abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92402410
quote:
11s.gif Op zondag 6 februari 2011 09:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh, da's best kut. Is dat vaker?
Ik merk het alleen in het weekend, doordeweeks gaat ie naar een creche oid volgens mij.
Ik hoor wel dat hij door de woonkamer en keuken rent en schreeuwt, maar het is niet zo dat ik me er aan stoor ofzo. Als het mijn kind was zou ik 'm alleen geen schoenen aantrekken binnen :+

Ik ben gestrand, krijg de wielen niet onder het ladenblok :( en dat moet wel, want anders is het niet dezelfde hoogte als het bureau. Ik snap het niet, op het plaatje staat "clic'k" maar er klikt niks. Ze vallen er gewoon onderuit :'( Ook nog na aanvaring met m'n hamer.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 6 februari 2011 @ 10:47:50 #252
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92402545
Laat maar. Stukje over leven en laten leven.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_92402882
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 10:47 schreef Tinkepink het volgende:
Laat maar. Stukje over leven en laten leven.
Ik heb het stukje gemist omdat ik naar mijn werk fietste, ik kan het niet meer met je eens zijn. Leven en laten leven. Als een ander er tenminste geen last van heeft. Ik ben een avondmens, maar als ik in de nacht zin heb in muziek zet ik ook mijn hoofdtelefoon op en zing niet mee. (Dat kan ik overdag ook beter laten overigens :+ ). Op zondagochtend vroeg verwacht ik dezelfde stilte.
  zondag 6 februari 2011 @ 11:04:58 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92402883
Lijstje:

O: yoghurt met bramen en frambozen
T: niks want ik eet nu pas mn o
L: twee boterhammen met pindakaas, glas melk
T: twee sinaasappels, nog een bth pindakaas
D: pasta met groente

Vandaag is dus een gezond dagje en morgen heb ik dezelfde d dus dan ook.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 februari 2011 @ 11:05:19 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92402889
Ohai! 8 jaar vandaag! *O* O+

En tot nu toe is het weekend al fijn, want vrijdag naar vriendin + kittens toe, en daarna door naar moeders en toen is zaterdag mams meegegaan naar Alkmaar zodat vriendje haar pc kon fixen en zijn we met z'n tweetjes wezen winkelen en thee drinken bij de Hema :P En in de avond op bezoek geweest bij vrienden!

En vandaag dus een dagje met alleen vriendje O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_92402919
quote:
17s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

En tot nu toe is het weekend al fijn, want vrijdag naar vriendin + kittens toe, en daarna door naar moeders en toen is zaterdag mams meegegaan naar Alkmaar zodat vriendje haar pc kon fixen en zijn we met z'n tweetjes wezen winkelen en thee drinken bij de Hema :P En in de avond op bezoek geweest bij vrienden!

8 jaar!! Feli, indiaantje. Klinkt als een druk maar gezellig weekend!
pi_92402936
quote:
17s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

Wat een heerlijk weekend O+. En al 8 jaar, gefeliciteerd! *O*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 6 februari 2011 @ 11:07:20 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92402938
Feli Maria!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 6 februari 2011 @ 11:08:32 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92402962
quote:
Op zondag 6 februari 2011 11:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb het stukje gemist omdat ik naar mijn werk fietste, ik kan het niet meer met je eens zijn. Leven en laten leven. Als een ander er tenminste geen last van heeft. Ik ben een avondmens, maar als ik in de nacht zin heb in muziek zet ik ook mijn hoofdtelefoon op en zing niet mee. (Dat kan ik overdag ook beter laten overigens :+ ). Op zondagochtend vroeg verwacht ik dezelfde stilte.
verschil is dat jij een volwassen mens bent die verstandig kan redeneren. Een kind kan dat niet. En daar is het ook een kind voor: rennen, spelen en lol hebben.
Niet meer actief op Fok!
pi_92402970
Gefeliciteerd, Maria! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_92402977
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

verschil is dat jij een volwassen mens bent die verstandig kan redeneren. Een kind kan dat niet. En daar is het ook een kind voor: rennen, spelen en lol hebben.
Dat weet ik wel en ik neem het kinderen ook niet kwalijk, maar wel de ouders die het laten gebeuren.
  zondag 6 februari 2011 @ 11:09:35 #262
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92402983
Thanks slankiefaces! We gaan zo ontbijten met afbakbroodjes en in de middag even naar het centrum (koopzondag) en wat we met eten doen zien we wel!

En ja, vrij druk voor mijn doen, maar wel erg leuk! Vond het ook wel weer eens leuk om even met mams te winkelen (zij kan echt zo lang doorbrengen bij toko's en dergelijke _O- ) want dat was alweer een tijd geleden!
  zondag 6 februari 2011 @ 11:10:17 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92403002
Ergo: kinderen vallen niet te dresseren en dat moet je ook niet willen, anders krijg je von trapp taferelen :+
Niet meer actief op Fok!
pi_92403009
Gefeliciteerd Maria en vriendje! *O*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_92403023
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:10 schreef Viking84 het volgende:
Ergo: kinderen vallen niet te dresseren en dat moet je ook niet willen, anders krijg je von trapp taferelen :+
En of ze vallen te dresseren! En als je het zelf niet erg vindt, dan sta je zondagochtend maar ook heel vroeg op en ga je met ze ravotten in het bos.

Het gaat erom dat het feit dat jij voor kinderen kiest, geen last moet worden voor anderen.
  zondag 6 februari 2011 @ 11:15:53 #266
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92403128
gefeliciteerd Maria O+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zondag 6 februari 2011 @ 11:20:32 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92403221
quote:
Op zondag 6 februari 2011 11:11 schreef conleche het volgende:

[..]

En of ze vallen te dresseren! En als je het zelf niet erg vindt, dan sta je zondagochtend maar ook heel vroeg op en ga je met ze ravotten in het bos.

Het gaat erom dat het feit dat jij voor kinderen kiest, geen last moet worden voor anderen.
dat vind ik wel zwart wit gesteld. Als je verder redeneert kun je vanuit datzelfde idee ook zeggen dat ouders met een zwaar gehandicapt kind voor de verzorging van dat kind geen beroep mogen doen op gemeenschapsgeld want anderen hebben toch ook niet voor dat kind gekozen en waarom zouden ze er dus voor gaan betalen?
Niet meer actief op Fok!
pi_92403275
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dat vind ik wel zwart wit gesteld. Als je verder redeneert kun je vanuit datzelfde idee ook zeggen dat ouders met een zwaar gehandicapt kind voor de verzorging van dat kind geen beroep mogen doen op gemeenschapsgeld want anderen hebben toch ook niet voor dat kind gekozen en waarom zouden ze er dus voor gaan betalen?
Nee hoor, ik vind niet dat je dat kan doorredeneren, ik ga er immers niet van uit dat ze er voor gekozen hebben om een zwaar gehandicapt kind te krijgen.

Maar bijvoorbeeld kinderbijslag.....daar ben ik niet heel erg voor nee. :)
  zondag 6 februari 2011 @ 11:29:30 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92403375
quote:
Op zondag 6 februari 2011 11:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind niet dat je dat kan doorberedeneren, ik ga er immers niet van uit dat ze er voor gekozen hebben om een zwaar gehandicapt kind te krijgen.

Maar bijvoorbeeld kinderbijslag.....daar ben ik niet heel erg voor nee. :)
Volgens mij is het tegenwoordig wel mogelijk om bepaalde deficienties in een vroeg stadium van de zwangerschap vast te stellen en dan wordt het al of niet voortzetten van de zwangerschap wel een keuze.

Maar ik ben heel vervelend aan het filosoferen op de zondagochtend dus ik ga douchen en aan de html :P
Niet meer actief op Fok!
pi_92403445
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Volgens mij is het tegenwoordig wel mogelijk om bepaalde deficienties in een vroeg stadium van de zwangerschap vast te stellen en dan wordt het al of niet voortzetten van de zwangerschap wel een keuze.

Maar ik ben heel vervelend aan het filosoferen op de zondagochtend dus ik ga douchen en aan de html :P
Nou in het geval van dat je willens en wetens die keuze maakt, mag je er van mij ook voor betalen.

Het draait om keuzes in het leven en dat de consequenties die daaruit voortvloeien jouw verantwoordelijkheid zijn.
pi_92403580
gefeliciteerd Maria en vriendje! Acht jaar, wow!
Ja doei.
  zondag 6 februari 2011 @ 11:37:02 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92403602
Dan ben jij zeker ook tegen sociale voorzieningen (wao, aow, ww) en de hypotheekrenteaftrek. Voor, duurdere ziektepolissen voor rokers, drinkers, niet-sporters, mensen met een bmi van +25.
Tegen subsidies in het algemeen en dus ook voor subsidies voor de kunsten etc. etc.?
Dat zijn namelijk ook keuzes. Je hoeft namelijke niet naar het theater, je hoeft geen huis te kopen, je hoeft niette roken. Je hoeft zelfs niet oud te worden. Word je toch oud, dan verzeker je je zelf maar van een inkomen etc.
Ik hoop dat mijn dochter (die verzorgend is aangelegd) dan ook zelf de keuze maakt geen billen te wassen van mensen die last van haar bestaan denken te hebben gehad.
  zondag 6 februari 2011 @ 11:37:45 #273
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92403623
En nou ga ik weg uit dit topic want ik ben het hier zo mee oneens dat ik me op begin te winden :')
  zondag 6 februari 2011 @ 11:38:14 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92403639
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
gefeliciteerd Maria en vriendje! Acht jaar, wow!
Ja best wel lang he :o Ik ben dan ook al 24, omg! :+
pi_92403694
oh, ik ben het wel eens met co, maar dat zal geen verrassing zijn :@ maargoed, da's wellicht geen discussie voor in dit topic op een zondagochtend ;) ik ga maar 's een berg appels schillen..

Lijstje:

B: 3 afbakbroodjes en 3 kleine bladerdeeghapjes
T: mandarijntjes
T: melk
T: stukje verse appeltaart
D: gourmetten
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')