Hoe is het met Varken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de afgelopen weken slaap ik mezelf dood
Pff ik weet in iig hoe GMP enzo werktquote:
die is dood op het moment.. maar verder is ze nog steeds een trutquote:
Ik ben nauwkeurig, als iets me interesseert.. procedures volgen kan ik.. en een teamplayer kan ik zijn als het een leuk team isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff ik weet in iig hoe GMP enzo werkt![]()
Voor dit soort werk moet je heel nauwkeurig zijn. Verder zal je heel goed iedere keer nauwgezet de procedures moeten volgen.
Teamplayer
En nog een paar van dat soort dingen. Als je dat niet hebt kan je het wel vergeten.
Een combinatie van bronnen en indrukkenquote:
Hooglied is een aanraderquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet.. ik ben nog bij Genesis hoofdstuk 4 ofzo.. Ik slaap er wel goed door
Mooi zoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die is dood op het moment.. maar verder is ze nog steeds een trut
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel erg benieuwd ben naar die bronnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een combinatie van bronnen en indrukken
[..]
Hooglied is een aanrader
Das gemeen, das zielig voor je laptop man..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:51 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, valt niet mee, internetten terwijl er een puppy over je laptop loopt of hem probeert op te eten
Nog niet een heel juist beeld?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:51 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb nog niet een heel juist beeld van Samzz, misschien morgen dan dus toch het treinkaartje maar inzetten voor bestemming Enschede
Puppyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:51 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, valt niet mee, internetten terwijl er een puppy over je laptop loopt of hem probeert op te eten
Ja maar kan niet boos worden op haar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das gemeen, das zielig voor je laptop man..
quote:
Enige idee wat GMP is?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben nauwkeurig, als iets me interesseert.. procedures volgen kan ik.. en een teamplayer kan ik zijn als het een leuk team is
Jij zeker met die domme rotkop van jequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, sorry, we zijn niet allemaal 100% kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |