Leuk!!quote:
heheh lurk dan maar meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Leuk!!
Maar ik wil nog niet meepostenDan raak ik heeeeeelemaal gehyperfocused en dan word Henry heeeeelemaaal gek
Dus ik wacht tot we minstens een datum hebben
Topquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het waait lekker!
en hebben een heeeeeerlijke relax kamer
vanmiddag helemaal uitgewaaid
De avonden: http://www.recensieweb.nl(...)lijke+herhaling.htmlquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh lurk dan maar mee
willen jullie nog in 2011 trouwen of in 2012??
is zeer zeker de moeite waard voor een romantisch weekendje weg!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Top![]()
En kamer zier er goed uit
he! hij heeft ja gezegd.. dus gaan plannen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:34 schreef Fha het volgende:
[..]
De avonden: http://www.recensieweb.nl(...)lijke+herhaling.html
Oh ik wil best in 2011 hoorMaar dat is financieel onmogelijk. Ik hoop dat meneer in 2012 wil
Maar dat hangt er ook maar net vanaf wat voor bui hij heeft
![]()
Hij moet ook even aan het idee wennenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:36 schreef Barretje80 het volgende:
he! hij heeft ja gezegd.. dus gaan plannen!
en.. je gaat pas sparen als je een datum hebt
en dan blijkt dat je ineens enorm veel kan sparen!
mja.. als je weet wat e budget is weet je wat je kan doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij moet ook even aan het idee wennenAnders gaat het allemaal te snel en daar houdt hij niet van
![]()
Misschien als je allebei een inkomen hebt jaDat is bij ons niet het geval haha
7000 euroquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. als je weet wat e budget is weet je wat je kan doen
en als je op een kasteel wilt trouwen of het feest in het clubhuis van de plaatselijke scouting wilt houden.. dat scheelt nogalen.. in het topic zaten ook mensen die voor 7000 een volwaardige bruiloft hebben gedaan!
Incl feest/diner??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef Fha het volgende:
[..]
7000 euroMijn god zeg. Ik wil niet meer dan de helft daarvan kwijt zijn hahahaha
Ja inclusief diner inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Incl feest/diner??
Of doe je dat thuis?
hmm..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef Fha het volgende:
[..]
7000 euroMijn god zeg. Ik wil niet meer dan de helft daarvan kwijt zijn hahahaha
Gaat erom dat jullie een mooie dag hebben iddquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja inclusief diner inderdaadEn dat betekend dus dat we in moeten leveren op een aantal dingen, maar ach, dat geeft niet
De gastenlijst gaat waarschijnlijk gehalveerd worden in ieder gevalquote:
Nee hoor D!quote:
We willen gewoon graag trouwenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaat erom dat jullie een mooie dag hebben idd![]()
En hoe je dat invult moet je helemaal zelf weten
Tuuurlijk!!quote:
hehehquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
De gastenlijst gaat waarschijnlijk gehalveerd worden in ieder gevalVerder dan dat ben ik nog even niet
Ok, was al bang dat het ladies-night wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor D!Leuk dat je er bent!!
entertain usquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ok, was al bang dat het ladies-night was
Nee ik krijg niks en hij ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:46 schreef Barretje80 het volgende:
heheh
3500 voor de bruiloft dus..
naar stadhuis en daarna een diner..
feest voor zo'n 30 personen??
en je trouwjurk krijg je van pa en ma??
en hij het pak van pa en ma?
en ken je mensen die foto's gaan nemen? (gratis)
en ringen.. worden dat zilveren?
en je trouwauto neem je je eigen auto voor?
Als student?? Lastig iddquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
We willen gewoon graag trouwenEen bruiloft van 7000 euro of meer is gewoon niet realistisch als student en al helemaal niet omdat alleen ik mogelijkheid heb tot sparen. Geen zin om nog tien jaar te wachten, dus dan gewoon kleiner en minder uitgebreid
Mooiste dag ooit word het toch wel
en anders doen we het toch over 25 jaar nog een keer dunnetjes over als we dat willen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |