Iddquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo komt er nooit een meet.. als er stiekem mini meets georganiseerd worden;(
Het is geen ONZradio meet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo komt er nooit een meet.. als er stiekem mini meets georganiseerd worden;(
Schiedamquote:
Het is geen ONZradio meet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:43 schreef Nitrouz het volgende:
Waarom is die minimeet alleen voor genodigden?
Dat is altijd zo met minimeetsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:43 schreef Nitrouz het volgende:
Waarom is die minimeet alleen voor genodigden?
Waarom heeft iedereen het er dan overquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is geen ONZradio meet.
Ik ben zwart...quote:
Omdat meet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:43 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen het er dan over
Mooie wedstrijdquote:
TSquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:45 schreef Onufriev het volgende:
Hoe spel je het verkleinwoord van ghetto?
Ghetto'tjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:45 schreef Onufriev het volgende:
ghettotjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:45 schreef Onufriev het volgende:
stinkgatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:45 schreef Onufriev het volgende:
Rotterdamquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:45 schreef Onufriev het volgende:
Ik heb er net weer een gestuurd aan Mubarak.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
DM werkt weer
![]()
![]()
![]()
![]()
het lag niet aan mij.. was wat mis gegaan met mijn account... ik krijg ze weer gwoon in beeld..
ik hou van glowMouse...
sorry dit moest ik even kwijt
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
Ik vind het tijd worden voor huilende rappers!
Mijn vader heeft een winkel, hij is erg duur!
Hij is altijd open tot 5 uur..
Daarna is ie dicht.
Sorryquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:46 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Godverdomme, vanavond nog Match of the day zien, JE VERPEST HET!
Ik ben nu Psv - Ado aan het kijken,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:47 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Sorry4-0 voor in de eerste helft voor Arsenal
![]()
Toto
Thug life.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:47 schreef Viro het volgende:
Maare niks mis met ghetto's. Ik heb al kleine surinamer'tje in schilderwijk moeten overleven
Sorry posten en daarna nog het scoreverloop erbij 14.gif!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:47 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Sorry4-0 voor in de eerste helft voor Arsenal
![]()
Toto
Zo spelt de OP het zelf iigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:47 schreef Onufriev het volgende:
Oke dan kan ik 'm posten: Ghetto'tje spelenDegene die dat zei faalt nogal.
Wat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:47 schreef Onufriev het volgende:
Oke dan kan ik 'm posten: Ghetto'tje spelenDegene die dat zei faalt nogal.
Rode kaart voor Diabyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:47 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Sorry posten en daarna nog het scoreverloop erbij 14.gif!
Ik ga ook in een ghetto wonenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:47 schreef Viro het volgende:
Maare niks mis met ghetto's. Ik heb al kleine surinamer'tje in schilderwijk moeten overleven
Maar toch kan je nog posten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga ook in een ghetto wonen![]()
Deze heb ik lang niet gehoord op radio Onzin![]()
En volgens mij heb ik succesvol mn laptop vermoord
Gelukkig kan die ons niets meer makenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:48 schreef Viro het volgende:
over voetbal lullen word hier niet gewaardeerd door SWJ
wel foto's van je ghetto als hij af is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging vanmiddag met de scooter toeren, we gingen langs Keilandquote:
Hoezo? wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig kan die ons niets meer maken![]()
Die is zwartquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:48 schreef Viro het volgende:
over voetbal lullen word hier niet gewaardeerd door SWJ
Het is een murder in progress manquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar toch kan je nog posten?
Als je iets wil weten over ghetto'squote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Gewoon geen mod meerquote:
Is de helft van Fok! nu weg?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
SwJ is gebanned omdat hij minderjarige chicks regelde op fok
Wie is hier nou nog meer minderjarig danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Like a boss.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Lol ik ben Rotterdam gewend. Dan valt de ghetto van Emmen op zeker wel meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je iets wil weten over ghetto's
Bonkers word grijs gedraaid in de nacht/ochtend. Kan 'm ff niet meer horen.
R.I.P. laptop ;'(
Je bent in de war met huptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Wie doet dat nou niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Murp vernedert ons anaal, ze liet het ons al wat voelen zonet toen ze het topic sloot.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen hebben we murp en myraela. Myraela flikt ons niks want die is aardig
welk topic sloot zequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:51 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Murp vernedert ons anaal, ze liet het ons al wat voelen zonet toen ze het topic sloot.
Je hebt wel speciale voeten mangquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Deze dans is voor DV en mij
[ afbeelding ]
maat 69quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je hebt wel speciale voeten mang
je couple15.gif faalt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Deze dans is voor DV en mij
[ afbeelding ]
Dan valt Emmen zeker mee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol ik ben Rotterdam gewend. Dan valt de ghetto van Emmen op zeker wel mee
Dan heb ik heel wat gemistquote:[..]
Je bent in de war met hupt
Allemaal bier op de grondquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat ook, maar je glijd over de vloer
Begin van koelkast zn show, topic minuut of wat dicht om duidelijk te maken wat er gebeurd als we blijven baggerenquote:
Nee, zijn scheiding zit verkeerd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk echt Adolf Hitler?
quote:
Nee maar deze ui maakt mij herkenbaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk echt Adolf Hitler?
Misschien moet je hem de scheidingspapieren opnieuw toesturen dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, zijn scheiding zit verkeerd.
Moet je minder op black cocks googlenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh oh oh oh
Mn virusscan maakt opeens overuren
Dat is zeker waar ja, toch jammer dat je hem niet bentquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Nee maar deze ui maakt mij herkenbaar
Ewa mattie de volgende keer dat je met je thuisjongens door Zuilen heenrolt moet je 't effe zeggen hè.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Misschien moet je hem de scheidingspapieren opnieuw toesturen dan.
Ik kan hem altijd nog evenarenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is zeker waar ja, toch jammer dat je hem niet bent
Vandaag?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begin van koelkast zn show, topic minuut of wat dicht om duidelijk te maken wat er gebeurd als we blijven baggeren
Helemaal niet, je zit op fokquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:55 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik kan hem altijd nog evenaren
Laptop in veilige modus laten scannen naar virussen en scannen met malware byts is ook wel handigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh oh oh oh
Mn virusscan maakt opeens overuren
Ik moet nog veel weten over het levenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Helemaal niet, je zit op fok
Geen politicus die jou serieus neemt
Gelukkig wel, anders was ik wel erg oudquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik moet nog veel weten over het leven
3 jaar terugquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:57 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Die Jumpstyle remix hiervanMooie tijden
Woon je daar? Wanneer gaan we een keertje shoarma eten op de Straatweg?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ewa mattie de volgende keer dat je met je thuisjongens door Zuilen heenrolt moet je 't effe zeggen hè.
Jongetjes die stoer dachten te zijn omdat ze konden jumpenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:57 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Die Jumpstyle remix hiervanMooie tijden
Die mannetje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik ging vanmiddag met de scooter toeren, we gingen langs KeilandLombok
Zuilen
Ondiep
Overveg
Maarssen
Slechte smoes hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:58 schreef Viro het volgende:
oei oei oei, ben met mijn lenzen in slaap gevallen. Toch maar ff mijn lenzen schoonmaken, heb nu rode ogen, lijk wel stoned ;')
ohh de tijd gaat snelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:58 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Langer pikToen was ik 12. 5 jaar terug denk ik dang
Volgende week jongen, volgende week.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:58 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Woon je daar? Wanneer gaan we een keertje shoarma eten op de Straatweg?
hschtart em !!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgende week jongen, volgende week.
Ik heb zin in monopoly's show bedoel ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog de versie met guldens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |