Ik begrijp dat ook nooit. Wij stuurden toch ook gewoon Edsilia rombley en Hind?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zou niet weten waarom de inzendingen van Noorwegen altijd in het Noors/Engels met witblonde meisjes moeten zijn .... zij is ook gewoon Noorse.
Ze is alleen geboren in Kenia en op haar vierde/vijfde verhuisd naar Noorwegen.
Hele mooie meid.
Het is misschien heel erg nageaapt van Shakira ... maar dit liedje vind ik wel leuker dan 'Waka Waka'.
Mag wat mij betreft zeker naar de finale.
Je hebt gewoon een suffe smaak. En geen ritmegevoel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:49 schreef Boldface het volgende:
Ik vind het bagger, terwijl ik de Noorse inzendingen van 2008, 2009 en 2010 alle drie geweldig vond (vooral die van 2008). Ik snap echt niet dat Noorwegen zoiets debiels stuurt, maar ik verwacht het (helaas) wel gaat scoren.
Ah, jij linkte het ook al meteen aan Jessy Matador.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet vaker bij mijn eerste gevoel blijven als ik de OP zo lees
Ik functioneer al zo'n 8 jaar als toetsenist in bands, dus dat laatste zal wel meevallen, anders hadden ze me er wel uit getrapt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Je hebt gewoon een suffe smaak. En geen ritmegevoel.
Dat is al helemaal zo'n kulargument. Wat je wil zeggen is dat je vindt dat zwarte mensen niet voor Noorwegen moeten optreden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:26 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik functioneer al zo'n 8 jaar als toetsenist in bands, dus dat laatste zal wel meevallen, anders hadden ze me er wel uit getrapt.
Over smaak valt niet te twisten, maar ik vind het nummer van Noorwegen bedroevend slecht. Een liedje dat echt helemaal niks om het lijf heeft. Prachtig dat jij uitgekauwde drie-akkoorden-liedjes kunt waarderen, maar ik vind het allesbehalve origineel. Er zijn honderden nummers gemaakt met dezelfde akkoorden; verzin iets beters.
Ook past het nummer totaal niet bij Noorwegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |