abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92495751
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:48 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Ik dacht eerlijk gezegd ook ik heb jullie ook vaak genoeg zien klagen over herrie in huis en andere dingen die m.i. horen bij een oud huis/studentenhuis.. Maarja!

Het lijkt wel terrasweer jongens! *O*
Heeeeeerlijk O+
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_92495770
Ja maar af en toe klagen moet :P Maar zoals ik zeg, iets er van zeggen heeft toch geen nut..
En tuurlijk kan je best rekening met elkaar houden, maar wat ik net zei, hoe verhoud zich dat :P Als maar 1 persoon er last van heeft en 5 personen willen er gebruik van maken bij wijze van, moeten die 5 personen zich dan aanpassen of die ene persoon.. Dat vond ik gewoon een interessante discussie :P

Maar goed verder is het een prive situatie dus het zal allemaal wel, bedoel het verder ook helemaal niet om Dup af te vallen ofzo hoor!
pi_92495840
Ik ga misschien wel even in de zon zitten op het balkon O+
pi_92495850
He jammer, ik wilde al een popcorn.gif plaatje plaatsen ;)

Maar goede discussie is het wel, is het het recht van de nummers of van fatsoen om het simpel te zeggen :P
pi_92495927
Ik had die deur allang dicht gemetseld :P
pi_92495961
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:55 schreef Laysa het volgende:
Ik had die deur allang dicht laten metselen :P
pi_92495983
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:56 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat kost weer meer geld....
pi_92495990
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
He jammer, ik wilde al een popcorn.gif plaatje plaatsen ;)

Maar goede discussie is het wel, is het het recht van de nummers of van fatsoen om het simpel te zeggen :P
Daar doelde ik dus vooral op, en zelfde met gister, de meerderheid wil eerder beginnen.. 3 mensen willen langer eten.. Dan gaat het verder niet om de redenen. maar wie moet zich aan wie aanpassen.. Dat vind ik gewoon interessant :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 11:57:09 #234
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_92496003
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar af en toe klagen moet :P Maar zoals ik zeg, iets er van zeggen heeft toch geen nut..
En tuurlijk kan je best rekening met elkaar houden, maar wat ik net zei, hoe verhoud zich dat :P Als maar 1 persoon er last van heeft en 5 personen willen er gebruik van maken bij wijze van, moeten die 5 personen zich dan aanpassen of die ene persoon.. Dat vond ik gewoon een interessante discussie :P

Maar goed verder is het een prive situatie dus het zal allemaal wel, bedoel het verder ook helemaal niet om Dup af te vallen ofzo hoor!
In dit geval lijkt het me voor die ene persoon moeilijk om zich aan te passen, die zit/ligt er toch. Die andere vijf kunnen best rustig doen. En als dat niet kan omdat de deur tyfusherrie maakt, moet dáár misschien iets aan gebeuren ipv die symptoombestrijding van nu: verplaatsen van het probleem.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_92496120
Jup :P Maar vraag me af of dat gaat werken aangezien het oude klote deuren zijn :')

Maar zelfde discussie hadden we laatst over de verwarming via de mail.. een meisje bleef tot 01.00 op en had het snachts dus koud. De meeste gaan rond 23.00 naar bed en dan is een slaap temperatuur van 18 graden wel prettig.. Toch gaat de kachel nu voor die ene persoon pas om 23.00 uit..

Maar wat ik zeg, ons huis is echt leuk verder hoor, maar mensen aanspreken op dingen gaat gewoon niet, wat dat betreft is iedereen gewoon ontzettend egoistisch :P
Zolang zij er maar geen last van hebben :P Ach en met die voordeur beneden heb ik ook wel leren leven, maar af en toe moet je er gewoon over klagen als het weer te irritant wordt :P
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2011 @ 12:01:04 #236
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_92496136
Fiks de deur en plak een briefje op de mond van Yasha! Gelieven niet meer openen na 22.30! :P
pi_92496167
Ze zien mij nooit na half 11 dus ;)
pi_92496177
En fucking terecht. yash. Elk studentenhuis waar ik in gewoond heb met meer dan 3 mensen is het zo. Kwestie van de aanhouder wint. En lekker asociaal zijn.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:30:48 #239
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_92497035
In mijn bunker Klooster kan je een bom afsteken en je hoort niks.
Fear is the grease of society.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:33:51 #240
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_92497148
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:30 schreef vogelkooi het volgende:
In mijn bunker Klooster kan je een bom afsteken en je hoort niks.
Daar ben ik wel jaloers op. Bij ons hoor je zowel de voordeur als de achterdeur altijd, daar word ik dus ook regelmatig kort van wakker. Maar ja, leven en laten leven. Ik doe vast ook wel dingen die m'n huisgenoten niet bevallen :).
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_92497275
hier ook O+ rust O+ godzijdank O+
Ja doei.
pi_92497664
Ach mijn gordijnen laten alle licht door dus daar word ik wakker van.. De deuren van alle kamers op deze verdieping piepen dat hoor ik ook.. Als iemand de voordeur te hard dichttrekt is dat onder mijn hoofd ongeveer.. De schoonmaakster maakt me ook wekelijks wakker door als een malle met de stofzuiger in het rond te rennen... Ik kan er allemaal wel tegen hoor, heurt erbij! Ben wel blij met m'n huisgenoten, wij hebben maar 2 regels geloof ik.. als jij/jouw gasten iets kapot maakt/maken dan betaal/fix je dat.. en na 01:00 op je geluidsoverlast letten. ^O^
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_92497746
Mijn bovenbuurman (die er net woont) heeft niet alle spullen van de voorgaande bewoner opgeruimd gok ik. Mijn bewijs voor deze stelling is het volgende:

Sinds vorige week woensdag hoor je een onnatuurlijk geknal door het gebouw geassocieerd met verhuizingen. Dus ging ik op onderzoek uit. Blijkt er een ketting aan de balustrade van zijn balkon te hangen, met een of ander dienblad (waarschijnlijk voor planten or some shit) dat met een meedogenloze kracht tegen het balkon blijft beuken. Dag en nacht. Gevoed door de de onuitputtelijke energiebron die men wind noemt. Heerlijk O+

Maar hoor je mij klagen? Neen. Ik woon in een stad, dan gebeurt die shit.
pi_92497888
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:54 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn bovenbuurman (die er net woont) heeft niet alle spullen van de voorgaande bewoner opgeruimd gok ik. Mijn bewijs voor deze stelling is het volgende:

Sinds vorige week woensdag hoor je een onnatuurlijk geknal door het gebouw geassocieerd met verhuizingen. Dus ging ik op onderzoek uit. Blijkt er een ketting aan de balustrade van zijn balkon te hangen, met een of ander dienblad (waarschijnlijk voor planten or some shit) dat met een meedogenloze kracht tegen het balkon blijft beuken. Dag en nacht. Gevoed door de de onuitputtelijke energiebron die men wind noemt. Heerlijk O+

Maar hoor je mij klagen? Neen. Ik woon in een stad, dan gebeurt die shit.
Ik vind jou anders verdomd veel herrie maken...het galmt de hele straat door...rotjong }:|
pi_92497931
je hoeft niet alles maar te slikken omdat je in een stad/studentenhuis woont. Het is geven en nemen, zo hoef je niet te gaan zeiken over iemand die loopt of muziek luistert in een gehorig huis en mag je ook verwachten dat jij dat gewoon kunt doen, maar WAT is nou de moeite om als je die deur uit gaat, even een paar seconden te nemen om te zorgen dat die deur wat voorzichtiger in het slot gaat, en dan ook alleen maar na 22.30, als je daar iemand die de volgende dag gewoon vroeg op mag een plezier mee doet...
Ja doei.
pi_92497978
Of een deurdranger op die deur monteren
Of laten monteren voor Hosti :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:03:02 #247
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_92497995
Het klapt er wel op hier hè :')
ik post een bericht over een briefje waarvan ik niet weet wie het opgehangen heeft, en we krijgen een halve huiselijke rel :') als de context duidelijk was geweest had ik het voor huissfeer wellicht niet geplaatst, maarja als het een andere huisgenoot was geweest was er weer geen probleem geweest om er over te posten. wel een beetje dubbel zo :(
pi_92498020
Oh mij maakt het allemaal niet uit hoor, ik snap wel dat dat vervelend is.. Ik dacht meer aan dat ik al eerder een best aantal posts heb zien langskomen over huisgenoten en last hebben van waarbij ik zelf denk mwah zo heel erg is dat ook niet. Maarja dat is ook per persoon verschillend.

En verder is het allemaal niet zo interessant..
Ik heb gisteren in de Study Store een boek gereserveerd dat uitverkocht was, zou hopelijk volgende week komen.. Krijg net een mailtje dat ie er al is ^O^
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_92498035
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:03 schreef IrishBastard het volgende:
Het klapt er wel op hier hè :')
ik post een bericht over een briefje waarvan ik niet weet wie het opgehangen heeft, en we krijgen een halve huiselijke rel :') als de context duidelijk was geweest had ik het voor huissfeer wellicht niet geplaatst, maarja als het een andere huisgenoot was geweest was er weer geen probleem geweest om er over te posten. wel een beetje dubbel zo :(
That's life :*
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:13:30 #250
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_92498365
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 13:04 schreef Laysa het volgende:

[..]

That's life :*
No shit :')
vind het alleen wel jammer dat er kennelijk niet door iedereen gerelativeerd kan worden wat hier gepost wordt waardoor ik rekening zou moeten houden wat ik hier wel of niet neerzet. voel ik weinig voor eigenlijk, los van deze kwestie :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')