quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef The_Dean het volgende:
Ja, een Les Paul is altijd goed natuurlijk
Laat dan eens horen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:30 schreef SickBitch het volgende:
[..]
Haha ja goed he :p En hij speelt ook nog eens lekker
Als Dean zegt, past bij je haar, dan wil ik dat wel zien natuurlijk...quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:53 schreef Witchfynder het volgende:
Willen jullie niet allemaal opzichtig SickBitch's fotoboek kapot bezoeken?.
nah...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef Witchfynder het volgende:
Vinden jullie ook niet dat SickBitch nu eigenlijk een filmpje moet posten dat ze 'I Wanna Rock' speelt?.
Nice! Geef even een seintje als je die Blues jr wegdoet voor een net prijsjequote:Op donderdag 10 februari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Ha, die van mij heb ik pas verkocht. Zelfde prijs, alleen dan met ook upgraded tuners en electronica.
Ik heb nu dit speeltje gekocht en binnenkort gaat de blues jr eruit:
[ afbeelding ]
Ligt eraan wat een net prijsje is...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nice! Geef even een seintje als je die Blues jr wegdoet voor een net prijsje
Ik heb er nog geen zin in, ben nog niet helemaal beterquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Cynic het volgende:
Er worden überhaupt te weinig filmpjes gemaakt.
Wat heb je in je hoofd?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ligt eraan wat een net prijsje is...
heb nie eens een cam hier om op te kunnen nemen...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Cynic het volgende:
Er worden überhaupt te weinig filmpjes gemaakt. Wie doet iets van Paul Gilbert?
Klinkt vet! Enige wat ik aan te merken heb, is dat het nu wel echt een zang-nummer is. Misschien iets meer instrumentale plekken? Maar klinkt echt goed!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei nieuw liedje af
Uiteraard weer geen geniale opname kwaliteit maar gaat weer om het idee
Benieuwd wat jullie ervan vinden
Thnxquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:29 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Klinkt vet! Enige wat ik aan te merken heb, is dat het nu wel echt een zang-nummer is. Misschien iets meer instrumentale plekken? Maar klinkt echt goed!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:20 schreef mr-green het volgende:
Ik wil wel graag mijn buren te vriend houden ;-) Als ik na een tijdje beter geluid wil kan ik altijd nog een andere amp nemen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:19 schreef -Menn0- het volgende:
Jawel joh gewoon doen!
Alleen niet achteraf komen janken dat het niks is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |