Die laatste vraag!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, als je niet wil investeren in woonruimte vlakbij de locatie waar je vijf dagen per week moet zijn, dan moet je ook niet mauwen dat je reistijd hebt.
[..]
Vanaf de hele campus kun je in vijf minuten bij de Refter zijn. Eten halen vijf minuten, kwartier eten en vijf minuten terug lopen. Ken hendig. En als je dat niet redt, neem je boterhammen mee. Hoe dan ook, ik zou het niet eens durven vragen om de planning van iedereen aan te passen zodat ik m'n trein ofzo kan halen. Ik kies er toch zelf voor om te studeren, dan kost het maar wat tijd.
[..]
Op PM's publiceren staat toch ook een ban?
Het zijn masterstudenten, het meisje in kwestie hoeft bijv alleen nog op maandag naar de uni. Zij was overigens niet degene die de vraag stelde, dat was een ander meisje. Maar iedereen vond het prettiger om om 18.00 te beginnen zodat iedereen wat eerder thuis is.. Inclusief de docent.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, als je niet wil investeren in woonruimte vlakbij de locatie waar je vijf dagen per week moet zijn, dan moet je ook niet mauwen dat je reistijd hebt.
[..]
Vanaf de hele campus kun je in vijf minuten bij de Refter zijn. Eten halen vijf minuten, kwartier eten en vijf minuten terug lopen. Ken hendig. En als je dat niet redt, neem je boterhammen mee. Hoe dan ook, ik zou het niet eens durven vragen om de planning van iedereen aan te passen zodat ik m'n trein ofzo kan halen. Ik kies er toch zelf voor om te studeren, dan kost het maar wat tijd.
[..]
Op PM's publiceren staat toch ook een ban?
Dat was ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:52 schreef IrishBastard het volgende:
Wtf, iemand heeft op onze voordeur (die niet van buiten open kan, want geen sleutel meer van) aan de binnenkant een briefje geplakt met 'AUB na 22.30 niet meer gebruiken'
Als wij dat nou ook doen hier op de deur, kan er na 22.30 niemand meer naar buiten
Ik denk dat de deur naar de dijk toe wel even wat harder dichtklapt dan die beneden. En anders hangen jullie ook een briefje opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben er ook klaar mee dat iedereen bij ons de deur hard dichtklapt ook al kan die wel zacht dicht
Houdt ook geen hond rekening mee
Wij hangen toch ook niet zo'n briefje op
Die moet je gewoon even toespreken in de lift!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
Poe poe, wij hebben ook zo'n jankerd in ons flatgebouw wonen, of de deuren minder hard dicht kunnen. Lekker fucking boeiend. Het is een flatgebouw, doe je niets aan.
Hebben we nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die moet je gewoon even toespreken in de lift!
Dat dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
Poe poe, wij hebben ook zo'n jankerd in ons flatgebouw wonen, of de deuren minder hard dicht kunnen. Lekker fucking boeiend. Het is een flatgebouw, doe je niets aan.
Tuurlijk wel, maar overal briefjes (onredelijke imho) ophangen gaat beetje te fur.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:21 schreef Dupje het volgende:
Alsof je geen rekening kan houden met elkaar in een huis.
Sorry, wilde je niet boos maken ofzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:26 schreef Dupje het volgende:
Ik ga ook niet meer reageren, heeft geen zin mensen erin te betrekken die er helemaal niks mee te maken hebben, ik bespreek het wel met de mensen hier in huis. KLAAR
Begrijpelijk. Enige wat ik nu zie is dat iemand een briefje ophangt met, 'deze deur niet meer gebruiken. Kan me voorstellen dat ik hier en daar een nuance mis. Op zijn zachts gezegd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:28 schreef Dupje het volgende:
Ik ben niet boos, vind het alleen vervelend als er dingen hier in huis op fok besproken worden. De hele situatie is dan uit de context.
Hihi dankje, komt goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Enige wat ik nu zie is dat iemand een briefje ophangt met, 'deze deur niet meer gebruiken. Kan me voorstellen dat ik hier en daar een nuance mis. Op zijn zachts gezegd.
Zal me er voortaan minder mee bemoeien
Scherpquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:44 schreef Laysa het volgende:
Wel grappig dat men vindt dat je rekening moet houden met het feit dat iedereen eerder klaar wil zijn met college, maar dat dat dan weer niet geld voor het zachtjes doen in huis zodat een ander een goede nachtrust heeft![]()
Maar het lijkt me idd vnl prive voor jullie huis....wat dupje al zei
Ik dacht eerlijk gezegd ook ik heb jullie ook vaak genoeg zien klagen over herrie in huis en andere dingen die m.i. horen bij een oud huis/studentenhuis.. Maarja!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:44 schreef Laysa het volgende:
Wel grappig dat men vindt dat je rekening moet houden met het feit dat iedereen eerder klaar wil zijn met college, maar dat dat dan weer niet geld voor het zachtjes doen in huis zodat een ander een goede nachtrust heeft![]()
Maar het lijkt me idd vnl prive voor jullie huis....wat dupje al zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |