Ik voorzie een nieuwe YouTube hit: "Will it dishwash".quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Sander het volgende:
In de handleiding van mijn nieuwe blender: "Mogen alle onderdelen in de vaatwasser?"
"Ja, behalve de motorunit. Maak deze schoon met een vochtige doek".
Wat voor een klapjostie ben je als je je complete blender in de vaatwasser douwt, met stekkers en al
Klinkt wel als een tof projectje!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:39 schreef Dupje het volgende:
Hihi, heb me net met cello aangemeld bij Lorrainvillewww.lorrainville.nl
Ja he!quote:
En wanneer hoor jij of je mee mag doen?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef Dupje het volgende:
De liedjes van Lorrainville zijn bekendZe zijn zelfs door bekende mensen uit de muziekwereld geschreven (Bertolf, Ilse de Lange, Anneke van Giersbergen en Peter Slager van Blof)! Vet
Volgens mij kan dat nog even duren. De leadzangers zijn ook al bekend, maar ze gaan alles instrument voor instrument opbouwen. En als zij denken "hey, hier past een cello bij", dan gaan ze de aanmeldingen checken.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:07 schreef Difficult het volgende:
[..]
En wanneer hoor jij of je mee mag doen?
Ah en dan nog hopen dat je word gekozen uit alle aanmeldingenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:10 schreef Dupje het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat nog even duren. De leadzangers zijn ook al bekend, maar ze gaan alles instrument voor instrument opbouwen. En als zij denken "hey, hier past een cello bij", dan gaan ze de aanmeldingen checken.
Klopt, ik weet alleen dat er maar weinig strijkers zijn aangemeld, dus denk dat ik best kans maakquote:Op maandag 7 februari 2011 15:12 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ah en dan nog hopen dat je word gekozen uit alle aanmeldingen
Ongeveer?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:23 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, in ieder geval 1 vak gehaald afgelopen periode. Was het vak waar ik dat ICT & Samenleving verslag voor moest maken 2 weken terug. Had ongeveer een 7 als eindcijfer
Discriminatie!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Behoorlijk, ze zijn ook alledrie blond
Ik was altijd heel snel klaar met dat soort lui. Studeer je nou omdat je iets wil bereiken in je leven, of studeer je om je tijd zo goed mogelijk in te plannen? Studie betekent investering en aanpassen (en niet alle aanpassing van anderen verwachten), daar profiteer je later zelf van.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
oh my, we hadden hier net de discussie of we voortaan niet om 18.00 mochten beginnen zodat wat mensen de bus eerder kunnen halen, zodat ze een trein kunnen halen, aangezien ze anders er een uur langer over doen om thuis te komen
Nu waren er 3 mensen die tot half 6 college hadden en nog willen eten. En daarom gaan we nu om 18.10 beginnen ipv 18.15 en dan ook een kortere pauze.. Omdat 3 mensen niet binnen een half uurtje kunnen eten
Als je nog naar De Refter e.d. moet, dan ben je snel meer kwijt denk ik. En daarbij, nu is het toch ook opgelost, gewoon de pauze tussendoor korter.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je hebt je eten toch wel binnen een half uur op of niet dan?
quote:Hallo Sander,
Ik kan al enige tijd (lees: jaar of 3?) niet op het forum i.v.m. een ban. Mijn welgemeende excuses en hopelijk kun je er voor zorgen dat ik weer kan reageren!
Groet,
Mwoah, als je niet wil investeren in woonruimte vlakbij de locatie waar je vijf dagen per week moet zijn, dan moet je ook niet mauwen dat je reistijd hebt.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja en dan zeggen degene later van; dan moeten die mensen die de trein moeten halen maar op kamers gaan wonenDat zit er toch ook niet voor iedereen in of wel
Vanaf de hele campus kun je in vijf minuten bij de Refter zijn. Eten halen vijf minuten, kwartier eten en vijf minuten terug lopen. Ken hendig. En als je dat niet redt, neem je boterhammen mee. Hoe dan ook, ik zou het niet eens durven vragen om de planning van iedereen aan te passen zodat ik m'n trein ofzo kan halen. Ik kies er toch zelf voor om te studeren, dan kost het maar wat tijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je nog naar De Refter e.d. moet, dan ben je snel meer kwijt denk ik. En daarbij, nu is het toch ook opgelost, gewoon de pauze tussendoor korter.
Op PM's publiceren staat toch ook een ban?quote:
Die laatste vraag!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, als je niet wil investeren in woonruimte vlakbij de locatie waar je vijf dagen per week moet zijn, dan moet je ook niet mauwen dat je reistijd hebt.
[..]
Vanaf de hele campus kun je in vijf minuten bij de Refter zijn. Eten halen vijf minuten, kwartier eten en vijf minuten terug lopen. Ken hendig. En als je dat niet redt, neem je boterhammen mee. Hoe dan ook, ik zou het niet eens durven vragen om de planning van iedereen aan te passen zodat ik m'n trein ofzo kan halen. Ik kies er toch zelf voor om te studeren, dan kost het maar wat tijd.
[..]
Op PM's publiceren staat toch ook een ban?
Het zijn masterstudenten, het meisje in kwestie hoeft bijv alleen nog op maandag naar de uni. Zij was overigens niet degene die de vraag stelde, dat was een ander meisje. Maar iedereen vond het prettiger om om 18.00 te beginnen zodat iedereen wat eerder thuis is.. Inclusief de docent.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, als je niet wil investeren in woonruimte vlakbij de locatie waar je vijf dagen per week moet zijn, dan moet je ook niet mauwen dat je reistijd hebt.
[..]
Vanaf de hele campus kun je in vijf minuten bij de Refter zijn. Eten halen vijf minuten, kwartier eten en vijf minuten terug lopen. Ken hendig. En als je dat niet redt, neem je boterhammen mee. Hoe dan ook, ik zou het niet eens durven vragen om de planning van iedereen aan te passen zodat ik m'n trein ofzo kan halen. Ik kies er toch zelf voor om te studeren, dan kost het maar wat tijd.
[..]
Op PM's publiceren staat toch ook een ban?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |