Ik merk het alleen in het weekend, doordeweeks gaat ie naar een creche oid volgens mij.quote:
Ik heb het stukje gemist omdat ik naar mijn werk fietste, ik kan het niet meer met je eens zijn. Leven en laten leven. Als een ander er tenminste geen last van heeft. Ik ben een avondmens, maar als ik in de nacht zin heb in muziek zet ik ook mijn hoofdtelefoon op en zing niet mee. (Dat kan ik overdag ook beter laten overigensquote:Op zondag 6 februari 2011 10:47 schreef Tinkepink het volgende:
Laat maar. Stukje over leven en laten leven.
8 jaar!! Feli, indiaantje. Klinkt als een druk maar gezellig weekend!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai! 8 jaar vandaag!![]()
![]()
En tot nu toe is het weekend al fijn, want vrijdag naar vriendin + kittens toe, en daarna door naar moeders en toen is zaterdag mams meegegaan naar Alkmaar zodat vriendje haar pc kon fixen en zijn we met z'n tweetjes wezen winkelen en thee drinken bij de HemaEn in de avond op bezoek geweest bij vrienden!
En vandaag dus een dagje met alleen vriendje
Wat een heerlijk weekendquote:Op zondag 6 februari 2011 11:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai! 8 jaar vandaag!![]()
![]()
En tot nu toe is het weekend al fijn, want vrijdag naar vriendin + kittens toe, en daarna door naar moeders en toen is zaterdag mams meegegaan naar Alkmaar zodat vriendje haar pc kon fixen en zijn we met z'n tweetjes wezen winkelen en thee drinken bij de HemaEn in de avond op bezoek geweest bij vrienden!
En vandaag dus een dagje met alleen vriendje
verschil is dat jij een volwassen mens bent die verstandig kan redeneren. Een kind kan dat niet. En daar is het ook een kind voor: rennen, spelen en lol hebben.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb het stukje gemist omdat ik naar mijn werk fietste, ik kan het niet meer met je eens zijn. Leven en laten leven. Als een ander er tenminste geen last van heeft. Ik ben een avondmens, maar als ik in de nacht zin heb in muziek zet ik ook mijn hoofdtelefoon op en zing niet mee. (Dat kan ik overdag ook beter laten overigens). Op zondagochtend vroeg verwacht ik dezelfde stilte.
Dat weet ik wel en ik neem het kinderen ook niet kwalijk, maar wel de ouders die het laten gebeuren.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
verschil is dat jij een volwassen mens bent die verstandig kan redeneren. Een kind kan dat niet. En daar is het ook een kind voor: rennen, spelen en lol hebben.
En of ze vallen te dresseren! En als je het zelf niet erg vindt, dan sta je zondagochtend maar ook heel vroeg op en ga je met ze ravotten in het bos.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:10 schreef Viking84 het volgende:
Ergo: kinderen vallen niet te dresseren en dat moet je ook niet willen, anders krijg je von trapp taferelen
dat vind ik wel zwart wit gesteld. Als je verder redeneert kun je vanuit datzelfde idee ook zeggen dat ouders met een zwaar gehandicapt kind voor de verzorging van dat kind geen beroep mogen doen op gemeenschapsgeld want anderen hebben toch ook niet voor dat kind gekozen en waarom zouden ze er dus voor gaan betalen?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:11 schreef conleche het volgende:
[..]
En of ze vallen te dresseren! En als je het zelf niet erg vindt, dan sta je zondagochtend maar ook heel vroeg op en ga je met ze ravotten in het bos.
Het gaat erom dat het feit dat jij voor kinderen kiest, geen last moet worden voor anderen.
Nee hoor, ik vind niet dat je dat kan doorredeneren, ik ga er immers niet van uit dat ze er voor gekozen hebben om een zwaar gehandicapt kind te krijgen.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat vind ik wel zwart wit gesteld. Als je verder redeneert kun je vanuit datzelfde idee ook zeggen dat ouders met een zwaar gehandicapt kind voor de verzorging van dat kind geen beroep mogen doen op gemeenschapsgeld want anderen hebben toch ook niet voor dat kind gekozen en waarom zouden ze er dus voor gaan betalen?
Volgens mij is het tegenwoordig wel mogelijk om bepaalde deficienties in een vroeg stadium van de zwangerschap vast te stellen en dan wordt het al of niet voortzetten van de zwangerschap wel een keuze.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind niet dat je dat kan doorberedeneren, ik ga er immers niet van uit dat ze er voor gekozen hebben om een zwaar gehandicapt kind te krijgen.
Maar bijvoorbeeld kinderbijslag.....daar ben ik niet heel erg voor nee.
Nou in het geval van dat je willens en wetens die keuze maakt, mag je er van mij ook voor betalen.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij is het tegenwoordig wel mogelijk om bepaalde deficienties in een vroeg stadium van de zwangerschap vast te stellen en dan wordt het al of niet voortzetten van de zwangerschap wel een keuze.
Maar ik ben heel vervelend aan het filosoferen op de zondagochtend dus ik ga douchen en aan de html
Ja best wel lang hequote:Op zondag 6 februari 2011 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
gefeliciteerd Maria en vriendje! Acht jaar, wow!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |