Ja, ik heb echt goed geslapen, ik slaap de laatste tijd sowieso steeds beter, gelukkig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je niet veel geslapen afgelopen nacht?
Meer bier drinken!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Een iq van 25... waar kan ik tekenen?
A oke... dat had het kunnen zijn....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt goed geslapen, ik slaap de laatste tijd sowieso steeds beter, gelukkig.
Uhm bij degene die het geopend heeft, denk ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik weet wel waar het door komtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A oke... dat had het kunnen zijn....
Heb je al gegeten? Of veel nadenkwerk? Zorgen over examens?
Gelukkig weet ik dat je een grapje maaktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik vrijwillig voor lobotomiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm bij degene die het geopend heeft, denk ik
ben anders bloedserieusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat je een grapje maakt
dat gaat me net wat te ver, maar kan me er wat bij voorstellen.quote:
ik wil ik wil ik wil.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat gaat me net wat te ver, maar kan me er wat bij voorstellen.
Een Evie plantje, die heb ik nog niet!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:52 schreef Evie het volgende:
[..]
ik wil ik wil ik wil.
Is eigenlijk het enige wat ik nog wil
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel waar het door komtmaar daar wil ik het liever niet over hebben.
Ik kan me niet voorstellen dat je te dom wilt zijn om je broek op te trekken.quote:
Weekje wachten kan je me ophalenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een Evie plantje, die heb ik nog niet!
heel zorgeloos bestaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je te dom wilt zijn om je broek op te trekken.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel waar het door komtmaar daar wil ik het liever niet over hebben.
Ik zou het niet willen. Nooit van mijn leven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |