier niet gewaardeerd door SWJ
Het is een murder in progress manquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar toch kan je nog posten?
Als je iets wil weten over ghetto'squote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Gewoon geen mod meerquote:
Is de helft van Fok! nu weg?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
SwJ is gebanned omdat hij minderjarige chicks regelde op fok
Wie is hier nou nog meer minderjarig danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Like a boss.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Lol ik ben Rotterdam gewend. Dan valt de ghetto van Emmen op zeker wel meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je iets wil weten over ghetto's
Bonkers word grijs gedraaid in de nacht/ochtend. Kan 'm ff niet meer horen.
R.I.P. laptop ;'(
Je bent in de war met huptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Wie doet dat nou niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Murp vernedert ons anaal, ze liet het ons al wat voelen zonet toen ze het topic sloot.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen hebben we murp en myraela. Myraela flikt ons niks want die is aardig
welk topic sloot zequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:51 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Murp vernedert ons anaal, ze liet het ons al wat voelen zonet toen ze het topic sloot.
Je hebt wel speciale voeten mangquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Deze dans is voor DV en mij
[ afbeelding ]
maat 69quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je hebt wel speciale voeten mang
je couple15.gif faalt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Deze dans is voor DV en mij
[ afbeelding ]
Dan valt Emmen zeker mee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol ik ben Rotterdam gewend. Dan valt de ghetto van Emmen op zeker wel mee
Dan heb ik heel wat gemistquote:[..]
Je bent in de war met hupt
Allemaal bier op de grondquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat ook, maar je glijd over de vloer
Begin van koelkast zn show, topic minuut of wat dicht om duidelijk te maken wat er gebeurd als we blijven baggerenquote:
Nee, zijn scheiding zit verkeerd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk echt Adolf Hitler?
quote:
Nee maar deze ui maakt mij herkenbaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk echt Adolf Hitler?
Misschien moet je hem de scheidingspapieren opnieuw toesturen dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, zijn scheiding zit verkeerd.
Moet je minder op black cocks googlenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh oh oh oh
Mn virusscan maakt opeens overuren
Dat is zeker waar ja, toch jammer dat je hem niet bentquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Nee maar deze ui maakt mij herkenbaar
Ewa mattie de volgende keer dat je met je thuisjongens door Zuilen heenrolt moet je 't effe zeggen hè.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Misschien moet je hem de scheidingspapieren opnieuw toesturen dan.
Ik kan hem altijd nog evenarenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is zeker waar ja, toch jammer dat je hem niet bent
Vandaag?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begin van koelkast zn show, topic minuut of wat dicht om duidelijk te maken wat er gebeurd als we blijven baggeren
Helemaal niet, je zit op fokquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:55 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik kan hem altijd nog evenaren
Laptop in veilige modus laten scannen naar virussen en scannen met malware byts is ook wel handigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh oh oh oh
Mn virusscan maakt opeens overuren
Ik moet nog veel weten over het levenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Helemaal niet, je zit op fok
Geen politicus die jou serieus neemt
Gelukkig wel, anders was ik wel erg oudquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik moet nog veel weten over het leven
3 jaar terugquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:57 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Die Jumpstyle remix hiervanMooie tijden
Woon je daar? Wanneer gaan we een keertje shoarma eten op de Straatweg?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ewa mattie de volgende keer dat je met je thuisjongens door Zuilen heenrolt moet je 't effe zeggen hè.
Jongetjes die stoer dachten te zijn omdat ze konden jumpenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:57 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Die Jumpstyle remix hiervanMooie tijden
Die mannetje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik ging vanmiddag met de scooter toeren, we gingen langs KeilandLombok
Zuilen
Ondiep
Overveg
Maarssen
Slechte smoes hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:58 schreef Viro het volgende:
oei oei oei, ben met mijn lenzen in slaap gevallen. Toch maar ff mijn lenzen schoonmaken, heb nu rode ogen, lijk wel stoned ;')
ohh de tijd gaat snelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:58 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Langer pikToen was ik 12. 5 jaar terug denk ik dang
Volgende week jongen, volgende week.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:58 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Woon je daar? Wanneer gaan we een keertje shoarma eten op de Straatweg?
hschtart em !!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgende week jongen, volgende week.
Ik heb zin in monopoly's show bedoel ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog de versie met guldens
Die ga ik straks afstellen, betere fades, beter geluid, zodat 'ie morgen zijn mannetje weer staat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb werkelijk waar meer zin in de verzoekjesautomaat
gesmoked zeg je alleen als je een Jonko rooktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Roken doe ik niet, heb maar 3 of 4 keer gesmoked in mijn hele leven.
Dat nummer van Buzzy Bus dat je zocht, dat was toch:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat je onderweg naar hier bent voor een goeie party?
?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:58 schreef Watertornado het volgende:
Waarom draai je dan weer niet Jump? Die is veel koeler!
Ik ben 22 maar lijk 12.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
gesmoked zeg je alleen als je een Jonko rookt
Waaruit je kunt concluderen dat het waarschijnlijk ook zo is, in vergelijking met mannen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Alle vrouwen vinden zich mentaal ouder
Omdat vrouwen iets denken is het zo?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Waaruit je kunt concluderen dat het waarschijnlijk ook zo is, in vergelijking met mannen.
Ontopic.
Met afkappen krijg je de beste discussies en altijd je gelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Waaruit je kunt concluderen dat het waarschijnlijk ook zo is, in vergelijking met mannen.
Ontopic.
Die ik draaide was Buzzy Bus. Buzzy Bus heeft echter meer nummers dan you don't stop.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat nummer van Buzzy Bus dat je zocht, dat was toch:
[..]
?
In hun hoofd welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Omdat vrouwen iets denken is het zo?
Ja, daarom vroeg ik of je "Jump" bedoelde.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die ik draaide was Buzzy Bus. Buzzy Bus heeft echter meer nummers dan you don't stop.
Net zoals dat Nirvana meer nummers heeft dan alleen Smells like teen spiritquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die ik draaide was Buzzy Bus. Buzzy Bus heeft echter meer nummers dan you don't stop.
Oh sorryquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, daarom vroeg ik of je "Jump" bedoelde.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zit er de komende 2 uur niet in denk ik
Ik deed hem vanmiddag nog een keer. 2 tellen voor die kwam moest ik mn zoon wegbrengenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef Viro het volgende:
[..]
was geniaal he, mijn rickroll en berichtje ?
Mentaal 20quote:sharon zegt:
*NOU FUCK
*JA IDD
*EDVEN DNEKEN
*WAT NOU
*IK BEN WEL MENTAAL 20
*
En anders nog deze:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh sorryIk dacht een of andere "jumpstyle" remix
![]()
Ja dat is hem
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik deed hem vanmiddag nog een keer. 2 tellen voor die kwam moest ik mn zoon wegbrengen
Dat is niet meetbaar, dus hoax.quote:
Ik herkende je bijna niet door je UIquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
alle mannen weten dat het niet zo is
Wheheheh, ik lag met mijn rickroll in bed en iedereen denken dat ragboer het had gedaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik deed hem vanmiddag nog een keer. 2 tellen voor die kwam moest ik mn zoon wegbrengen
Dat bedoelde ik dus met mijn hitlah uiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik herkende je bijna niet door je UI
Het was lichtelijk sarcastisch, want de UI had ik nog nooit gezien en dan kijk ik naar de usernamequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met mijn hitlah ui
Iedereen herkent me door hem
Dat was epic failquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Wheheheh, ik lag met mijn rickroll in bed en iedereen denken dat ragboer het had gedaan
Ik zou jou altijd herkennen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met mijn hitlah ui
Iedereen herkent me door hem
ik jou ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zou jou altijd herkennen hoor
Dat is nog genialerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Wheheheh, ik lag met mijn rickroll in bed en iedereen denken dat ragboer het had gedaan
Ik jou ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zou jou altijd herkennen hoor
quote:
Heb je iets met rick?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Een rick roll is altijd goed voor de dag
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:07 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik jou ook
Zelfs zonder je mooie hoofd
Sorry Huppelmutsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Zie je nou wel ajacied, het was wel geniaal. Want zie hupperl dr sig
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Zie je nou wel ajacied, het was wel geniaal. Want zie hupperl dr sig
ik durf te luisterenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:09 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ga film kijken! Ben er 10 uur weer.
