Voor jou en sands wel ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:42 schreef Michelangelo2 het volgende:
Jup, eigenlijk een beetje te makkelijk![]()
Thriller ook maarja tellen we niet mee hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:49 schreef Patch het volgende:
The Abominal Dr. Phibes
Dr. Phibes Rides Again
Basil, The Great Mouse Detective
Edward Scissorhands
House on Haunted Hill
House of Wax?
Thriller
Jij denkt aan Christopher Leequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:50 schreef DragonFodder het volgende:
Hij zit in al die hammer horrorfilms, toch?
Dracula
Bride of dracula
Frankenstein
Bride of frankenstein
The swamp thing
Bride of the swamp thing
The wolfman
Bride of the wolfman
The mummy
Bride of the mummy
Random monster
Bride of random monster
Ach ja...quote:
Welke dan? Hound of the baskervilles?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef Patch het volgende:
Hij zal ook wel in een Sherlock Holmes-film zitten
The Fly klopt jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:59 schreef Patch het volgende:
die zou ik gegokt hebben inderdaad, maar ik roep snel nog The Fly
De reden dat maar 1 titel noemde. Wilde niet zo een punt wegkapen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:59 schreef Patch het volgende:
die zou ik gegokt hebben inderdaad, maar ik roep snel nog The Fly
Ik dacht dat het Peter Greene was (uit bijvoorbeeld Blue Streak). Ik vond het al zo gek dat het in zwartwit was. Faalhaas.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:42 schreef Doff het volgende:
En Ladri di Bicicletta is een film die iedereen zou moeten kennen
hihihiquote:
Geen je hebt alles nuquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:47 schreef Doff het volgende:
Hehe, jezus, dat is echt matig.
Hoeveel nog?
Misschien nog een pic wat nu begin ik te twijfelenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef Doff het volgende:
Het is toch een heel bekende film. Denk dat iedereen de titel wel kent.
En als jij 'um al niet weetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:27 schreef Sands het volgende:
Er komt niks bovendrijven...echt geen flauw idee
Nee, wat een verrassing héquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:31 schreef Sands het volgende:
Nog steeds geen ideeen Fox weet het ook niet
Ik wist dat het recent was maar verder was ik compleet cluelessquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef Doff het volgende:
Ik hoopte ook dat het zwartwit iedereen op het verkeerde been zou zetten. Griffith vind ik dan wel weer vrij extreem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |