De GFS Crunchy PAFs. Hebben een hoop gedaan voor de Epiphone SG van onze ex-gitarist.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:55 schreef Rpol het volgende:
Zie hier regelmatig voorbij komen dat er iemand iets bij GuitarFetish heeft besteld. Hoe zijn de gitaarpickups van hun? Zit er namelijk over te denken om mijn Epi LP een pickup upgrade te geven.
Speel voornamelijk rock classics van Led Zeppelin, black sabbath, GNR, metallica, pearl jam etc en wat nieuwere zooi als Kings of Leon, Queens of the Stone Age, Foo Fighters etc.
Ruiger dan metallica wordt het niet. Naar welke pickups zou ik dan moeten kijken en is het een upgrade tov. de stock epiphone pickups?
Is goed dude. Als je in de buurt woont mag je ook gerust eens komen testen hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:12 schreef mr-green het volgende:
@Dean Ik ga je set in mijn gedachten houden. Ziet er zeker goed uit.
GFS Crunchy Pats! Superfijne elementen! Al in verschillende gitaren gehad en gezet. En wat Witchfynder zegt inderdaad.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:55 schreef Rpol het volgende:
Zie hier regelmatig voorbij komen dat er iemand iets bij GuitarFetish heeft besteld. Hoe zijn de gitaarpickups van hun? Zit er namelijk over te denken om mijn Epi LP een pickup upgrade te geven.
Speel voornamelijk rock classics van Led Zeppelin, black sabbath, GNR, metallica, pearl jam etc en wat nieuwere zooi als Kings of Leon, Queens of the Stone Age, Foo Fighters etc.
Ruiger dan metallica wordt het niet. Naar welke pickups zou ik dan moeten kijken en is het een upgrade tov. de stock epiphone pickups?
Dean MLCousticquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:45 schreef Muchachooo het volgende:
De vent die dit bedacht heeft woont tegenwoordig hopelijk werkloos onder een brug...
[ afbeelding ]
Juist minder gain. Dit klinkt op de een of andere manier te smooth.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik zou d'r wat meer distortion/overdrive opzetten. Ik ken het lied verder niet echt maargoed.
Ik wil zequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:54 schreef Witchfynder het volgende:
Te koop!
[ afbeelding ]
Epiphone SG Korina met GFS Crunchy PAF in de brug. Electronica pas nog nagelopen. Compleet met hardcase, snaren en die andere units die je op de foto ziet.
Nu slechts 350,-
Daarnaast nog een Epiphone SG Special (zwart), afgesteld en met upgraded electronica (en elementen) door onze eigen Dean!
Nu maar 200,-
Meer info? PM me! De gitaren zijn van een vriend van me en wonen nu nog in Barendrecht.
Waag het niet die gitaar nog 'ns te postenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:54 schreef Witchfynder het volgende:
Te koop!
[ afbeelding ]
Epiphone SG Korina met GFS Crunchy PAF in de brug. Electronica pas nog nagelopen. Compleet met hardcase, snaren en die andere units die je op de foto ziet.
Nu slechts 350,-
Daarnaast nog een Epiphone SG Special (zwart), afgesteld en met upgraded electronica (en elementen) door onze eigen Dean!
Nu maar 200,-
Meer info? PM me! De gitaren zijn van een vriend van me en wonen nu nog in Barendrecht.
Verleidelijk inderdaad!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef blckbb het volgende:
[..]
Waag het niet die gitaar nog 'ns te posten
Die allemaal bij elkaar plus:quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:07 schreef The_Dean het volgende:
Dat ding is zo mooi! En speelt grandioos!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow nice hoeveel was je ervoor kwijt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Ha, die van mij heb ik pas verkocht. Zelfde prijs, alleen dan met ook upgraded tuners en electronica.
Ik heb nu dit speeltje gekocht en binnenkort gaat de blues jr eruit:
[ afbeelding ]
http://www.thomann.de/nl/fender_65_deluxe_reverb.htmquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:16 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wow nice hoeveel was je ervoor kwijt?
Bohh duur spul.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/fender_65_deluxe_reverb.htm
Beetje jammer dat daar geen geluid uitkomt...quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:52 schreef The_Dean het volgende:
Als ik zoveel geld had kocht ik zoiets
[ afbeelding ]
Wel uit mijn JCM900 Lead 1960A cab die er onder staatquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Beetje jammer dat daar geen geluid uitkomt...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Ha, die van mij heb ik pas verkocht. Zelfde prijs, alleen dan met ook upgraded tuners en electronica.
Ik heb nu dit speeltje gekocht en binnenkort gaat de blues jr eruit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef blckbb het volgende:
[..]
Waag het niet die gitaar nog 'ns te posten
[frans accent]quote:
VET ! De Twisted Sister signaturequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft deze:
[ afbeelding ]
Speelt ze wel metal op.
Die heb iiiik! En daar speel ik idd metal opquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
VET ! De Twisted Sister signature![]()
![]()
[ afbeelding ]
Metal gitaarmeisjequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef SickBitch het volgende:
[..]
Die heb iiiik! En daar speel ik idd metal op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |