Heeeeeerlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd ook ik heb jullie ook vaak genoeg zien klagen over herrie in huis en andere dingen die m.i. horen bij een oud huis/studentenhuis.. Maarja!
Het lijkt wel terrasweer jongens!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:55 schreef Laysa het volgende:
Ik had die deur allang dicht laten metselen
Daar doelde ik dus vooral op, en zelfde met gister, de meerderheid wil eerder beginnen.. 3 mensen willen langer eten.. Dan gaat het verder niet om de redenen. maar wie moet zich aan wie aanpassen.. Dat vind ik gewoon interessantquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
He jammer, ik wilde al een popcorn.gif plaatje plaatsen![]()
Maar goede discussie is het wel, is het het recht van de nummers of van fatsoen om het simpel te zeggen
In dit geval lijkt het me voor die ene persoon moeilijk om zich aan te passen, die zit/ligt er toch. Die andere vijf kunnen best rustig doen. En als dat niet kan omdat de deur tyfusherrie maakt, moet dáár misschien iets aan gebeuren ipv die symptoombestrijding van nu: verplaatsen van het probleem.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar af en toe klagen moetMaar zoals ik zeg, iets er van zeggen heeft toch geen nut..
En tuurlijk kan je best rekening met elkaar houden, maar wat ik net zei, hoe verhoud zich datAls maar 1 persoon er last van heeft en 5 personen willen er gebruik van maken bij wijze van, moeten die 5 personen zich dan aanpassen of die ene persoon.. Dat vond ik gewoon een interessante discussie
Maar goed verder is het een prive situatie dus het zal allemaal wel, bedoel het verder ook helemaal niet om Dup af te vallen ofzo hoor!
Daar ben ik wel jaloers op. Bij ons hoor je zowel de voordeur als de achterdeur altijd, daar word ik dus ook regelmatig kort van wakker. Maar ja, leven en laten leven. Ik doe vast ook wel dingen die m'n huisgenoten niet bevallenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:30 schreef vogelkooi het volgende:
In mijn bunker Klooster kan je een bom afsteken en je hoort niks.
Ik vind jou anders verdomd veel herrie maken...het galmt de hele straat door...rotjongquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:54 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn bovenbuurman (die er net woont) heeft niet alle spullen van de voorgaande bewoner opgeruimd gok ik. Mijn bewijs voor deze stelling is het volgende:
Sinds vorige week woensdag hoor je een onnatuurlijk geknal door het gebouw geassocieerd met verhuizingen. Dus ging ik op onderzoek uit. Blijkt er een ketting aan de balustrade van zijn balkon te hangen, met een of ander dienblad (waarschijnlijk voor planten or some shit) dat met een meedogenloze kracht tegen het balkon blijft beuken. Dag en nacht. Gevoed door de de onuitputtelijke energiebron die men wind noemt. Heerlijk![]()
Maar hoor je mij klagen? Neen. Ik woon in een stad, dan gebeurt die shit.
That's lifequote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:03 schreef IrishBastard het volgende:
Het klapt er wel op hier hè![]()
ik post een bericht over een briefje waarvan ik niet weet wie het opgehangen heeft, en we krijgen een halve huiselijke relals de context duidelijk was geweest had ik het voor huissfeer wellicht niet geplaatst, maarja als het een andere huisgenoot was geweest was er weer geen probleem geweest om er over te posten. wel een beetje dubbel zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |