Dat is 1.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:27 schreef wyccie het volgende:
Man on a wire.
En dan houdt het voor mij al op.
Vast wel, maar daar krijg ik zeker geen punt voor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat je er nog wel 3 op zijn minst zal herkennen.
Dat is toevalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:31 schreef wyccie het volgende:
't Valt op dat je vaak tevoorschijn komt als er dames in z/w te zien zijn.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet zeker wie het is.
Mission Impossible
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef Baszh het volgende:
Pirates of the Caribean: Curse of the Black Pearl
Bitchslapped cpt. Sparrow ofniet.
lamers +1quote:
loooooooolquote:Op zondag 6 februari 2011 00:08 schreef lamers het volgende:
Welke film staat het hoogst genoteerd als je op imdb bij het keyword Female Frontal Nudity kijkt?
Hint: hij staat in de imdb top 250
quote:
Ik was ook al even aan het nadenken wanneer dat precies voorkwam.quote:
Dat het mijn niet opviel, wil zeggen dat ik het niet bepaald opwindend context zagquote:Op zondag 6 februari 2011 00:57 schreef Patch het volgende:
'douche'-scenes, rondrennen op het plein, seks met Schindler en seks met Ralph Fiennes
mwah, ik moest langer nadenken over de laatste 2 en ik heb POTC voluit geschreven..quote:
Je had ook nog Star wars: The Phantom Menace kunnen typenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:12 schreef Patch het volgende:
[..]
mwah, ik moest langer nadenken over de laatste 2 en ik heb POTC voluit geschreven..
Klopt, valt me tegen van me dat ik er nu pas achter kom...quote:Op zondag 6 februari 2011 01:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Je had ook nog Star wars: The Phantom Menace kunnen typen
Achja Portman en Knightley lijken in die film wel heel veel op elkaar dat het bijna eng isquote:Op zondag 6 februari 2011 01:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Klopt, valt me tegen van me dat ik er nu pas achter kom...
Blijft wel een leuk stukje triviaquote:Op zondag 6 februari 2011 01:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Achja Portman en Knightley lijken in die film wel heel veel op elkaar dat het bijna eng is
Te laatquote:Op zondag 6 februari 2011 01:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Deja vu
Malcolm x
American gangster
Man on fire
Training day
Book of eli
Taking of panhem 1 2 3
Inside man
Oh rly! Op een iPad kun je niet zo snel typenquote:
JD = James Dean?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Oh rly! Op een iPad kun je niet zo snel typen
En het helpt niet dat ik een halve fles JD achterover heb.
Ik zit hier aan mijn 2e fles Bordeaux, dus zo helder zie ik ook niet meerquote:Op zondag 6 februari 2011 01:29 schreef DragonFodder het volgende:
Jack Daniels. James dean kun je niet drinken (toch?)
Ja hoor, dit had ik natuurlijk kunnen verwachtenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja hoor, dit had ik natuurlijk kunnen verwachten
Deze wist ik toevallig wel, al heb ik hem (uiteraard) niet gezienquote:Op zondag 6 februari 2011 01:31 schreef Baszh het volgende:
Rebel without a cause... verder zal ik niet komen.
Ik zie de gelijkenisquote:
Ja..kan iemand Flitspaal even wakker bellen.quote:
Of Doff en Patch. Van mij hoeven jullie iig niks te verwachtenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:48 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ja..kan iemand Flitspaal even wakker bellen.
Dat weten wequote:Op zondag 6 februari 2011 01:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of Doff en Patch. Van mij hoeven jullie iig niks te verwachten
nope. Is een film die jonger dan 10 jaar oud is.quote:Op zondag 6 februari 2011 09:13 schreef HilarityEnsues het volgende:
Kirk Bogarde en James Stewart? Niet dat ik daar enige films van kan opnoemen?
Nu nog de filmquote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Dustin Hofman en Robert Redford? Maar de film weet ik niet :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |