abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2011 @ 00:18:02 #201
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_92486298
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:16 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Mwoah, als je niet wil investeren in woonruimte vlakbij de locatie waar je vijf dagen per week moet zijn, dan moet je ook niet mauwen dat je reistijd hebt.

[..]

Vanaf de hele campus kun je in vijf minuten bij de Refter zijn. Eten halen vijf minuten, kwartier eten en vijf minuten terug lopen. Ken hendig. En als je dat niet redt, neem je boterhammen mee. Hoe dan ook, ik zou het niet eens durven vragen om de planning van iedereen aan te passen zodat ik m'n trein ofzo kan halen. Ik kies er toch zelf voor om te studeren, dan kost het maar wat tijd.

[..]

Op PM's publiceren staat toch ook een ban? :P
Die laatste vraag! :'(
pi_92491350
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:16 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Mwoah, als je niet wil investeren in woonruimte vlakbij de locatie waar je vijf dagen per week moet zijn, dan moet je ook niet mauwen dat je reistijd hebt.

[..]

Vanaf de hele campus kun je in vijf minuten bij de Refter zijn. Eten halen vijf minuten, kwartier eten en vijf minuten terug lopen. Ken hendig. En als je dat niet redt, neem je boterhammen mee. Hoe dan ook, ik zou het niet eens durven vragen om de planning van iedereen aan te passen zodat ik m'n trein ofzo kan halen. Ik kies er toch zelf voor om te studeren, dan kost het maar wat tijd.

[..]

Op PM's publiceren staat toch ook een ban? :P
Het zijn masterstudenten, het meisje in kwestie hoeft bijv alleen nog op maandag naar de uni. Zij was overigens niet degene die de vraag stelde, dat was een ander meisje. Maar iedereen vond het prettiger om om 18.00 te beginnen zodat iedereen wat eerder thuis is.. Inclusief de docent.
Dus het ging niet eens om de trein.
En dan zijn er 3 die dan minder lang kunnen eten en dan ga je daarop een hele groep van 40 man blokkeren, want echt de meerderheid wilde gewoon om 18.00 beginnen.

En over die kortere pauze, ik kan zo 's avonds een langere pauze juist wel gebruiken :)
pi_92491443
Spinoza 01.11 is dat op de eerste verdieping van spinoza?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 09:40:28 #204
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_92491668
Volgens mij wel :)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 09:52:44 #205
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_92491942
Wtf, iemand heeft op onze voordeur (die niet van buiten open kan, want geen sleutel meer van) aan de binnenkant een briefje geplakt met 'AUB na 22.30 niet meer gebruiken' :')

Als wij dat nou ook doen hier op de deur, kan er na 22.30 niemand meer naar buiten :')
pi_92492293
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 09:52 schreef IrishBastard het volgende:
Wtf, iemand heeft op onze voordeur (die niet van buiten open kan, want geen sleutel meer van) aan de binnenkant een briefje geplakt met 'AUB na 22.30 niet meer gebruiken' :')

Als wij dat nou ook doen hier op de deur, kan er na 22.30 niemand meer naar buiten :')
Dat was ik :) Omdat ik recht met mijn hoofd boven die deur lig en ik letterlijk mijn bed uit dender wanneer die deur dicht gaat. Die kan gewoon niet zacht dicht. En ik heb de gebruikers van die deur na 22:30 al gevraagd of het zachter kon, maar blijkbaar kan dat niet ofzo. Dus ik was er klaar mee, en vandaar het briefje.
Ik ben een meisje =)
pi_92493778
Ik ben er ook klaar mee dat iedereen bij ons de deur hard dichtklapt ook al kan die wel zacht dicht :')
Houdt ook geen hond rekening mee :)

Wij hangen toch ook niet zo'n briefje op :')
pi_92493835
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben er ook klaar mee dat iedereen bij ons de deur hard dichtklapt ook al kan die wel zacht dicht :')
Houdt ook geen hond rekening mee :)

Wij hangen toch ook niet zo'n briefje op :')
Ik denk dat de deur naar de dijk toe wel even wat harder dichtklapt dan die beneden. En anders hangen jullie ook een briefje op :')
Lijkt me niet handig deze discussie hier te voeren.
Ik ben een meisje =)
pi_92494083
Die onder kan wel zacht dicht maar dat doet haast niemand :') Dat is juist het mooie, ze kunnen er wel wat aan doen maar dat doet haast niemand..
Die onder jou kan alleen hard dicht dus kunnen mensen er niet veel aan doen, imo.

Dat is het nadeel als je in een huis met veel mensen woont :s)
pi_92494223
Poe poe, wij hebben ook zo'n jankerd in ons flatgebouw wonen, of de deuren minder hard dicht kunnen. Lekker fucking boeiend. Het is een flatgebouw, doe je niets aan.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2011 @ 11:14:42 #211
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_92494480
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
Poe poe, wij hebben ook zo'n jankerd in ons flatgebouw wonen, of de deuren minder hard dicht kunnen. Lekker fucking boeiend. Het is een flatgebouw, doe je niets aan.
Die moet je gewoon even toespreken in de lift! *O*
pi_92494669
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:14 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Die moet je gewoon even toespreken in de lift! *O*
Hebben we niet :{
pi_92494714
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
Dat dus :P Dat is het risico als je met meerdere mensen in een gebouw leeft :P Dan moet je in een hutje op de hei gaan wonen :P
pi_92494766
Alsof je geen rekening kan houden met elkaar in een huis.
Ik ben een meisje =)
pi_92494834
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:21 schreef Dupje het volgende:
Alsof je geen rekening kan houden met elkaar in een huis.
Tuurlijk wel, maar overal briefjes (onredelijke imho) ophangen gaat beetje te fur.
pi_92494917
Ik ga ook niet meer reageren, heeft geen zin mensen erin te betrekken die er helemaal niks mee te maken hebben, ik bespreek het wel met de mensen hier in huis. KLAAR
Ik ben een meisje =)
pi_92494964
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:26 schreef Dupje het volgende:
Ik ga ook niet meer reageren, heeft geen zin mensen erin te betrekken die er helemaal niks mee te maken hebben, ik bespreek het wel met de mensen hier in huis. KLAAR
Sorry, wilde je niet boos maken ofzo :o
pi_92495001
Ik ben niet boos, vind het alleen vervelend als er dingen hier in huis op fok besproken worden. De hele situatie is dan uit de context.
Ik ben een meisje =)
pi_92495088
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:28 schreef Dupje het volgende:
Ik ben niet boos, vind het alleen vervelend als er dingen hier in huis op fok besproken worden. De hele situatie is dan uit de context.
Begrijpelijk. Enige wat ik nu zie is dat iemand een briefje ophangt met, 'deze deur niet meer gebruiken. Kan me voorstellen dat ik hier en daar een nuance mis. Op zijn zachts gezegd.

Zal me er voortaan minder mee bemoeien ;)
pi_92495170
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:30 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Begrijpelijk. Enige wat ik nu zie is dat iemand een briefje ophangt met, 'deze deur niet meer gebruiken. Kan me voorstellen dat ik hier en daar een nuance mis. Op zijn zachts gezegd.

Zal me er voortaan minder mee bemoeien ;)
Hihi dankje, komt goed :)
Ik ben een meisje =)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 11:33:15 #221
192683 AMDB
Visionair.
pi_92495205
Is het niet mogelijk om rubbers ofzo in de deurpost aan te brengen of iets anders dat de knal van de deur dempt?
pi_92495467
Ik denk persoonlijk dat er weinig nuance en context aan is :') Je hebt gewoon in een (oud gehorig) huis "last" van elkaar :')

Zoals ik zeg de benedendeur, ofwel de deur die het meeste gebruikt wordt, wordt ook nooit zachtjes dichtgedaan.. Hebben wij ook last van, ik word daar snachts, sochtends ook wakker van, maar je doet er niks aan.. Ander voorbeeld de keuken is zaterdag schoongemaakt en is ook al weer een bende.. Het schiet gewoon totaal niet op bij ons in huis.. Je kan wel opmerkingen en briefjes en weet ik veel wat maken maar dat heeft gewoon geen nut :')

Verder vind ik zo'n briefje echt heel kinderachtig. Ook al heb je ze al eerder aangesproken, blijkbaar ben jij de enige die er last van heeft, dus wie moet zich dan aan wie aanpassen is de vraag :P
pi_92495573
Wel grappig dat men vindt dat je rekening moet houden met het feit dat iedereen eerder klaar wil zijn met college, maar dat dat dan weer niet geld voor het zachtjes doen in huis zodat een ander een goede nachtrust heeft c_/
Maar het lijkt me idd vnl prive voor jullie huis....wat dupje al zei ;)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 11:46:08 #224
192683 AMDB
Visionair.
pi_92495612
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:44 schreef Laysa het volgende:
Wel grappig dat men vindt dat je rekening moet houden met het feit dat iedereen eerder klaar wil zijn met college, maar dat dat dan weer niet geld voor het zachtjes doen in huis zodat een ander een goede nachtrust heeft c_/
Scherp :D
pi_92495707
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:44 schreef Laysa het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd ook ik heb jullie ook vaak genoeg zien klagen over herrie in huis en andere dingen die m.i. horen bij een oud huis/studentenhuis.. Maarja!

Het lijkt wel terrasweer jongens! *O*
The rock candy's melted, only diamonds now remain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')