Niet vergeten morgen van 4 tot 5 radio ONZ te luisteren, mijn debuut
Ja, Eggies is RotterdammerT.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:10 schreef sharr het volgende:
oh my god oh my god pleurt hem er door heen
Dat wordt watquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:09 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ga film kijken! Ben er 10 uur weer.
Niet vergeten morgen van 4 tot 5 radio ONZ te luisteren, mijn debuut
Hoe praat je dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ook, bijna dan, maar ik praat ook niet zo
Wie wil dat nietquote:
nee hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij bent toch aardig voor onze gemeenschap, niet topics sluiten?
komt misschien door het posten van de afgelopen dagen ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:15 schreef Zokunen het volgende:
Waarom ben ik zo vertiefd moe :S
Het is ffs pas 20:15
Niet zoveel rukken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:15 schreef Zokunen het volgende:
Waarom ben ik zo vertiefd moe :S
Het is ffs pas 20:15
Zou kunnen meespelenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:15 schreef Viro het volgende:
[..]
komt misschien door het posten van de afgelopen dagen ?
quote:
Ik ga echt voor jou "Mannenkoor karrespoor - Lekker op de trekker" aanvragenquote:
Heb ik vanochtend voor mijzelf al gedaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:16 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ga echt voor jou "Mannenkoor karrespoor - Lekker op de trekker" aanvragen
Tof nr is dagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:16 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ga echt voor jou "Mannenkoor karrespoor - Lekker op de trekker" aanvragen
Dan ga ik een ander kut boers nummer aanvragen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb ik vanochtend voor mijzelf al gedaan.
mijn foute plaat is kale kano.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Tof nr is dag
staat in mijn lijst van foute plaatjes
heb ninjaeditquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan ga ik een ander kut boers nummer aanvragen.
En Ajacied422, nee toe was ik aan het werk
Daar is niets fout aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mijn foute plaat is kale kano.
Dit is een garp, toch ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Tof nr is dag
staat in mijn lijst van foute plaatjes
Een afrikano is veel fouterquote:
Serieus.. ben gek op foute liedjesquote:
Waar was jij gisteren?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
Jullie zoeken een neger voor de rap?
Waarom in godsnaam?
hij komt een uur na de rap opdagenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
Jullie zoeken een neger voor de rap?
Waarom in godsnaam?
Altijd te laat die negersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:20 schreef Viro het volgende:
[..]
hij komt een uur na de rap opdagen ;')
Buitenshuis vandaar dat ik er niet was.quote:
oké,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Buitenshuis vandaar dat ik er niet was.
Wel optijd doorgeven voortaan als je op 't rooster staat en niet draaitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Buitenshuis vandaar dat ik er niet was.
Een van me beste vrienden is gewoon een kaaskop, maar op zijn te laat kom skills zou een luie neger nog jaloers zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:21 schreef Viro het volgende:
[..]
heel flauw hoor, maar ik ben er 1 die stipt is met tijden
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Een van me beste vrienden is gewoon een kaaskop, maar op zijn te laat kom skills zou een luie neger nog jaloers zijn
Half negen afspreken? Mag je blij zijn als hij er om half 10 is
Zo is een van mijn beste vrienden ook, maar hij is een buitenlander.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Een van me beste vrienden is gewoon een kaaskop, maar op zijn te laat kom skills zou een luie neger nog jaloers zijn
Je had gisteren een show pik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
Maar heb ik nog wat gemist? Heb de afgelopen 2 dagen geen enkel moment gehad om te internetten.
Ja ik ben donderdagavond vertrokken naar vrienden en dacht dat ik wel kon draaien. Maar ja vrijdagavond was het zo gezellig dat ik pas om 23:00 terug was.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wel optijd doorgeven voortaan als je op 't rooster staat en niet draait
Nee meen je dat nou?quote:
dat is wel heel ergquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
[inkoppertje]DAN DOE JE TOCH NOG EENS WAT![/inkoppertje]quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:25 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is wel heel erg
omg ben wel erg productief bezig op het forum
Oh herkenbaar, ik ben overgeplaatst naar een andere klas en daar beginnen ze om half 9 in plaats van half 10 zoals ik gewend was.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:27 schreef Zokunen het volgende:
[..]
[inkoppertje]DAN DOE JE TOCH NOG EENS WAT![/inkoppertje]![]()
Mijn aantal posts per dag worden steeds hogerquote:Top 20 in de ONZ Radio-reeks van vandaag tot en met 20:15 uur
01. 573 Ajacied422
02. 508 Knetterkrankjorum
03. 377 Huppelmuts
04. 348 Ragboer
05. 287 Viro
06. 198 Stokstaart
07. 195 djkoelkast
08. 162 Dromenvangertje
09. 153 sharr
10. 122 SperzieboonToon
11. 110 OhLaLa
12. 103 Dalando
13. 083 Frishe
14. 079 JApieman
15. 078 utopie
16. 069 ViezeFreddiey
17. 068 Nitrouz
18. 053 8108139dpths
19. 051 Spouwerranger
20. 043 ElmoFan
ik ga vandaag over de 610quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:28 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Mijn aantal posts per dag worden steeds hoger
Dat is anders, wij spraken dan per telefoon/sms af om te darten oid. en dan kwam ie dus een uur laterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh herkenbaar, ik ben overgeplaatst naar een andere klas en daar beginnen ze om half 9 in plaats van half 10 zoals ik gewend was.
Ik ben gewoon de hele week pas om half 10 komen opdagen.
dartenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat is anders, wij spraken dan per telefoon/sms af om te darten oid. en dan kwam ie dus een uur later
Nee, tot 22:00 eggstc dan marathon monopolyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:29 schreef sharr het volgende:
Is er om half negen een ander, of negen uur?
ajacied en ik zijn de opper postersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:28 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Mijn aantal posts per dag worden steeds hoger
Nou met vrienden ben ik meestal gewoon op tijd zeker s'avonds.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat is anders, wij spraken dan per telefoon/sms af om te darten oid. en dan kwam ie dus een uur later
En hoeveel daarvan was inhoudelijk?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ga vandaag over de 610van gisteren
Oh okequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, tot 22:00 eggstc dan marathon monopoly
Ik ben de opper spammer!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ajacied en ik zijn de opper posters
ik van de bagger, jij van de inhoud\\quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ajacied en ik zijn de opper posters
goeie vraagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:30 schreef sharr het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan was inhoudelijk?
0,053712%quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Post werden gemaakt toen SWJ nog in zijn nest lag, dus er waren in principe geen regels voor posten op dat momentquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Swj ontwijken is leukquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Post werden gemaakt toen SWJ nog in zijn nest lag, dus er waren in principe geen regels voor posten op dat moment
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Post werden gemaakt toen SWJ nog in zijn nest lag, dus er waren in principe geen regels voor posten op dat moment
Als antwoord: geen enkele?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Meer dan een half topic vol blubberen, snap nog steeds niet hoe ik dat gered hebquote:
jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
Oh ik dacht ik draai vannacht nog even.
Maar er is dus een marathon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |