Ik denk dat dat komt omdat als je het binnen doet het nogal smerig wordtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:27 schreef ukga het volgende:
Ik weet ook niet waar de drang vandaan komt om dit te doen zodra ik naar buiten ga.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:29 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat als je het binnen doet het nogal smerig wordt
Ik spuug op straatmarokkanenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:29 schreef Bushalte het volgende:
Ik spuug op straat net als een Marokkaan.
Dus pas ná die drie seconden wordt het ordinair en tokkie-achtig. Vreemd is dat eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:27 schreef ukga het volgende:
Wat mij laatst opviel, is dat wanneer ik mijn huis verlaat / de deur uit ga, dat ik binne 3 seconde dat ik buiten sta, gespuugd heb(rochel, geen kots).
Ik heb geen idee waarom ik dit dwangmatig trekje heb, maar ik ging er over nadenken, en ik heb dit altijd al gedaan volgens mij. Verder spuug ik niet op straat omdat het uiterst ordinair en tokkie-achtig is.
Je moet ook je schoenen uitdoen binnenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:31 schreef Taartjeh het volgende:
Zo vies he als ik op de stoep loop dicht bij de stad en er allemaal kots op de grond lig, en ik daar dus door heen loop en dan later in mijn slaap kamer pats met die zelfde schoenen![]()
BLEGH
De tering ziekte aan vieze kotsers .
naja, in mijn tuin ziet niemand het (ik verlaat me crib meestal via de achterdeur)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus pas ná die drie seconden wordt het ordinair en tokkie-achtig. Vreemd is dat eigenlijk.
Ja maar als ik mij aankleed wil ik wel even zien of de outfit ook met mijn schoenen match!..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:32 schreef Skonk het volgende:
[..]
Je moet ook je schoenen uitdoen binnenKon je dat zelf niet bedenken
Beetje in je eigen tuin staan te fluimen. Gádver.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:32 schreef ukga het volgende:
naja, in mijn tuin ziet niemand het (ik verlaat me crib meestal via de achterdeur)
dus dan ziet niemand het. Snapje?
ik weet hetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Beetje in je eigen tuin staan te fluimen. Gádver.
Uggs passen overal bijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:34 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ja maar als ik mij aankleed wil ik wel even zien of de outfit ook met mijn schoenen match!..
Maar sinds dat ik er dus bij na heb gedacht dat ik door vieze kots liep heb ik dat achter wegen gelaten .
Binnen 3 seconden heb jij buiten iets gevonden om op te spugen, wat geen straat is?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:27 schreef ukga het volgende:
Wat mij laatst opviel, is dat wanneer ik mijn huis verlaat / de deur uit ga, dat ik binne 3 seconde dat ik buiten sta, gespuugd heb(rochel, geen kots).
Ik heb geen idee waarom ik dit dwangmatig trekje heb, maar ik ging er over nadenken, en ik heb dit altijd al gedaan volgens mij. Verder spuug ik niet op straat omdat het uiterst ordinair en tokkie-achtig is.
Ik weet ook niet waar de drang vandaan komt om dit te doen zodra ik naar buiten ga.
hebben meer mensen dit?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:28 schreef Jahr00n het volgende:
ik spuug zo ongeveer iedere minuut als ik op de fiets zit.
Even voor je gefix'd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:50 schreef Zechs het volgende:
[..]
Stel je niet aan, echte tokkies spugen gewoon.
Ik ben verder helemaal geen tokkie, ik heb er eigenlijk een hekel aanquote:
ik ook;)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:28 schreef Jahr00n het volgende:
ik spuug zo ongeveer iedere minuut als ik op de fiets zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef Micson het volgende:
Na het roken van een heerlijk sigaretje heb ik hier wel last van
ik zal zo een pakje kopenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef HUORATRON het volgende:
[..]
Dit.
Als TS nou gaat roken heeft hij een geldig excuus..
Af en toe? Het is alleen maar erger geworden!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef ukga het volgende:
Zowat 2 jaar later merk ik af en toe nog steeds deze slechte eigenschap van mij
ik spuug altijd als het slijmerig genoeg is om te blijven hangenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:27 schreef ukga het volgende:
hebben meer mensen dit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |